Cruzader
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Iemand ervaring met de tren E van up ? Kleur ziet er goed uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro, vanwaar deze conclusies cq aannames? Heb je ervaring met het merk? En vanwaar de link die je legt met EP?

Misschien zijn ze daar bij EP wel gesplitst dat jouw EP dealers ook UP verkopen? Of heeft UP EP een hak gezet.
Zegt natuurlijk helemaal niets.
Daarnaast zijn er ook 2 soorten UP, wat is de link daar tussen dan
Daarnaast zegt de prijs de niet perce iets over de werkzame stoffen.
Prijs van een potje Test komen voort uit grondstof kosten, kosten van de vail zelf en natuurlijk hoeveel winst de producer erop wilt maken....
Doorzichtige vails zijn trouwens ook veel goedkoper dan gekleurde volgens mij.
Jij noemt 250 test slecht gebruik? Als je niets merkt van 250 test heb je rommel.
vind ik niet kort door de bocht.
Het is natuurlijk perfect als jij goed gaat als 2de kuur op deze dosering. Ik vind alleen dat er de laatste tijd vaak merken of HG of UG worden beoordeeld door slecht gebruik, dieet ect.
Bijna correct sniezel test inderdaad kost geen drol. Producten als tren zijn echter duur zelfde voor primo. Wat inhoud dat als ik ergens al merk dat de tren en primo mbt inkoop even goedkoop zijn als van een ander merk de test ik het laat liggen.
Omdat voor dat geld je geen 250mg tren per ml kunt leveren dat is toch 500mg per vial meer dan normaal. Dat is de reden dat ik er vraagtekens bij zet. Als je bijvoorbeeld GS neemt die hebben super producten zijn hoger gedoseerd dan normale en in verhouding ook duurder maakt het al geloofwaardiger. Kan best zijn dat mijn theorie niet klopt dan mijn excuses voor deze discussie. Hoop snel resultaten te horen van mensen of hier op het forum