Fitness Seller

Universal Animal Methoxy Stack

Herkules

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
19
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Heeft iemand ervaring met dit product? Ben benieuwd want als ik t verkooppraatje moet geloven werkt t natuurlijk weer super, maar schiet ik nog weinig mee op. Deze link hoort er trouwens bij: Universal Animal Methoxy Stack
Alvast bedankt, Herkules

Geen ervaring. Maar hoor meestal dat het weggegooid geld is.

Ik ben net zo tevreden over dit product als het verkooppraatje :D toch zie ik veel negatieve dingen op diverse forums over dit product..

Elk lichaam is anders laten we maar zeggen, mijn ervaringen met Animal M Stak zijn erg goed in ieder geval..

Ik raad je dit product dus wél aan!

Groetjes Piet

Heb ik wel eens gebruikt samen met Animal Pak en Animal Cuts ...
Best wel tevreden van eigenlijk. Werd precies wat sterker en wat droger.
Moet wel zeggen dat het pas in week 2 ergens echt begon aan te slaan.
Daarom dus ook nog een 2de pot genomen.

Ik heb het zeer, zeer lang geleden eens gebruikt, het kwam toen juist op de markt ik denk zo'n jaar of 10 geleden. Combineerde het met Animal Pak en dat gaf toen wel goede resultaten al werd er wel beweerd dat er prohormonen inzaten.

Heb ik wel eens gebruikt samen met Animal Pak en Animal Cuts ...
Best wel tevreden van eigenlijk. Werd precies wat sterker en wat droger.
Moet wel zeggen dat het pas in week 2 ergens echt begon aan te slaan.
Daarom dus ook nog een 2de pot genomen.

wat jij zegt klopt precies, ook dat het pas in week 2 echt begint aan te slaan..

maar het leuke van dat spul, zo werkte het bij mij tenminste, blijft het "harder groeien" tot 3 a 4 weken na je laatste zakje pillen doorgaan :) 6 weken GROTER worden van 1 "kuurtje" van 3 weken vind ik persoonlijk niet slecht voor niet-anabolen :P

nogmaals zeer tevreden over dit product :D

Ok, maar jij trainde net een week.

:p

wat jij zegt klopt precies, ook dat het pas in week 2 echt begint aan te slaan..

maar het leuke van dat spul, zo werkte het bij mij tenminste, blijft het "harder groeien" tot 3 a 4 weken na je laatste zakje pillen doorgaan :) 6 weken GROTER worden van 1 "kuurtje" van 3 weken vind ik persoonlijk niet slecht voor niet-anabolen :P

nogmaals zeer tevreden over dit product :D

dat is nu net weer een beetje overdreven imo :p

Voor mij persoonijk is dit brol, heb het 1x geprobeerd. En nog te zwijgen van de hoeveelheid gore pillen die je moet slikken. :kots:

Terug
Naar boven