MuscleMeat

uitgaan in helsinki

Ach die Bulgaren ook niks mis mee. De meiden mogen haast alleen maar in korte rokjes lopen :D

oostblok en scandinavie staan bij mij hoog op de agenda voor komend jaar :p

wat dacht je van voormalig joegoslavie, vooral Bosnie met name de steden Banja luka en Sarajevo spannen de kroon (70-30%) spreek uit eigen ervaring! niet normaal daar alleen maar meiden, alleen het engels is daar niet om over naar huis te schrijven.

Ohja en het balaton meer die hongaren mogen er ook zijn, en het leuke: de vrouwen super lekker :rolleyes: en die gasten t*ring lelijk dus als blonde hollander volop keus helemaal als je een paar rondjes geeft!! succes heren met plannen van de volgende vakantie!

Haha een vakantie boeken in functie van vrouwen ... how low can you go
Ga dan een buitenlandse h**r nken zal je goedkoper uitkomen :haha:

Geef mij maar warme temperaturen, stranden en cocktails met kleine paraplutjes... ik ga echt niet naar Helsinki of whatever gaan omdat er daar mooiere vrouwen zouden zijn :rolleyes:

Ik ga mee met Shutterspeed! Waarom anders zou je op vakantie gaan???

Geef mij maar warme temperaturen, stranden en cocktails met kleine paraplutjes... ik ga echt niet naar Helsinki of whatever gaan omdat er daar mooiere vrouwen zouden zijn :rolleyes:

het ging er niet om het feit of daar mooierevrouwen zijn maar dat
als je op vakantie gaat je toch wel naar een gebied gaat waar veel jongeren komen, niet een of andere semi bejaarden hotspot

Terug
Naar boven