Fitness Seller

Unieke beelden van 9/11, homevideo gefilmd vanuit appartement vlakbij het WTC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schijnt dat er wel een redelijke kans aanwezig was om nog mensen levend er uit te halen maar dat men de opdracht kreeg om dat niet te doen.
Dat is wat ik er uit opmaakte.
Er word ook verteld dat bij een andere brand op een toren jaren eerder wel mensen op zo'n manier zijn gered.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je gezien hoeveel verstikkende rook er uit die gebouwen kwam? Dat hele filmpje is het werk van een malloot. Ge-edit tot en met, vooral op het gebied van geluid.

Je hoort ontploffingen die in geen enkele andere film voorbij komen. Dat is toch wel opvallend. Komt nog bij dat het WTC vanaf dat punt meer dan 2 Km ver weg is. Als je daar een explosie hoort zou dat vlakbij het WTC nog een stuk harder zijn geweest. Vooral omdat die dag bijna windstil was.

Op het filmpje uit de openingspost zijn bijvoorbeeld geen harde klappen te horen, zegt genoeg lijkt me. Het filmpje uit de opening is overigens ook ge-edit maar dan alleen qua lengte. Dit omdat de originele hoster maar 100 Mb maximaal toestaat. De volledige versie zou binnenkort als Torrent beschikbaar zijn.

Laatst bewerkt:
geen woorden voor zit hier met kippevel.

He
b je gezien hoeveel verstikkende rook er uit die gebouwen kwam? Dat hele filmpje is het werk van een malloot. Ge-edit tot en met, vooral op het gebied van geluid.

Je hoort ontploffingen die in geen enkele andere film voorbij komen. Dat is toch wel opvallend. Komt nog bij dat het WTC vanaf dat punt meer dan 2 Km ver weg is. Als je daar een explosie hoort zou dat vlakbij het WTC nog een stuk harder zijn geweest. Vooral omdat die dag bijna windstil was.

Allereerst ik distantieer me van alle insinuaties die het filmpje naar voren wil brengen betreffende de explosies. daar geloof ik niet in. maar wat betreft die helikopter en de verstikkende rook, tja dat is discutabel.

WTC - People What The **** Is Happening With This World - Google Video

op dit filmpje zie je wel degelijk nog mensen die te redden zijn. maar goed het blijft moeilijk natuurlijk om bij zo iemand te komen, maar het is niet onmogelijk.
er worden veel moeilijkere reddingsoperaties succesvol uitgevoerd in berggebieden met plotselinge rukwinden etc.

Een reddingsoperatie wordt alleen uitgevoerd als het de bemanning van de heli niet in gevaar brengt. Vanaf minuut 1 was het dak van het WTC onbegaanbaar geworden maar er zijn nog wel pogingen gedaan om te landen.

Vind het vrij schrijnend dat hulpverleners er verdacht worden dat ze opzettelijk geen hulp wilden verlenen. Er lagen een uur later enkele honderden dode politie-agenten en brandweermannen tussen het puin.

dat is idd heel triest ja.

maar voor een reddingsoperatie kunnen ze toch ook een lier laten zakken?
afijn makkelijk praten zo, ik neem aan dat het door de rook ontwikkeling te gevaarlijk was om het risico te nemen, daar kun je hun niet voor blamen.

****, de filmpjes zijn verwijderd...

Nieuwe url toegevoegd, denk dat deze wel blijft werken.

Wat ik een beetje vreemd vind is dat er volgens my geknipt is in de video Want waarom zien we niet het tweede vliegtuig er in komen vliegen? Terwijl ze continue aan het filmen zijn, dus dan hadden we het tweede vliegtuig moeten zien aankomen vliegen.

trouwens hoorde jullie wat ze zeiden? het is een militair toestel.

Ja we hebben het gehoord Houston. Weer op zoek naar spijkers op laag water? De beelden gemist van de daadwerkelijke impact maar dan vanuit een andere hoek?

Ze stonden daar op een uitzichtpunt waar je lang niet alles goed kan zien.

Er is geknipt in de film omdat de site (Revver) maar een maximale grootte van 100 Mb accepteert. De volledige film komt nog als Torrent voorbij als het goed is.

Serieus Houston, je bent alle realiteitszin echt verloren. Zoeken naar aanknopingspunten om je gestoorde compot theorietjes te ondersteunen.

Eric maak je toch niet zo druk joh;)

Wat een vreselijk filmpje, al die mensen..

no words :(

onwerkelijk blijven die beelden hoe vaak ik ze ook bekijk.

Eindelijk kan ik het zien, thx voor de link Eric

Vreselijke beelden, zeer indrukwekkend

Wat ik een beetje vreemd vind is dat er volgens my geknipt is in de video Want waarom zien we niet het tweede vliegtuig er in komen vliegen? Terwijl ze continue aan het filmen zijn, dus dan hadden we het tweede vliegtuig moeten zien aankomen vliegen.

trouwens hoorde jullie wat ze zeiden? het is een militair toestel.

deleted

Ook maar locked, nutteloze kick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven