Fitness Seller

Undercover in Nederland

wist wel dat alberto niet naturel was!

Wat een pauperprogramma.
Vroeger hadden ze nog wel goede onderwerpen, maar tegenwoordig is het echt alleen maar kattengejank.
Wow er worden illegale dvd's verkocht. Nee toch!!!!:rolleyes:

Is dit sarcasme? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van anabolen.

Vond het wel lullig voor die gozer die vanuit die auto de medewerkers van Alberto uitleg gaven hoe te gebruiken, etc.
Leek wel een supplier die het tenminste wat kon schelen.

Inderdaad, en dat hij mensen begeleid per email zou ook kunnen betekenen dat het gewoon echt spul is wat hij verkoopt. Anders zou hij echt geen contact met zijn afnemers houden lijkt mij.

Die Necedo gast is lekker bezig zeg.
Onderzoeken uit 2006???

Bovendien zijn hun onderzoeken gebasseerd op shit die ze krijgen aangeboden door politie.
Eenzijdig gelul.

Wie was die supplier, het moet iemand van hier zijn geweest :D

Luppie ? :D

Ha ha. Maar hoe kom je dan aan doping vraag ik mij af. Maak je ze zelf ofzo?

Ik ken ook genoeg lui die "eiwitten" verkopen, 1x gekocht (van een persoon die ik al een tijdje ken). Smaakt gewoon naar meel, ik wil het nog steeds een keer laten testen wat voor spul het is. Iemand suggesties?

Kleding kan ik hier ook gewoon om de hoek kopen, evenals geurtjes en drank, etc. Dat 't allemaal nep is, is niet zo heel lastig te raden!
Ik vind 't dus allemaal niet zo bijzonder (de aflevering).

Wat ik wel merkwaardig vind is hoe snel men info prijs geeft...

Ik ken ook genoeg lui die "eiwitten" verkopen, 1x gekocht (van een persoon die ik al een tijdje ken). Smaakt gewoon naar meel, ik wil het nog steeds een keer laten testen wat voor spul het is. Iemand suggesties?

Waarom zou je eiwitten willen kopen van iemand onder de toonbank?

Ha ha. Maar hoe kom je dan aan doping vraag ik mij af. Maak je ze zelf ofzo? ...

Ja...of via andere landen/mensen die of waar ze het zelf maken of gewoon produceren.

Je schijnt er over te struikelen in Nederland in de sportscholen. Zelf struikel ik nauwelijks en heb geen idee hoe of wat....zelfs al zou ik willen.

Waarom zou je eiwitten willen kopen van iemand onder de toonbank?

Omdat ik 't wil laten testen. Er zijn aardig wat mensen die zijn eiwitten gebruiken, die vertelden mij dat 't spul goed was, ik heb erom gewed dat 't nep was. Nu had ik er alleen niet over nagedacht hoe 't te laten testen, maar goed. Kostte geen hol en ik heb nog steeds alles liggen. 1 beetje geproefd en 't smaakt erg nep! Iets dat ik niet ken, gebruik ik niet, lijkt me wel zo verstandig.

Gewoon op een hele grote gast afstappen in de gym en de connectie is meestal wel snel gemaakt hoor ;)

Er zou net als xtc een goedkope test op anabolen moeten komen.

hey pssst...ik heb eiwitten liggen moet je hebben?...ik heb ook nog wat superpump250...geinterreseerd?

FAIL!

hey pssst...ik heb eiwitten liggen moet je hebben?...ik heb ook nog wat superpump250...geinterreseerd?

FAIL!

van superpump word je kneiterhard man, dat moet wel illegaal zijn! en illegaal, dat is altijd goed man! je pakt hier zeker 8 kilo mee in een kuur samen met creatine !

:D

Edit: voor maar 140 eurotjes van jou vriend, speciale prijs

De advertentie heeft heel lang op marktplaats gestaan.
De verkoopplaats was rotterdam.

Nu is de advertentie verdwenen :rolleyes:

Wat een sukkeltje die Stegeman. Vorige week ging die bij al die alternatieve genezers nog persoonlijk naar de toe om te vragen waar ze mee bezig waren. Als je nou zo'n programma maakt moet je dat bij anabolen handelaren ook doen, maar daar had die zeker niet genoeg ballen voor..

Wat een sukkeltje die Stegeman. Vorige week ging die bij al die alternatieve genezers nog persoonlijk naar de toe om te vragen waar ze mee bezig waren. Als je nou zo'n programma maakt moet je dat bij anabolen handelaren ook doen, maar daar had die zeker niet genoeg ballen voor..

Ja Stegeman is een rare.
Maar voor confrontaties was dan ook weinig tijd.
Er zaten teveel onderwerpen in 1 aflevering.

Begrijp ook niet dat die vaak na afloop van een confrontatie zo'n gast nog even de hand schud voordat die weggaat. Sommige moeten klappen hebben, ga je toch niet nog een handje geven??
Zal Peter R de Vries zeker niet gauw doen.

Terug
Naar boven