XXL Nutrition

ultra drive,drostanonlone enanthaat????

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkmanx

Cool Novice
Waardering
0
ultra drive:bold 200mg/120mg methandriol

drostanolone enanth. :mast.enanth.

kent iemand deze producten,heb juist nieuwe lijst van dealer gekregen en deze zijn 2 nieuwe dinegn naar het schijnt.iemand kennis van deze producten?

Masteron maar dan de enanthaat versie. Kijk op bigcats site voor info daar staat alles over deze producten.

Zelf een beetje zoeken kan ook geen kwaad.

Snap zelf het nut niet zo van Mast enan...!

• Topic Starter Topic Starter
ja,maar heb vooral meer intresse voor die ultra drive.heb zelf al wel wat opgezocht ze,maar die masteron is nie voor mij weggelegd,ben al vanzelf zo droog als iet.

Waarom zou je ultradrive pakken, alleen de naam klinkt goed methandriol is helemaal niet zo`n goeie massabouwer. Kan je beter alleen bold pakken.

Waarom zou je ultradrive pakken, alleen de naam klinkt goed methandriol is helemaal niet zo`n goeie massabouwer. Kan je beter alleen bold pakken.

Met alleen methandroil zal je niet veel bereiken nee, maar combi met bold is altijd beter dan alleen bold.

Waarom zou niet iedereen aan de drive gaan dan en iedereen de Bold links laten liggen?

ja,maar heb vooral meer intresse voor die ultra drive.heb zelf al wel wat opgezocht ze,maar die masteron is nie voor mij weggelegd,ben al vanzelf zo droog als iet.

Als er 1 steroide is die misschien een beetje vet zou kunnen verbranden is het tren.
Het is een fabel dat je van aas droog word....dus ook masteron!!
Komt uit het wedstrijdcircuit, omdat de atleten het vaak in de laatse paar weken gebruiken.

Waarom zou niet iedereen aan de drive gaan dan en iedereen de Bold links laten liggen?

Beats me, bro... waarschijnlijk omdat sommige de meerwaarde van drive niet inzien of omdat Bold meer ingeburgerd is / meer ervaring mee bekend zijn?

Ik vind Bold persoonlijk zowiezo een minder goed product.

oo lekker Ultra Drive :meal: methandriol helpt toch wel bij een wat langere kuur om je gevoelig te houden voor de AAS.....

Is dus een sterkere vorm van de overdrive van GS.

klinkt erg lekker...

• Topic Starter Topic Starter
thanx,ik wou gewoon wat persoonlijke kennis en ervaring van mensen over dit product,ben zeker nog niet van plan om dit te gaan gebruiken,maar kennis maakt macht eh.

heb zelf ook nog een paar flesjes van overdrive liggen 150 bold en 90 methandriol van gs heb ook alleen boldenone van gg zit nog te twijvelen welke ik zal nemen ?:)

Waarom dan niet Methandriol bij meerdere producten toevoegen of werkt het enkel in combi met bold?

Anders mischien wel een handig idee om losse methandriol op te nemen in et assortiment van een UG lab

Waarom dan niet Methandriol bij meerdere producten toevoegen of werkt het enkel in combi met bold?

Anders mischien wel een handig idee om losse methandriol op te nemen in et assortiment van een UG lab

Heb begrepen dat dat spul pijnlijk kan zijn bij de inject, heb ik ergens gelezen mss daarom samen met bold wat altijd pijnloos is..

In Australie is ook een methandriol deca vorm..

Ik snap niet dat jullie het zo`n interessant middel vinden, het zorgt voor meer binding met oestrogenen. Ja hogere gh,igf en androgene receptor gevoeligheid. Maar daar kan je toch een steroide voor gebruiken, zoals dbol of iets anders wat aromatiseert. Methandriol zal je alleen maar gevoeliger maken voor oestrogenen dus ook veel kans op gyno. Er zijn naar mijn mening veel betere middelen om oestrogenen te verhogen zonder kans op gyno.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven