AndroidHealthClinic

Uitgaansverslagen

:roflol:

Tussen paalbaar en echt lekker zit toch een groot verschil. Niet alles wat paalbaar is is superlekker.

Een lekker wijf is voor herhaling vatbaar. Die wijven die jij post wil je zo snel mogelijk weer vergeten. :D

Elke vrouw heeft 3 gaatjes en een pik heeft geen ogen...;)

Elke vrouw heeft 3 gaatjes en een pik heeft geen ogen...;)

Die van mij heeft inderdaad geen ogen, maar wel één oog.

cyclops-dt.jpg

Hij wordt ook wel het grote eenoog-monster genoemd. :D

Yep CoD,ik zou ze nog met geen stok aanraken:rolleyes: Komaan man,ik zou zeker al twijfelen omdat ze er voor mij te jong uitzien maar voor de rest toch niks mis mee.

Vergeet zijn post niet:

house, elektro, RnB, ...

het is vooral een discotheek waar chicks die eruitzien zoals de bitches uit m'n "MTJ en zijn bitches" uitgaan ;)

Neem eens een kijkje in het betreffende topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ziet er toch stukken beter uit dan wat hij in dit topic postte. (oke, niet alle dames uit dat topic zijn lekker, maar toch beter dan wat hij hier postte)

nIeT hAtEuH :D

play on playa :cool:

Ok goed. Sorry you pimps;)

Heb je nog andere dingen gedaan dan gezopen?

Verkapt zie hoeveel ik zuip topic?

• Topic Starter Topic Starter
Dudes je moet die chicks daar zou zien rondlopen en met hun kontjes en borstjes shaken en eens naar je glimlachen... als je dan nog niet verkocht bent dan ben je officieel gay bro! En te jong? Je moet minstens 17 zijn om binnen te mogen ;) En alles boven 18 mag iedere meerderjarige hier op DBB legaal palen :D :hornyna:

Maarreuh hier nog een paar andere foto's van een feestje ook in Carré maar dan van vorige donderdag :D

vind je dit al beter? ;) ik heb dit allemaal live gezien :D

Dudes je moet die chicks daar zou zien rondlopen en met hun kontjes en borstjes shaken en eens naar je glimlachen... als je dan nog niet verkocht bent dan ben je officieel gay bro!

Niet gay, maar wel getrouwd. :D

Maarreuh hier nog een paar andere foto's van een feestje ook in Carré maar dan van vorige donderdag :D

vind je dit al beter? ;) ik heb dit allemaal live gezien :D

Sorry, maar ik vind dit nog steeds tegenvallen. En je kunt het wel live gezien hebben, maar heb je het ook goed meegekregen ? Op hc feestjes werd ook regelmatig bloot getoond, ik kreeg er alleen altijd weinig van mee omdat ik van de kaart was. :D

• Topic Starter Topic Starter
getrouwd en je vind deze chicks lelijk? ;) PM me eens een foto van je vrouw dan man :D :grinny:

man man man maar als je die lingeriechicks ook al niet goed vind dan snap ik het ook niet meer goed hoor... tenzij... maar natuurlijk je vrouw leest je berichten op DBB mee :roflol: :jk: ;)

tuurlijk heb ik dit nog (met volle bewustzijn) meegemaakt! de show begon een halfuur nadat ik binnenkwam :p
live zie je de cameltoes beter dan op foto hoor

Hahaha, ik lees je replay nu pas, Muay Thai J. Néé, merci, ik hou het wel lekker bij The Matrixx ;)

Terug
Naar boven