AndroidHealthClinic

Ultimate Pharma Tren E

Cruzader

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Iemand ervaring met de tren E van up ? Kleur ziet er goed uit

20130903_215320.jpg

20130903_215300.jpg

20130903_215151.jpg

zal eerlijk zijn mijn tren A en E hebben altijd een donkerder kleur ooit van suppl. gekocht en nooit meer gedaan was licht kleur van olie en kan zeggen was zwaar ondergedoseert maar goed tren E en A als raw hebben donker gele kleur en hebben een apart geur! ik kan uit ervaring zeggen want doe geen kuur zonder tren a or e

Nieuw merkje lijkt me sterk als die al fout zou beginnen. Het is zeer zeker vergelijkbaar met EP

Ik heb 'm ook, dezelfde batch (en kleur). Zit nu in week 4, en ik heb nog zeer weinig sides. Sommige mensen merken het pas NA week 4/5/6 dus het is misschien een beetje vroeg te zeggen. Heb er ook low-test bij, en misschien dat ik daarom wel minder sides heb (test e op 225, tren e op 375).

Ik heb op dit punt:
Bijna geen rust nodig tussen m'n sets, wat meer zweten, lichte irritatie af en toe en als ik 30 seconden hardloop ontploffen m'n schenen. Kracht gaat elke training in kleine stappen omhoog.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 'm ook, dezelfde batch (en kleur). Zit nu in week 4, en ik heb nog zeer weinig sides. Sommige mensen merken het pas NA week 4/5/6 dus het is misschien een beetje vroeg te zeggen. Heb er ook low-test bij, en misschien dat ik daarom wel minder sides heb (test e op 225, tren e op 375).

Ik heb op dit punt:
Bijna geen rust nodig tussen m'n sets, wat meer zweten, lichte irritatie af en toe en als ik 30 seconden hardloop ontploffen m'n schenen. Kracht gaat elke training in kleine stappen omhoog.

Bij mij begin tren E ook pas goed zijn werk te doen vanaf week 4.
Hou me op de hoogte ben benieuwd aangezien ik pas over een aantal weken begin.
Gr

Ik heb op dit punt:

Ik vind je dosering persoonlijk ook wel laag om echt wat te merken. Zeker 225 Test E is niks.

Dan zijn de sides die je noemt al genoeg op deze doses.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je dosering persoonlijk ook wel laag om echt wat te merken. Zeker 225 Test E is niks.

Dan zijn de sides die je noemt al genoeg op deze doses.

Ik moet altijd op minimaal 400mg zitten ew wil ik wat merken en gainen ga nu voor het eerst naar 625 e5d dus 875 ew dit door de hogere dosis 250mg per ml van up.

Is inderdaad bewust aan de lage kant, klopt helemaal :) Met m'n vorige kuur (test 250, tren 200) heb ik er 5kg schone massa uit kunnen halen, zo goed als zonder sides, en dat vond ik een prima resultaat op zo'n dosis.

Dit keer de Tren wat omhoog gegooid, en kijken wat het me gaat brengen :)

Dan kan je ook niet veel verwachten. Tren wat omhoog gegooid van 200 naar 375 en de test iets omlaag is niks natuurlijk. Hoop voor je dat het wat doet en je je resultaat behaald.

Maar teleurstelling zal in dit soort gevallen niet aan het merk liggen of het nou GG, UP of wat anders is.

Dan kan je ook niet veel verwachten. Tren wat omhoog gegooid van 200 naar 375 en de test iets omlaag is niks natuurlijk. Hoop voor je dat het wat doet en je je resultaat behaald.

Maar teleurstelling zal in dit soort gevallen niet aan het merk liggen of het nou GG, UP of wat anders is.

Beetje kort door de bocht, niet?

Als je hier doodgegooid wordt met "je MOET MINIMAAL 500mg test doseren"...dan kan ik me voorstellen dat 200/250 niet veel lijkt.

Je bent pas teleurgesteld als je te hoge verwachtingen hebt. Waarom zou ik 400mg tren doseren, terwijl ik toen duidelijk aan 200mg genoeg had voor 5KG schone massa? Dit keer is de tren bijna verdubbeld.

vind ik niet kort door de bocht.

Het is natuurlijk perfect als jij goed gaat als 2de kuur op deze dosering. Ik vind alleen dat er de laatste tijd vaak merken of HG of UG worden beoordeeld door slecht gebruik, dieet ect.

Het is natuurlijk perfect als jij goed gaat als 2de kuur op deze dosering. Ik vind alleen dat er de laatste tijd vaak merken of HG of UG worden beoordeeld door slecht gebruik, dieet ect.

Ja, dit zie ik inderdaad ook. Het werkt niet, dus het is het merk. Dat klopt inderdaad niet helemaal.

Of: Ow, ik heb geen sides DUS het is nep en het merk is k*t :p

Vind de kleur perfect voor tren A.
Heb deze injects ook gehad. Was er zeer over te spreken.

Tren A van UP deed goed z'n werk, tot hiertoe geen slechte ervaringen met UP.

Jij noemt 250 test slecht gebruik? Als je niets merkt van 250 test heb je rommel.

Younggod heeft gelijk. Als je al wat kuurervaing hebt zal 250 mg "geen reet" doen. HIermee doelt ie vast op sides.
500 mg is al een stuk beter, en ik kan je vertellen dat er vanaf een gram test een wereld voor je open gaat!

Nee, AAP811. Er is een wereld voor JOU open gegaan. Dit zegt helemaal niks over anderen.

Terug
Naar boven