AndroidHealthClinic

Uncharted

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Iemand bekend met deze games? Ik zit eraan te denken om ze alle 3 te halen (nooit gespeeld).

Aanrader? En wat zijn de + en - punten ervan?

Iedereen is er lyrisch over, maar heb deel 2 geprobeerd en vond het echt geen zak aan.. Deed zo erg mijn best om het leuk te vinden maar het lukte gewoon niet. Tractortje op dit forum zweert er weer bij dat deel 3 het goddelijkste spel ooit gemaakt is.

• Topic Starter Topic Starter
Wat vond je er niet leuk aan dan?

Irriteerde me meer aan de kleine dingetjes. AI, wapens, de connectie met die game zelf. Prachtige graphics, waarschijnlijk een goed verhaal, maar in dat hele over the top action kon ik gewoon niet inkomen.

Ik heb een deel van uncharted 2 gespeeld en het was best leuk. Goed verhaal en mooie graphics. Naar het schijnt is de 3 ook heel goed.

Enne realist, ga je voor elk spel een topic maken? :D

Als je toch bezig bent :dunno:

net platinum gehaald wel leuk spel maar de puzzels zijn nu wat moeilijker waardoor ik 2x extra google moest raadplegen, normaal alleen voor de schatten

old en useless answer door mij, maar ik ga deze reeks toevallig ook verderzetten nu batman arkham city ten einde is gekomen. Laat nog wel weten wat ik ervan vind..

Jaja mensen heb em gekocht, ben benieuwd!

Ah nee, was iets met dat je hem na een paar dagen speeltijd in de kast kon leggen. My bad, laat maar weten of je het wat vind.

Indd, dat zal best, maar voor 36 euro vind ik dat niet erg, een spel van 60 euro wil ik gewoon voor langere tijd kunnen spelen, tenzij het een reeks is van een serie wat ik heel goed vind.

Ik heb alleen uncharted 3. Deze heb ik vrij recentelijk gespeeld. Ik vond hem wel wat overgewaardeerd. De klim en klauter stukken zijn leuk evenals veel van de dialogen en het spel is grafisch echt heel erg mooi.

Maar het spel had in mijn optiek ook minpunten en dit zijn het slecht werkende stealth systeem en veel herhaling bij de actie stukken. Alle vechtstukken zijn precies het zelfde en je gebruikt maar 2 knoppen en dit maakt sommige delen van het spel gewoon saai.

Ik heb alleen uncharted 3. Deze heb ik vrij recentelijk gespeeld. Ik vond hem wel wat overgewaardeerd. De klim en klauter stukken zijn leuk evenals veel van de dialogen en het spel is grafisch echt heel erg mooi.

Maar het spel had in mijn optiek ook minpunten en dit zijn het slecht werkende stealth systeem en veel herhaling bij de actie stukken. Alle vechtstukken zijn precies het zelfde en je gebruikt maar 2 knoppen en dit maakt sommige delen van het spel gewoon saai.

Op gamekings scoorde die een 10, maar dat gaven ze ook voor CoD MW3 en alle andere overrated maar populaire spellen.

Gelukkig was hij maar 36 euro, heb je ook nog andere positieve leuke dingen van het spel? Want zelfs na een hoop reviews gezien te hebben krijg ik er nog steeds geen lucht van. Is het een adventure of een rpg? Vecht je met wapens/guns, zo ja, vind je die steeds en steeds betere in bijvoorbeeld kisten?

Heb je villages waar je shit kan kopen bij merchants? Heb je vrijheid? Of is het zo lineair als de pest...

Het spel is lineair. Je hebt geen dorpjes/merchants etc.

Het is een aktie adventure. Dit betekent dat klim en klouter stukken worden afgewisseld met schietstukken/vechtstukken en af en toe is er een stealth stukje.

Wapens pak je op van vijanden.

Het spel is lineair. Je hebt geen dorpjes/merchants etc.

Het is een aktie adventure. Dit betekent dat klim en klouter stukken worden afgewisseld met schietstukken/vechtstukken en af en toe is er een stealth stukje.

Wapens pak je op van vijanden.

Hmm, ik haat lineair, tenzij het gewoon lekker speelt en aanvoelt, dan vind ik het ook niet erg als je bijvoorbeeld maar 2 knoppen gebruikt, jij bent er wel negatief over, hoop niet dat ik er hetzelfde over denk, ik heb een hekel aan miskopen en normaal koop ik alleen games als er mensen zijn die ik ken die ze ook gespeeld hebben ofzo. Bij dit spel ben ik de eerste eigenlijk in mijn omgeving die em koopt.

Terug
Naar boven