AndroidHealthClinic

Uitgaansverslagen

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Wazzup bi-atches? ik ben net terug van't uitgaan samen met de broer van steff... discotheek carré met een jarige breezer en haar vriendinnen ;)

op de parking een liter vodka orange binnengeloodsd en dan naar binnen... direct drie flessen champagne betaald door de pa van de net 18-jaar geworden chick achterover gekletst en echt beginnen vangen op de muziek :D

daarna nog een fles appeljenever gekocht en die was ook ad fundum na een tiental minuutjes :)

tenslotte nog afgesloten met een paar vodka redbulls, tequilla sunrises en bacardi cola's

na de way home nog een dik J-ke geknald om goed te kunnen maffen

dit was mijn uitgaansverslag... i'm waiting 4 yours... DBB-pimps ;)

Jezus (ik net wakker) straks klussen....maare kerel wtf gek dat is heel wat alcohol...
Maar ja het was wel gezellig blijkbaar :D

ps: wat is J-ke ...joint ?

Bwa,ze waren met een hele hoop en dronken mensen overdrijven altijd :)

Haha zozo, dus het beste van jouw avond is een zooi flessen limonade met alcohol? Ken je superdudes.nl al?

Stoer man.

Wazzup bi-atches? ik ben net terug van't uitgaan samen met de broer van steff... discotheek carré met een jarige breezer en haar vriendinnen ;)

op de parking een liter vodka orange binnengeloodsd en dan naar binnen... direct drie flessen champagne betaald door de pa van de net 18-jaar geworden chick achterover gekletst en echt beginnen vangen op de muziek :D

daarna nog een fles appeljenever gekocht en die was ook ad fundum na een tiental minuutjes :)

tenslotte nog afgesloten met een paar vodka redbulls, tequilla sunrises en bacardi cola's

na de way home nog een dik J-ke geknald om goed te kunnen maffen

dit was mijn uitgaansverslag... i'm waiting 4 yours... DBB-pimps ;)

flink gezopen dus :D

discotheek carré, is dat geen 'foute' dancing ?
ben er nog nooit geweest, maar naar het schijnt gaat daar een heel braaf publiek naartoe...
en wat voor een muziek draaien ze daar eigenlijk ?

• Topic Starter Topic Starter
flink gezopen dus :D

discotheek carré, is dat geen 'foute' dancing ?
ben er nog nooit geweest, maar naar het schijnt gaat daar een heel braaf publiek naartoe...
en wat voor een muziek draaien ze daar eigenlijk ?

house, elektro, RnB, ...

het is vooral een discotheek waar chicks die eruitzien zoals de bitches uit m'n "MTJ en zijn bitches" uitgaan ;)

house, elektro, RnB, ...

het is vooral een discotheek waar chicks die eruitzien zoals de bitches uit m'n "MTJ en zijn bitches" uitgaan ;)

ow yeah ! dat werpt meteen een heel ander licht op de zaak :p:p:p

de Carré is toch in Willebroek, niet ?
zowel vrijdag als zaterdag open ?

:D

En? Nog gedoet?

Belgie... vlakbij Antwerpen!

Hier een paar foto's van chicks die er komen ;) De foto's zijn daar genomen...

4uco682.jpg

vind je het gek met zoveel drank op, dan is alles paalbaar.

dude dit soort foto is met de flits er vol op ;) IRL vind ik ze echt wel paalbaar :D

:roflol:

Tussen paalbaar en echt lekker zit toch een groot verschil. Niet alles wat paalbaar is is superlekker.

Een lekker wijf is voor herhaling vatbaar. Die wijven die jij post wil je zo snel mogelijk weer vergeten. :D

Terug
Naar boven