XXL Nutrition

Undercover in Nederland

nope, ik wacht op de online versie.

• Topic Starter Topic Starter
kun je al zien op sbs6.nl ;)

jah!Lekkere uitleg kreeg die Alberto van zijn supplier!

Aha, vanavond eens checken dan.

[Link niet meer beschikbaar] daar kan je het bekijken

• Topic Starter Topic Starter
60% die vervuild is ??? autolak rattegif pff jammie

jah!Lekkere uitleg kreeg die Alberto van zijn supplier!

Is dit sarcasme? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van anabolen.

Vond het wel lullig voor die gozer die vanuit die auto de medewerkers van Alberto uitleg gaven hoe te gebruiken, etc.
Leek wel een supplier die het tenminste wat kon schelen.

Wat me trouwens wel opviel is dat al die lui wel heel graag over hun zaakjes vertellen. Hoe goed ze wel niet zijn en hoeveel ze verdienen. Dat is eigenlijk al de eerste grote fail als je aan dit soort praktijken doet.
Die lui van die kleding waren volgens mij ook flink aan het opscheppen. Als je die ene gozer hoort, hoor je de onzekerheid in zijn stem. Wat een paupers!:D

Iemand van hier zichzelf of zijn supplier nog op tv gezien trouwens?:p

Is dit sarcasme? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van anabolen.

Vond het wel lullig voor die gozer die vanuit die auto de medewerkers van Alberto uitleg gaven hoe te gebruiken, etc.
Leek wel een supplier die het tenminste wat kon schelen.

Wat me trouwens wel opviel is dat al die lui wel heel graag over hun zaakjes vertellen. Hoe goed ze wel niet zijn en hoeveel ze verdienen. Dat is eigenlijk al de eerste grote fail als je aan dit soort praktijken doet.
Die lui van die kleding waren volgens mij ook flink aan het opscheppen. Als je die ene gozer hoort, hoor je de onzekerheid in zijn stem. Wat een paupers!:D

Iemand van hier zichzelf of zijn supplier nog op tv gezien trouwens?:p

jah sarcasme!
Millilitertje hier van,milliliterje daarvan!:roflol:
Ten 1e verwacht ik dat iemand die steroids wil doen zelf met een voorstel komt.Niet alles aannemen van een Dealer.
Ten 2e een supplier mag best wel weten wat hij verhandeld,klinkt dom maar ik zou nooit shit kopen bij een gast die kleiner is dan ik.
Ten 3e verschillende merken hebben ook verschillende doseringen per ML.
Op die manier is schema's in ml's uitdrukken heel onduidelijk zijn!

Niet gezien! vanavond even de e-aflevering kijken..

Begin steeds meer te denken dat we genept worden door SBS6.
Dat het allemaal opgezet is,of te wel ........................

Die winnen wel erg snel het vertrouwen van die gasten...

zou wel even wat kleren willen kopen daar, niks mis mee :)

Ten 2e een supplier mag best wel weten wat hij verhandeld,klinkt dom maar ik zou nooit shit kopen bij een gast die kleiner is dan ik.

Goede regel. *Ahum*

Grootte is inderdaad rechtstreeks verbonden met weten wat je doet. Of verkoopt in dit geval.

vond het maar een k*t aflevering.

Dus hiermee trek je de conclusie dat de dopingautoriteit liegt Loo?
Want jij kan het weten!

Ik geloof wel dat ze er een handje van hebben om zoveel mogelijk hun best te doen om doping in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen.
Logisch, dat is hun werk. Maar hun uitspraken neem ik inderdaad met een korreltje zout. Ik zeg niet dat ze liegen maar ze schetsen een situatie die niet geheel correleert met de werkelijkheid.

Er is zat rotzooi op de Markt,en als ik die idioten uit de uitzending zie kan ik me wel voorstellen dat ze er mee knoeien.

Het erge is nog als het geen NEP TV programma is,dat de onwetende (jeugd) het ook nog gebruikt ook.

Fabeltjes=...
Situaties schetsen die niet overeenkomen met de werkelijkheid=...
:scratch:

Ik heb die hele uitzending niet gezien ik zal eerst ff de uitzending bekijken.

"vervuiling" van producten is trouwens ook een wijd begrip.
Als je 1 % teveel of te weinig van een stof bij lab-onderzoek tegen komt kun je al spreken van vervuiling. Als ik 100 doosjes paracetamols laat testen en ik kom er achter dat er bij 70 doosjes 1 % meer of minder van een bepaalde stof in zit dan kan ik dit publiceren als " bij 70 % van de paracetamol correleert de aangetroffen hoeveelheid niet met de aangegeven hoeveelheid".
Dat bedoel ik met een vertekenend beeld schetsen.
Het is pas zorgwekkend als er dusdanige productiefouten worden gemaakt dat deze schadelijk zijn voor de gezondheid.

Vervuiling in dusdanige mate dat het schadelijke gevolgen voor de gezondheid heeft is mijn inziens veel belangrijker. En in dat oogpunt valt het denk ik wel mee, aangezien op de diverse nederlandse forums zelden tot nooit gevallen voorbij komen waarbij gebruikers ziek worden door vervuilde anabolen.

Ik probeer anabolen generzijds goed te praten, maar ik vind wel dat dopingautoriteiten en andere overheidsorganen tegen drugs vaak een overdreven situatie schetsen. Nogmaals, logisch, maargoed.

Terug
Naar boven