Fitness Seller

ultimate pharma test e, tren e

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamond88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Echt of nep? Ervaringen?

2015-11-16 11.59.49.jpg

2015-11-16 12.00.42.jpg

Ziet er prima uit. Succes!

Schrijf misschien later ff wat je ervaringen zijn.

Dat mist hier vaak, lijkt me wel leuk, dan kan je inschatten wanneer iets een slechte batch is.

Wacht, dat mag natuurlijk helemaal niet.

Ben weer lekker bezig vandaag, jemig

Worden dit soort Labs ook nagemaakt

Ik vertrouw eigenlijk blindelings op mijn ...... kom al anderhalf jaar bij hem haal het persoonlijk op nog nooit iets gehad wat niet deed wat het moest doen
Zit vlak ik de buurt bij mij
Misschien is dat wel gewoon een luxe dat persoonlijk contact

Worden dit soort Labs ook nagemaakt

Ik vertrouw eigenlijk blindelings op mijn ...... kom al anderhalf jaar bij hem haal het persoonlijk op nog nooit iets gehad wat niet deed wat het moest doen
Zit vlak ik de buurt bij mij
Misschien is dat wel gewoon een luxe dat persoonlijk contact
Ik denk dat een groter probleem is dat de labs niet de hoeveelheden erin stoppen die ze claimen. Het grootste gedeelte van de posts in deze sectie is dan volgens mij ook meer om te kijken of het ondergedoseerd is of niet dan dat ze bang zijn dat ze een fake hebben.

Ik denk dat een groter probleem is dat de labs niet de hoeveelheden erin stoppen die ze claimen. Het grootste gedeelte van de posts in deze sectie is dan volgens mij ook meer om te kijken of het ondergedoseerd is of niet dan dat ze bang zijn dat ze een fake hebben.

Ja, UG labs zijn wat te goedkoop om te faken, meen ik.

Dat weet je natuurlijk tenzij je het laat testen

Maar merk tot nu toe wat ik van hem krijg dat het zijn werk doet

Denken dat meeste ook wel goede producten willen aanbieden om zo hun kring te behouden

Hoe het met doe vage site.s zit weet ik niet

Wat een donkere tren is dat altijd zo ?

Heb eergisteren de tren van up binnen gekregen met de zelfde batch nummer maar de mijne is stukken lichter....
Laat maar weer eens zien dat de nummers niks zeggen.

Men print vaak bijvoorbeeld 1000 labels. En vult uit een eerste kook 600 vials.. Dan komt een tweede kook en gaat men echt niet 400 labels weggooien idd. Dus men labelt gewoon door op dezelfde batch, ookal is het een nieuwe kook.

SC002_Breaking_Bad_Hat01_lets_cook_personalized_engraved_cutting_board_Heisenberg_01.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven