Fitness Seller

Uitlating medewerker Cyber Security Center leidt tot ophef. 'The Jews did it'

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
media_xll_2423953.jpg

De Tweede Kamerleden Joram van Klaveren en Louis Bontes willen weten of minister Ivo Opstelten (veiligheid en Justitie) maatregelen neemt tegen de ambtenaar Yasmina Haifi die twitterde: 'ISIS heeft niets met Islam te maken.. is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken'.
Van Klaveren en Bontes vinden 'dat een persoon die zulke denkbeelden uitdraagt en werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Center, en dus ook met staatsgeheimen, een gevaar voor de staatsveiligheid kan zijn'.

'Gestoord, ontslaan'
Ook PVV-leider Geert Wilders en CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt reageerden op de tweet. 'Gestoord, ontslaan, aldus Wilders. Omtzigt: 'als medewerker ministerie van veiligheid en justitie zo over ISIS denkt, gaat terrorismebestrijding mis'.

De betrokken ambtenaar heeft haar uitlating inmiddels verwijderd. 'Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling', twitterde ze woensdag.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...Kamervragen-om-ISIS-tweet-van-ambtenaar.dhtml

Mokkel zit duidelijk op de verkeerde plek, baantje bij de HEMA of Action lijkt me een stuk beter.

Verbaas me altijd over die mensen. Als je dat echt denkt dan ben je al niet helemaal 100%, maar om het dan ook nog in het openbaar naar buiten te brengen is echt achterlijk.

Verbaas me altijd over die mensen. Als je dat echt denkt dan ben je al niet helemaal 100%, maar om het dan ook nog in het openbaar naar buiten te brengen is echt achterlijk.

Inderdaad, soms heb je gewoon even zo'n rare gedachte die door je hoofd spookt. Maar dan denk je gauw, 'he joh, doe ff normaal man' en dan ga je gewoon weer verder waar je mee bezig was. Maar nee, dit soort mensen gaat het dan ook nog eens op 't net gooien.

Dit soort mensen, daar moeten we iets mee.

• Topic Starter Topic Starter

Meest kwalijke is dat ze een vrij goede baan heef bij een instelling die gaat over veiligheid en mede oprichter is van het Actie Comite Herstel van Vertrouwen. Dat comitie staat o.a. voor:

Wij staan voor:
□ Wederzijds respect
□ Tegengaan van etnisch profileren
□ Herstel van vertrouwen

Draag dat respect dan zelf ook uit, muts.

Zij is wel een expert in het ritselen van jimmies.

En inmiddels geschorst, gelukkig genoeg mooie carrierekansen in de buurt bij de plaatselijke budgetstores.

Haha jezus alles is ook de schuld van de joden tegenwoordig. Man man hoe naïef kan je zijn en voornamelijk hoe dom kan je zijn om dit te tweeten.

Meest kwalijke is dat ze een vrij goede baan heef bij een instelling die gaat over veiligheid en mede oprichter is van het Actie Comite Herstel van Vertrouwen. Dat comitie staat o.a. voor:

Draag dat respect dan zelf ook uit, muts.

Dat herstel van vertrouwen ging erover dat de politie in de schilderswijk teveel geweld gebruikte en racistisch was.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

En inmiddels geschorst, gelukkig genoeg mooie carrierekansen in de buurt bij de plaatselijke budgetstores.

*subsidieclubjes*

Die Juden!

Update 13.14 - Het ministerie van Veiligheid en Justitie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen ‘volstrekt afstand’ van de uitlatingen die Haifi later verwijderde. Het ministerie bevestigt de schorsing. “Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen”, zo luidt de toelichting.

Update 13.31 - Haifi op Radio1 “Vrijheid van meningsuiting geldt kennelijk voor bepaalde groepen. Er wordt met twee maten gemeten. Er zijn genoeg bewijzen voor een link stussen ISIS en Israël.”

:roflol: Ze neemt haar uitspraken dus niet terug, alleen heeft ze haar tweet verwijderd. Wat een gestoord wijf.

Nu nog volledig ontslaan van haar werkzaamheden, mens hoort niet thuis in die sector.

maar wie was het scheermes van ockham

Gelukkig is onze cyber security in goede handen.

Zij kan alleen maar door middel van ''positieve'' discriminatie aan haar baan zijn gekomen. Vrouw en allochtoon. Dat is alles wat je tegenwoordig nodig hebt om aangenomen te worden bij de overheid.

Tja ze is zelf natuurlijk moslima dus je kan zo'n uitspraken verwachten, zie je vaker bij moslims.

Hollocaust mag niet ontkend worden, tijd om enkele zaken daarbij toe te voegen..

Terug
Naar boven