XXL Nutrition

Uncharted

Negatief valt wel mee hoor, alleen minder positief als de meeste. Het is echt een goed spel maar niet zo goed dat ik het met een 9,5+ zou beoordelen.

Ik denk dat ik het spel zou beoordelen met een 8.9

• Topic Starter Topic Starter
Negatief valt wel mee hoor, alleen minder positief als de meeste. Het is echt een goed spel maar niet zo goed dat ik het met een 9,5+ zou beoordelen.

Ik denk dat ik het spel zou beoordelen met een 8.9

Sowieso bijna elk spel wordt op internet e.d. bekroond met een 9.5 minimaal, dat vind ik indd ook bullshit, met films zijn ze een stuk kritischer en kloppen de cijfers ook gewoon altijd vind ik.

Een 8.9 vind ik een prima cijfer, zelf zou ik een game alleen zo hoog bekronen als het tot 1 van mijn toppers behoord, Battlefield 3 zou ik een 9 geven en Skyrim een 8.5 (ivm de bugs), een hoger cijfer krijgen alleen spellen zoals Zelda OoT en Final Fantasy 7, jeugdsentiment :D

Sowieso bijna elk spel wordt op internet e.d. bekroond met een 9.5 minimaal, dat vind ik indd ook bullshit, met films zijn ze een stuk kritischer en kloppen de cijfers ook gewoon altijd vind ik.

Een 8.9 vind ik een prima cijfer, zelf zou ik een game alleen zo hoog bekronen als het tot 1 van mijn toppers behoord, Battlefield 3 zou ik een 9 geven en Skyrim een 8.5 (ivm de bugs), een hoger cijfer krijgen alleen spellen zoals Zelda OoT en Final Fantasy 7, jeugdsentiment :D

Dan denk ik dat jij nog kritischer bent als mij kwa ratings.

Shit, ik doe dat echt altijd fout:(

Uuh een uur of 10 op normal dacht ik.

Ja, dat is dus precies de reden waarom ik geen 60 euro uit geef aan dit soort spellen, Skyrim was ik na 100 uur zat maar had ik gemakkelijk verder kunnen spelen, en met Battlefield 3 heb ik online nog steeds dik plezier. FFXIII-2 koop ik gewoon omdat ik fan ben van de reeks, en het speelt fijn en er zit toch altijd een bepaalde sfeer aan, daarnaast ben ik dol op levelen/sterker worden :D

Met ff 13-2 ben je ook wel een tijd zoet hoor;)

Ik betaal normaal gezien ook niet de volle mep voor zo een korte game.

Met ff 13-2 ben je ook wel een tijd zoet hoor;)

Ik betaal normaal gezien ook niet de volle mep voor zo een korte game.

Nee indd, Final Fantasy staat ook wel bekend om zn lange reeks, ik wist nog dat VII 3 cd's had, hoelang je bezig was met cd 1, en daarna moest je er nog 2 :D

Sowieso hou ik er niet van om een game uit te spelen, zeker met games met een goed verhaal raak je er op een gegeven moment gehecht aan en word je in die wereld gezogen, en dan ineens speel je em uit en is 't ineens pats boem klaar, dikke teleurstelling dan ook meteen.

ik heb deel 2 hier liggen (kreeg m bij de ps3) maar jezus wat een k*t spel zeg. zo nep als wat.. zit niks van realisme in.

ik heb deel 2 hier liggen (kreeg m bij de ps3) maar jezus wat een k*t spel zeg. zo nep als wat.. zit niks van realisme in.

Dat is een mening, daar trek ik me niet teveel van aan, want ik lees overal dat deel 2 als beste wordt beschouwd en een dikke 10 krijgt. (het cijfer niet al te letterlijk genomen dan).

Ik vond beide delen de moeite waard om ze te spelen. Beetje knallen en puzzelen, mooie graphics en goed verhaal. Ook als bundel gekocht voor dezelfde prijs.

Alleen die waterstroom op met die jetski :headbang:

Ik vond beide delen de moeite waard om ze te spelen. Beetje knallen en puzzelen, mooie graphics en goed verhaal. Ook als bundel gekocht voor dezelfde prijs.

Alleen die waterstroom op met die jetski :headbang:

Beide delen? Het zijn er 3 :p

I know, maar dacht ff dat het alleen over de eerste 2 delen ging. Waarom weet ik ook niet :D

Wel klote dat ik zag staan dat je beter de eerste 2 delen gespeeld kan hebben, en die ga ik er echt niet bij kopen, ben nog zoet met BF3 en FFXIII-2 komt er over ruim een week ook alweer aan.

Nou mensen ik heb effe gespeeld, goeie verhaallijn, leuke characters (humoristisch), leuke graphics, maar ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan behalve klimmen en schieten (wat ook niet echt actief werkt). Hoop dat er verandering in komt.

Had de language eerst op Nederlands gezet btw, maar dat werd em toch maar niet :o:D

Heb met dat spel ook de taal toch maar ff veranderd.

Wat vind jij ervan tot nu toe? De gameplay doet me zeer aan Mafia 2 denken, alleen heb je hier minder vrijheid en meer puzzels etc, een hoop geklim en schietwerk, maar verder niks. Ben er nog niet echt van onder de indruk, je kan gewoon behalve schieten, klimmen en puzzels oplossen vrij weinig, zonde.

Al een paar maanden terug uitgespeeld. Soort tussendoortje, normaal speel ik eigenlijk alleen COD online. Maar vind het een erg mooi spel hoor, en heb me er prima mee vermaakt. Vind het ook leuk om de trophies te halen :)

Al een paar maanden terug uitgespeeld. Soort tussendoortje, normaal speel ik eigenlijk alleen COD online. Maar vind het een erg mooi spel hoor, en heb me er prima mee vermaakt. Vind het ook leuk om de trophies te halen :)

Ja de trophies zijn piece of cake, heb alleen geen zin om em op insane niveau te halen. Vind het spel ook supervet qua verhaallijn, personages, humor en hoe het er uit ziet in zn geheel (dat gezonken cruiseschip bijvoorbeeld). Alleen qua gameplay vind ik het een tikkeltje saai, zoals ik al zei behalve klimmen schieten en puzzels oplossen kan je eigenlijk vrij weinig, hier hadden ze nog wel een paar elementen aan toe mogen voegen van mij. Daarom vind ik het spel ook een tikkeltje overgewaarderd, zijn zat betere spellen die een stuk lager scoren.

Uitgespeeld, zelfde idee als hierboven, wel vet, alleen qua gameplay had het nog wel wat extra gemogen.

Terug
Naar boven