diamond88
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Echt of nep? Ervaringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat een groter probleem is dat de labs niet de hoeveelheden erin stoppen die ze claimen. Het grootste gedeelte van de posts in deze sectie is dan volgens mij ook meer om te kijken of het ondergedoseerd is of niet dan dat ze bang zijn dat ze een fake hebben.Worden dit soort Labs ook nagemaakt
Ik vertrouw eigenlijk blindelings op mijn ...... kom al anderhalf jaar bij hem haal het persoonlijk op nog nooit iets gehad wat niet deed wat het moest doen
Zit vlak ik de buurt bij mij
Misschien is dat wel gewoon een luxe dat persoonlijk contact
Ik denk dat een groter probleem is dat de labs niet de hoeveelheden erin stoppen die ze claimen. Het grootste gedeelte van de posts in deze sectie is dan volgens mij ook meer om te kijken of het ondergedoseerd is of niet dan dat ze bang zijn dat ze een fake hebben.
Hoe weet je dat

tren kan zo donker zijn maar ook gewoon licht heeft geloof ik met oxidatie te maken (verbeter me als het niet zo is)
Komt gewoon door t licht denk ik maar is gwn g2g
Heb eergisteren de tren van up binnen gekregen met de zelfde batch nummer maar de mijne is stukken lichter....
Laat maar weer eens zien dat de nummers niks zeggen.