- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Negatief valt wel mee hoor, alleen minder positief als de meeste. Het is echt een goed spel maar niet zo goed dat ik het met een 9,5+ zou beoordelen.
Ik denk dat ik het spel zou beoordelen met een 8.9

Sowieso bijna elk spel wordt op internet e.d. bekroond met een 9.5 minimaal, dat vind ik indd ook bullshit, met films zijn ze een stuk kritischer en kloppen de cijfers ook gewoon altijd vind ik.
Een 8.9 vind ik een prima cijfer, zelf zou ik een game alleen zo hoog bekronen als het tot 1 van mijn toppers behoord, Battlefield 3 zou ik een 9 geven en Skyrim een 8.5 (ivm de bugs), een hoger cijfer krijgen alleen spellen zoals Zelda OoT en Final Fantasy 7, jeugdsentiment![]()
Dan denk ik dat jij nog kritischer bent als mij kwa ratings.

dan ik
We zullen zien, vanavond knal ik em erin, hoelang duurde het voordat je em uitgespeeld had?

Shit, ik doe dat echt altijd fout
Uuh een uur of 10 op normal dacht ik.

Met ff 13-2 ben je ook wel een tijd zoet hoor
Ik betaal normaal gezien ook niet de volle mep voor zo een korte game.

ik heb deel 2 hier liggen (kreeg m bij de ps3) maar jezus wat een k*t spel zeg. zo nep als wat.. zit niks van realisme in.
Ik vond beide delen de moeite waard om ze te spelen. Beetje knallen en puzzelen, mooie graphics en goed verhaal. Ook als bundel gekocht voor dezelfde prijs.
Alleen die waterstroom op met die jetski![]()

I know, maar dacht ff dat het alleen over de eerste 2 delen ging. Waarom weet ik ook niet![]()

Had de language eerst op Nederlands gezet btw, maar dat werd em toch maar niet![]()
Heb met dat spel ook de taal toch maar ff veranderd.
Al een paar maanden terug uitgespeeld. Soort tussendoortje, normaal speel ik eigenlijk alleen COD online. Maar vind het een erg mooi spel hoor, en heb me er prima mee vermaakt. Vind het ook leuk om de trophies te halen![]()