Er is niets buiten epo en Aranesp die je rode bloed cellen drastisch doen stijgen . Buiten dan een goede hoogte stage , even de discusie boldenone doet je hematocrietwaarden stijgen "invraagstellen" . Ben in week 4 heb 600 mg per week bold eq genomen . Mijn hema waarden was 48.7 vlak na mijn rustperiode . Mijn hematocriet is nu 3 maand later 46 "zeer zwaar laatste weken getraint" . Ik wil niet zeggen dat het helemaal niets doet of wat dan ook ,ik weet ook wel hoe meer aerobe je gaat trainen en hoe zwaarder de trainingen worden hoe lager hij uiteindelijk zakt .
En ook weet ik dat mss 4 weken op 600mg niet echt voldoende zal zijn omdeze te verhogen . Waarmee ik aan men volgend punt kom , AAS is het middel om kracht te winnen tijdens de winter . Als je dit verstandig doet met de juiste produkten kan je er voordeel uithalen en er mss 70% van over houden "hoopelijk" . Als duurporter moet dit je doel zijn als je AAS gebruikt .
Alles wat te maken heeft met amfetamine etc .... is al lang geleden achterhaalt dat de recuperatie die nodig hebt niet opweegt tegen de vermoeidheid die je in één wedstrijd minder gaat voelen , met andere woorden die prijs betaal je later wel !
Als je gaat lezen over doping en profgebruik in het wielrennen krijg je drie producten die altijd terug komen , EPO/ARANESP , HGH en CORTICOÏDE .