MuscleMeat

uitleg over whey?

yakult

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
ik zou graag even van iemand horen wat nou eigenlijk het nut is van een whey shacke ik weet dit ongeveer wel maar ik zou het precies willen weten.
als het voor spieropbouw is wil ik dit niet gaan gebruiken bij het sporten omdat ik 15 jaar ben en 1m 74. dan word ik mischien iets té voor m'n leeftijd en lengte of valt dit mee?
verder zou ik graag weten wat deze dingen voor nut hebben:
http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=14
http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=18
http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=19
en bij wat je kan gebruiken. is dit mischien een oplossing als vervanger voor whey of zijn er betere dingen?:D

ik hoorde dat shakes je spieropbouw wel beinvloeden door de eiwitten enzo, maar als je stopt met het drinken dat je spieren veel sneller minder worden dan dat je zonder shakes traint.

idd klopt, je libido kan ook opeens een paar maanden niet meer werken

Inderdaad wel mee opletten, je lichaam moet dan ook even herstellen voor alleer je terug aan een eiwit kuur begint.

Ja kijk maar wat het met mij heeft gedaan, kijk mijn foto's maar eens en ik ben 16 nou kom nergens meer binnen en iedereen lacht me uit.

je gezicht veranderd van vorm dan

Had wel het idee dat mn derde been een stuk kleiner/minder vol werd toen ik met shakes begon. Hebben andere mensen dat ook gemerkt? ???

ik ben er pas mee begonnen maar de meeste hebben hele erge bijwerkingen.
Ik heb bijvoorbeeld de whey perfection van b en f en die zorgt bij de eerste week voor veel jeuk en ik heb nu eigenlijk nog steeds veel last van me lul want het lijkt wel alsof hij kleiner is geworden en hij gaat ook bijna niet meer omhoog. Heeft iemand anders dit ook?

Ik heb bijvoorbeeld de whey perfection van b en f en die zorgt bij de eerste week voor veel jeuk en ik heb nu eigenlijk nog steeds veel last van me lul want het lijkt wel alsof hij kleiner is geworden en hij gaat ook bijna niet meer omhoog. Heeft iemand anders dit ook?
f*cking rotzooi man, je moet die shit van renee hebbe...sinds ik die neem herstelt mijn libido weer, er groeit wel haar op me besnede eikel maar dat is alleen vervelend als je het niet bijhoud

Sinds ik whey gebruik heb ik 3 of meer chicks nodig om em omhoog te krijgen :(:(

De enige compilaties dat ik heb is een serieuze depressie als ik 1 week stop met whey en ja een misvormd hoofd, voor de rest snap ik niet die erectiestoornissen dat zal waarschijnlijk aan jullie creatine liggen.

f*cking rotzooi man, je moet die shit van renee hebbe...sinds ik die neem herstelt mijn libido weer, er groeit wel haar op me besnede eikel maar dat is alleen vervelend als je het niet bijhoud

ja ik heb gehoord dat je dat ook kreeg bij die whey van mij maar ik deed de eerste paar dagen pindakaas op me eikel en ik heb er toen geen last van gekregen, dus is voor iedereen aan te raden die begint met whey, je lichaam moet er eerst aan wennen he.

Ik mag geen whey van me papa en mama. Het is anabolen zeggen ze
:sad:

ja ik heb gehoord dat je dat ook kreeg bij die whey van mij maar ik deed de eerste paar dagen pindakaas op me eikel en ik heb er toen geen last van gekregen, dus is voor iedereen aan te raden die begint met whey, je lichaam moet er eerst aan wennen he.

thx

ik hoorde dat shakes je spieropbouw wel beinvloeden door de eiwitten enzo, maar als je stopt met het drinken dat je spieren veel sneller minder worden dan dat je zonder shakes traint.

idd klopt, je libido kan ook opeens een paar maanden niet meer werken

Inderdaad wel mee opletten, je lichaam moet dan ook even herstellen voor alleer je terug aan een eiwit kuur begint.

je gezicht veranderd van vorm dan

Had wel het idee dat mn derde been een stuk kleiner/minder vol werd toen ik met shakes begon. Hebben andere mensen dat ook gemerkt? ???

Amateurs, amateurs, amateurs! Wel een goede nakuur pakken natuurlijk! Bijvoorbeeld creatine 30 mg ed. en multivitamine ead. voor 2 weken. Daarna goed bliven insmeren met pindakaas om jeuk en verkleinde 'lichaamsdelen' te voorkomen.

Terug
Naar boven