XXL Nutrition

ultra drive,drostanonlone enanthaat????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stack met Test,deca,dianabol

Dianabol opzichzelf is ook al goed.

Nou waar blijft de discussie?

test+deca+dianabol is stukken zwaarder dan bv test+eq..dus dan kan je ook nog voordelen halen uit die Methandriol zonder er gelijk dianabol bij te knalle

Ja maar ik neem aan dat als je al aan zulke dingen gaat denken, dat je wel wat kuurtjes verder bent dus dan hebben we het niet over een test en eq.
Mijn voorstel is wel zwaar maar je wil het meeste eruit halen dan moet je niet voor een mindere aromatiserend middel kiezen. + Het is alleen maar tijd/geldverspilling want je kan betere gains maken terwijl je je receptoren opwaardeerd.

Daarom zeg ik verspilling van je geld kan je nog beter een combinatie maken van deca/eq zorgt ook voor aromatisatie maar is minder heftig als een stack met dbol.

Als gevorderd gebruiker kun je dit zelf ook wel denk ik..:)

heb dus net sinterklaas kado binnen en jawel
drostanolone enanthate :D dus over een week of 8 weet je meer

overdrive werkte bij mij goed, maandag en vrijdag 1 ml en werd 8 kilo zwaarder in 8 weken:cool: dus overdrive......moet voor zich spreken

damn heeft sinterklaas nu ook al een anabole-piet...

egt wel en volgens mij komt die deze week nog bij meer mensen
maar alleen als je lief bent geweest dit jaar:D

ik hoop dat hij al onze IP adressen heeft...:D

tja aan ip adressen heeft die niet veel he vooral nie bij draadloos internet
maar ik ben weer een tevreden mens nu dus

on topic ultra drive van gg is 200 mg bold en 120 mg meth is denk ik wel lekker

egt wel en volgens mij komt die deze week nog bij meer mensen
maar alleen als je lief bent geweest dit jaar:D

tja aan ip adressen heeft die niet veel he vooral nie bij draadloos internet
maar ik ben weer een tevreden mens nu dus

on topic ultra drive van gg is 200 mg bold en 120 mg meth is denk ik wel lekker

" bij wijze van spreken"

anyway..santa visited me as wel last night..;)

meer niet....

ja ben ik dus ook wel benieuwd naar dussss g21 vertel;)

Methandriol toevoegen aan een kort werkend middel heeft zin, maar het toevoegen aan een lang werkend goedje als EA heeft in mijn ogen weinig zin.
EQ neem je eens per week methandriol hoor je om de dag temen wil het wat doen.
door de toevoeging aan EQ nemen de meesten BB,rs en botjebouwers (wannabees) het eens per week en hebben dan dus circa 2 dagen effect van de Methandriol.
Beste werkt het bij kort werkende middelen.
Anyway wel leuk dat een UG ermee komt.
Zo en nu eens kijken van voor een .... hierop reageren hahhaha

Het is inderdaad niet handig om een heel ander anabool toe te voegen met een korte esther en daarbij een andere anabool doen met lange esther, dat schiet niet op nee. Kan je het beter alleen methandriol nemen bij een prop,npp kuurtje. Als je het al wilt gebruiken want ik vind het nog steeds een zinloos product. Er zijn andere aromatiserende middelen die ook nog is spier opbouwen dus waarom een zwakanabool nemen als er betere zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven