XXL Nutrition

Uitgaan tijdens kuur

droog trainen met clen/deca

Ik ga vanaf volgende week droogtrainen met clen van G.S en neem er 8 weken deca bij van 200 mg per week om geen gewicht kwijt te raken en messchien nog een paar kilo's extra pakken..weet dat deca ook vocht oplevert maar wil gewoon voor droog gaan en iets milds erbij pakken(deca is niet dangerous bij 200 mg per week)...

Wat ik graag zou willen weten is hoe me kuur eruit zo moeten zien...

week 1t/m8:20 mg deca
week1t/m4:clen(opbouwend) week 9 t/m 12 opbouwend
week 10t/m13:clomid.

Is dit wat???

eerst al een beetje vet/vocht kwijtraken en dan op einde van de kuur weer het vocht/vet kwijtraken die ik had gewonnen door me kuur.

Please advise!!!! :D

uhhhh :littlemonkeyschratchesheadwithpoofinger:

Latin spirit zei:
als je per se chickies wilt regelen met uitgaan dan ben jij imo niet toe aan een kuur

??? Pffffff,wat een slap gelul is dat zeg! ???

Je moet lekker dominee worden of zo joh!!
Daar vraagt die jongen toch helmaal om!?!?!

Vraag was: "wel of geen alcohol tijdens kuur"
Antwoord is dus; Nee,is hartstikke slecht voor je!!

klááár!!!

En of iemand ergens wel of niet aan toe is kan diegene zelf het beste bepalen!! ;)

Laterrssszzz!!

Als je inderdaad dusdanig serieus bezig met bent met bb dat je het nodig vindt te gaan kuren, dan hoor alcohol daar zeker niet bij.

Ik bb naturel en vind het afentoe heerlijk eens een stuk in mijn kraag te zuipen. Daarbij eet ik uiteraard gezond en train ik gedisciplineerd, maar voor mij gaat het stoppen met uitgaan en drinken gewoon (nog) te ver.

Het is voor mij een hobby en een levensstijl, maar niet mijn enige levensinvulling.

Het ligt dus puur aan je serieusheid, als je echt wilt gaan drinken tijdens je kuur zou ik die spuiten als ik jou was lekker laten liggen en rustig verder trainen en na het uitgaan een whey shakie extra drinken ;)

domme vriend van mij met 75 kg bikt xtc tijdens zijn anapolon kuur en hij heeft nog niet eens een voedselschema ook :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

F*ck zei:
??? Pffffff,wat een slap gelul is dat zeg! ???

Je moet lekker dominee worden of zo joh!!
Daar vraagt die jongen toch helmaal om!?!?!

Vraag was: "wel of geen alcohol tijdens kuur"
Antwoord is dus; Nee,is hartstikke slecht voor je!!

klááár!!!

En of iemand ergens wel of niet aan toe is kan diegene zelf het beste bepalen!! ;)

Laterrssszzz!!

jij begrijpt er klaarblijkelijk helemaal niks van. kuren en alcohol gaat niet samen, daar waren we al over uit.

vervolgens krijg ik deze reactie:

pain-of-iron zei:
de vrouwtjes zijn ook belangrijk he

wat imo niet echt serieus over komt, dan ben je niet toe aan kuren. als de beste topicstarter gewoon lekker fitnessed of aan bodybuilding doet whatever op een natuurlijke manier, dan zal je mij hierover niet horen. waar het om gaat is dat als je al zo ver bent dat je aan een kuur begint, dan moet alles perfect zijn.

en zeg nou zelf, komt niet echt serieus over he zo'n reactie???

o ja, ik heb respect voor jou dus ik eis dat ook van jou

dus dit soort dingen: "Je moet lekker dominee worden of zo joh!!" zeg je maar tegen je breezah vriendjes.

Terug
Naar boven