AndroidHealthClinic

uithoudingsvermogen

nozal

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Zijn er eigenlijk producten die het uithoudingsvermogen of het aantal rode bloedlichaampjes sterk doen stijgen?epo weet ik maar is te omslachtig om op je eentje te doen en centrifuge om zelf te controleren zie ik niet zitten om te kopen.momenteel gebruik ik boldenone en idd dat helpt.wel moet ik er nu mee stoppen wegens 5 maanden detectietijd daarom vraag ik nu af er iets is dat bv maar een maand detectietijd heeft en me kan helpen met dit

vitamine b12 inject, zegt men wel van de het de rode bloedlichaampjes een beetje kan laten toenemen
allerlei amfetaminen zorgen ook voor meer uithoudingsvermogen maar natuurlijk niet meer rode bloedlichaampjes

alle AS verbeteren het uithoudingsvermogen door ervoor te zorgen dat er meer rode bloedlichaampjes gemaakt worden. ik vraag mij wel af wat dat is de laatste week. dat is al de derde die niets met BB te maken heeft en diezelfde vraag komt stellen. amfetamines zorgen niet voor meer uithoudingsvermogen. ze zorgen ervoor dat je de vermoeidheid minder voelt.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
om hoeveel mg boldenone zit je en hoe lang al?

..

Laatst bewerkt:
skydirk zei:
alle AS verbeteren het uithoudingsvermogen door ervoor te zorgen dat er meer rode bloedlichaampjes gemaakt worden. ik vraag mij wel af wat dat is de laatste week. dat is al de derde die niets met BB te maken heeft en diezelfde vraag komt stellen. amfetamines zorgen niet voor meer uithoudingsvermogen. ze zorgen ervoor dat je de vermoeidheid minder voelt.

Volgens mij zijn de meeste AS echt funest voor je uithoudingsvermogen.

nozal zei:
denk dat er veel worden die uithoudingsvermogen ook belangrijk beginnen te vinden
als je uw uithoudingsvermogen wilt verbeteren, ga dan minstens 3 keer per week een half uur lopen, fietsen, zwemmen enz...
AS nemen is helemaal niet nodig. als je niet getraind bent, zal het niet veel helpen. ik denk niet dat er veel zijn die uithoudingsvermogen belangrijk beginnen te vinden. ik denk eerder dat er veel zijn die te lui zijn om het te trainen en denken dat ze het gaan krijgen door AS te nemen. wat zijn uw prestaties op gebied van uithoudingsvermogen? wat doe je als training? en kom niet af met dat gezever van die met zijn coopertest die zogezegd goed getraind is maar toch faalt als hij proeven moet afleggen. ik weet goed waarover ik spreek. ik heb vroeger goed gezwommen en marathons gelopen. en coopertests die heb ik ook meer dan 10 keer afgelegd. als je daar als AS voor nodig hebt, zou het een triestige zaak zijn.

..

Laatst bewerkt:
Er is niets buiten epo en Aranesp die je rode bloed cellen drastisch doen stijgen . Buiten dan een goede hoogte stage , even de discusie boldenone doet je hematocrietwaarden stijgen "invraagstellen" . Ben in week 4 heb 600 mg per week bold eq genomen . Mijn hema waarden was 48.7 vlak na mijn rustperiode . Mijn hematocriet is nu 3 maand later 46 "zeer zwaar laatste weken getraint" . Ik wil niet zeggen dat het helemaal niets doet of wat dan ook ,ik weet ook wel hoe meer aerobe je gaat trainen en hoe zwaarder de trainingen worden hoe lager hij uiteindelijk zakt .

En ook weet ik dat mss 4 weken op 600mg niet echt voldoende zal zijn omdeze te verhogen . Waarmee ik aan men volgend punt kom , AAS is het middel om kracht te winnen tijdens de winter . Als je dit verstandig doet met de juiste produkten kan je er voordeel uithalen en er mss 70% van over houden "hoopelijk" . Als duurporter moet dit je doel zijn als je AAS gebruikt .

Alles wat te maken heeft met amfetamine etc .... is al lang geleden achterhaalt dat de recuperatie die nodig hebt niet opweegt tegen de vermoeidheid die je in één wedstrijd minder gaat voelen , met andere woorden die prijs betaal je later wel !

Als je gaat lezen over doping en profgebruik in het wielrennen krijg je drie producten die altijd terug komen , EPO/ARANESP , HGH en CORTICOÏDE .

..

Laatst bewerkt:
U vraag om te beginnen was , hoe krijg ik mijn bloedwaarde omhoog (hemawaarden) .

1) Dat je niet ff zomaar aan de epo gaat lijkt me wel duidelijk ,zonder begeleiding of kennis van zaken doe je dit gewoon niet . Wel ben ik van mening dat je zelfs als amateur er goede resultaten mee kan behalen door dit op een goede verantwoorde manier te gebruiken . Daar wil ik mee zeggen als je een keer kuurt met epo en je waarde van 46 naar 51 laat gaan is niets mis mee "als je goed getraint bent en voldoende kennis hebt".

2) HGH dit doe je niet als je niet de leeftijd van minstens 28 hebt bereikt . En ook weer voldoende kennis hebt van de werking er van daar waar voor ze het bij het wielrennen gebruiken en hoe . Over de kwaliteid valt te discusieren maar als je een goede dealer hebt mag dit niet het probleem zijn want dan kan je alles invraag stellen .

3) corticoïde is enkel te gebruiken wanneer je top bent en 1x een wedstrijd hebt uitgepikt die je echt wil winnen ! Anders is dit niet verantwoord te gebruiken . Omdat je veel dieper zal kunnen gaan en dit zal doen ,en ook weer de recapitulatie zal mogen verwachten .

De vraag over wat kan ik als wielrenner doen om maximale progressie te maken ,is mijn mening iets te nemen dat niet aromatiseerd .

Ik zelf ben zeer te spreken over de combo anavar/propionate die ik nu bezig ben !

..

Laatst bewerkt:
Een zeefje zal je niet worden van dit prikje hoor ,ok en kwaliteid kwantiteid "als bb'r" heb je er mss veel minder aan . Maar als duursporter is het een heel goede combo .Wat je aankomt zal vvm zijn mits je goede voeding neemt . En kracht zal enorm toe nemen "mijn ervaring" waar je volgens mij veel van overhoud .

100mg propionate EOD
60mg anavar ED

voor 6 weken zou ik het doen ,als duursporter zou dit wel wa extra power moeten geven !

..

Laatst bewerkt:
Dbol ?

Dit is pomp krijg je daar geen slappe beenen van ?
Als je toch bold bezig bent zou ik gewoon dbol weg laten , 600 of 800mg EW door tot 8 weken en er 4weken winstrol ject achter doen . Goed nakuren en dan verder zien .

..

Laatst bewerkt:
50 mg EOD zal voldoende zijn :)

waarom eod prop? kun je beter elke week 250mg testenanthaat zetten. en dat je van dboll goed zou kunnen fietsen, dat klopt. ik zou als duursporter gewoon testosteron gebruiken. 250 mg per week.

Ja dirk maar 2x per week 250mg testenanthaat heeft 1)een veel te lange inkick tijd nodig 2) een detectie tijd van minstens 3 maanden . Dus dit is al redengenoeg om als duursporter te kiezen voor propionate/suspension/Andriol.

Waarbij je ook nog eens veel sneller vocht met enanth.dan met prop. gaat vast houden !

Terug
Naar boven