AndroidHealthClinic

Unieke beelden van 9/11, homevideo gefilmd vanuit appartement vlakbij het WTC

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.656
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Best wel indrukwekkend.. damn..

Bedankt voor de link, het blijft aangrijpend.

Indrukwekkend !

blijft elke keer weer verbijsterend.

Deze video geeft een meer 'realistisch' gevoel, heel anders dan de beelden die in die tijd op TV getoond werden.

Deze video geeft een meer 'realistisch' gevoel, heel anders dan de beelden die in die tijd op TV getoond werden.

Deze beelden geven inderdaad een meer authentiek beeld, alleen jammer dat ze net de camera twintig minuten lang tot vervelens toe richt op het gebouw behalve op de belangrijke gebeurtenissen, maar goed.

Verder niet lullig bedoeld, maar toch wel interessant op te merken hoe Amerikanen altijd "O my God! O my God! O my God!" roepen als mantra op dezelfde wijze waarmee de terroristen waarschijnlijk "Allah akbar! Allah akbar! Allah Akbar!" riepen voor ze het gebouw invlogen.

Ik blijf het vreemd vinden dat die dingen in mekaar zijn gestort. En dan ook nog zo netjes.

Het is nu op tv he... zo'n heel verhaal over 9/11.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn al genoeg threads over de complot theorieen. Laten we die discussie maar daar houden. Weet in ieder geval wel dat het filmpje wat Shutterspeed net post nog al discutabel is wat betreft de audio-track.

Kheb met open mond gekeken he. Erg aangrijpend. Zeker deze beelden, realistischer en indrukwekkender als alle vorige filmpjes.
Jammer genoeg zullen terroristische aanslagen blijven gebeuren.

Er zijn al genoeg threads over de complot theorieen. Laten we die discussie maar daar houden. Weet in ieder geval wel dat het filmpje wat Shutterspeed net post nog al discutabel is wat betreft de audio-track.

idd, overigens als er echt explosieven gebruikt zouden zijn had men die wel geregistreerd (met schaal van richter meen ik-maar dat was niet zo)

k*t die eerste link pakt die bij mij niet

hm vaag, zal vast wel weer ergens opduiken op metacafe of youtube.
kan hem nog niet vinden alleen.

deze is ook wel heftig.

• Topic Starter Topic Starter
Youtube link toegevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven