Cruzader
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Iemand ervaring met de tren E van up ? Kleur ziet er goed uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 'm ook, dezelfde batch (en kleur). Zit nu in week 4, en ik heb nog zeer weinig sides. Sommige mensen merken het pas NA week 4/5/6 dus het is misschien een beetje vroeg te zeggen. Heb er ook low-test bij, en misschien dat ik daarom wel minder sides heb (test e op 225, tren e op 375).
Ik heb op dit punt:
Bijna geen rust nodig tussen m'n sets, wat meer zweten, lichte irritatie af en toe en als ik 30 seconden hardloop ontploffen m'n schenen. Kracht gaat elke training in kleine stappen omhoog.
Ik heb 'm ook, dezelfde batch (en kleur). Zit nu in week 4, en ik heb nog zeer weinig sides. Sommige mensen merken het pas NA week 4/5/6 dus het is misschien een beetje vroeg te zeggen. Heb er ook low-test bij, en misschien dat ik daarom wel minder sides heb (test e op 225, tren e op 375).
Ik heb op dit punt:
Bijna geen rust nodig tussen m'n sets, wat meer zweten, lichte irritatie af en toe en als ik 30 seconden hardloop ontploffen m'n schenen. Kracht gaat elke training in kleine stappen omhoog.
Ik vind je dosering persoonlijk ook wel laag om echt wat te merken. Zeker 225 Test E is niks.
Dan zijn de sides die je noemt al genoeg op deze doses.
Dan kan je ook niet veel verwachten. Tren wat omhoog gegooid van 200 naar 375 en de test iets omlaag is niks natuurlijk. Hoop voor je dat het wat doet en je je resultaat behaald.
Maar teleurstelling zal in dit soort gevallen niet aan het merk liggen of het nou GG, UP of wat anders is.
vind ik niet kort door de bocht.
Het is natuurlijk perfect als jij goed gaat als 2de kuur op deze dosering. Ik vind alleen dat er de laatste tijd vaak merken of HG of UG worden beoordeeld door slecht gebruik, dieet ect.

vind ik niet kort door de bocht.
Het is natuurlijk perfect als jij goed gaat als 2de kuur op deze dosering. Ik vind alleen dat er de laatste tijd vaak merken of HG of UG worden beoordeeld door slecht gebruik, dieet ect.
Jij noemt 250 test slecht gebruik? Als je niets merkt van 250 test heb je rommel.
Voor jou misschien. Mooi dat jij kan kuren op 250 mg. Lekker goedkoop.
Zal je er wel als een buffel bij lopen zeker?
Nieuw merkje lijkt me sterk als die al fout zou beginnen. Het is zeer zeker vergelijkbaar met EP