AndroidHealthClinic

Uitstekende ribben

thotobest

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
62kg
Hallo,
mijn onderste ribben die steken uit, ik schaam me ervoor en het is lelijk(vind ik)
ik ben 13, weeg 61 kilo en ben 1.80 m lang. ik vrij ben breed, lang en zwaar.
moet ik nou meer eten? meer sporten?
ik heb geen idee. ik hoorde iets van dat ik een lichte vorm van pectus heb ofzo. Maar dat zegt me nix.
Kn iemand helpen?

Laatst bewerkt:
heb ik ook, schijt, maakniet uit

In principe kan je vrij weinig aan pectus doen, behalve je er aan laten opereren (zijn nogal ingrijpende procedures!). Als het 'n lichte vorm is kan je het inprincipe 'n beetje wegtrainen ;)

@gast 301121
Ik zie totaal geen pectus in je gallerij?

1,80m is anders behoorlijk lang voor een 13 jarige.

Hallo,
mijn onderste ribben die steken uit, ik schaam me ervoor en het is lelijk(vind ik)
ik ben 13, weeg 61 kilo en ben 1.80 m lang. ik ben vrij breed, lang en zwaar.moet ik nou meer eten? meer sporten?
ik heb geen idee. ik hoorde iets van dat ik een lichte vorm van pectus heb ofzo. Maar dat zegt me nix.
Kn iemand helpen?

Nuff said :roflol:

Edit: schijnbaar niet de eerste met deze opmerking :( :roflol::roflol:

Hallo,
ik ben 13, weeg 61 kilo en ben 1.80 m lang. ik ben vrij breed, lang en zwaar.
moet ik nou meer eten? meer sporten?
ik heb geen idee. ik hoorde iets van dat ik een lichte vorm van pectus heb ofzo. Maar dat zegt me nix.Kn iemand helpen?

idd, dat zal je hebben, en daar kan je niets aan veranderen:)
ofwel ontwikkel je een '/care attitude', ofwel loop je gewoon de rest van je leven met ingetrokken + opgespannen buik, en dan is het minder lelijk:D

Ik vind die onderste ribben juist vet!

Ik heb dat ook, als ik aan het trainen ben dan zie je zo'n cirkel zeg maar waar mijn buikholte begint :'). En na 10kg in spiermassa te zijn aangekomen is dat er nog altijd.

Lee haney heeft het ook :

http://www.extrem-sport.com/bodybuilding/haney1.jpg

Staat gewoon bruut :')

Ik heb ook pectus, namelijk pectus exavatacum, ik ga me binnekort hieraan laten opereren omdat dit me toch wel enorm stoort..

Google eens wat over pectus en je zal er veel over te weten komen!

In principe kan je vrij weinig aan pectus doen, behalve je er aan laten opereren (zijn nogal ingrijpende procedures!). Als het 'n lichte vorm is kan je het inprincipe 'n beetje wegtrainen ;)

@gast 301121
Ik zie totaal geen pectus in je gallerij?

ik heb het toch zeker wel, maar het is niet duidelijk te zien op die pic omdat ik lucht uitblaas en mn buik aanspan, sixpack style :sd:

• Topic Starter Topic Starter
Jaa, ik weet het ik ben veel te lang..:P
Maar, het is niet zo dat ik me ga laten opereren ofzo. ik zou morgen eventueel nog wel wat foto's kunnen posten...

ik heb het toch zeker wel, maar het is niet duidelijk te zien op die pic omdat ik lucht uitblaas en mn buik aanspan, sixpack style :sd:

Dan heb jij het wel in een hele licht vorm... :rolleyes:

Ik vind die onderste ribben juist vet!

Ik heb dat ook, als ik aan het trainen ben dan zie je zo'n cirkel zeg maar waar mijn buikholte begint :'). En na 10kg in spiermassa te zijn aangekomen is dat er nog altijd.

Lee haney heeft het ook :

http://www.extrem-sport.com/bodybuilding/haney1.jpg

Staat gewoon bruut :')

Dat is geen pectus. (Voor de mensen die dat denken).

Verder wel brute foto. :)

Terug
Naar boven