Fitness Seller

Uitslag bloedtest vragen

Bezoekers in dit topic

Groeimaatje

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
95
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
beste lezers,

Na elke kuur laat ik een bloedtest doen. Zo ook vorige week na mijn 3e kuur. (Zie bijlage).
Normaal doe ik hem 6/8 weken na het einde van de nakuur.
Heb hem nu voor de verandering gelijk na de laatste dag van de nakuur laten doen.
Reden: heel erg vermoeid.
Gebruik ook HgH 5iu ed (tijdens ON) en nu 3,3iu ed (OFF periode).
Was net name benieuwd naar de TSH uitslag.
Deze was echter prima gelukkig.

Mijn kuur bestond uit:
W1-3 TestP 200mg eod
W1-12 TestE 500mg ew
W1-12 MastE 600mg ew
W9-12 Winstrol 50mg ed
W15-17 Nolvadex 20mg ed
W18 Nolvadex 10mg ed

Nu laat de uitslag wel zien dat de nierfuncties
(Ureum/creatinine) verhoogd zijn.
Ook (zoals verwacht natuurlijk zo kort na de kuur) zeer lage testosteron/lh/fsh waardes.

Vraag:
*Wat kan ik zelf bijdrage om deze nierwaardes omlaag te krijgen?
-nog meer water drinken? (Nu 3/3,5 L ed)
-stoppen met creatine? (Nu 5g ed, begonnen na de kuur)
Iemand nog meer tips?? Hoor ze graag!!

*Ook moet ik snachts 2x uit mijn bed voor te plassen (dit was echter ook al voor ik begon met de kuur)... vergrootte prostaat als gevolg van steroiden?...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_3089.JPG
 
Niets, die nierwaardes gaan vanzelf wel normaliseren. Juist na je nakuur is veel te vroeg. Aan je herstel heeft je nakuur niets geholpen. Nolvadex heeft je hypofyse toch niet doen werken en dat zou toch de bedoeling moeten zijn.
 
Thanks voor je input
Inderdaad nolvadex weinig toegevoegde waarde gehad.
Volgende keer 30/40mg ed eens proberen of wellicht clomid..(nog niet eerder gebruikt)
 
Is er ook urine ingeleverd? Ik zou ureum en creatinine helemaal niet zorgwekkend vinden in jou geval maar je GFR is iets te laag. Als die enkel op basis van bloed geschat zou zijn zou het mij prima lijken maar dat ligt er dus even aan of ze ook urine hebben bekeken? Want dan zou die berekening niet echt af moeten wijken imo. In het bloed is namelijk de hoeveelheid creatinine vrijwel altijd verhoogd bij een bovengemiddeld gespierd persoon alleen zou de uitscheiding(via de urine) dan ook weer hoger moeten zijn en de GFR dus automatisch weer beter.
 
Had je geen hCG gebruikt tijdens de kuur?
Waardes FSH/LH zijn wel te laag zo vlak na de nakuur.
Ik zou nog een rondje Clomid er achteraan plakken.
 
Is er ook urine ingeleverd? Ik zou ureum en creatinine helemaal niet zorgwekkend vinden in jou geval maar je GFR is iets te laag. Als die enkel op basis van bloed geschat zou zijn zou het mij prima lijken maar dat ligt er dus even aan of ze ook urine hebben bekeken? Want dan zou die berekening niet echt af moeten wijken imo. In het bloed is namelijk de hoeveelheid creatinine vrijwel altijd verhoogd bij een bovengemiddeld gespierd persoon alleen zou de uitscheiding(via de urine) dan ook weer hoger moeten zijn en de GFR dus automatisch weer beter.
Nee geen urine bijgeleverd, alleen bloedtest!
Prima dus, gaan we vanuit
 
Had je geen hCG gebruikt tijdens de kuur?
Waardes FSH/LH zijn wel te laag zo vlak na de nakuur.
Ik zou nog een rondje Clomid er achteraan plakken.
Nee geen hcg gebruikt inderdaad.
Plannen zijn om weer ON te gaan over 6/8 weken dus laat de clomid even voor wat het is.
Dat die waardes en testosteron laag zouden zijn wist ik wel, had de bloedtest met name gedaan om andere organen even te checken met name de schildklier omdat ik zwaaar moe ben. (Is dus de bijwerking van de hgh).
Voor de volgende kuur HCG erbij + nakuur Clomid ipv nolva eens testen
 
Wat heeft de kuur opgeleverd?
 
Mooi zo,goed grainy. test-mast vond ik heerlijk:D
 
Plannen voor mijn volgende 4e kuur ben ik aan het maken. Waarschijnlijk midden oktober.
Twijfel over dianabol-test-deca of een dianabol/oxy-test-bold kuur.

Een keer test-deca gedaan daarom zou ik nu wel
eens test-bold willen proberen met name omdat ik er eigenlijk veel positiefs over lees op het forum.

Zou dan deze combi moeten worden:

W1-4 dianabol 50mg ed
W1-14 testE 500mg ew
W1-14 bold 600/800mg ew
W17-20 nolva 20mg/clomid 50mg ed (evt icm aromasin)

Iemand ervaring met deze kuur?
Hoor graag ervaringen...

Zit met een paar vragen nog:
*dianabol icm met bold, of vervangen door oxy?
**evt nog testP toevoegen eerste 3 weken, of overbodig met oral kickstarter?
 
Back
Naar boven