XXL Nutrition

Unstoppable v2

jstaal

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hallo mannen,

Ik heb zojuist 1,5 schep unstoppable v2 naar binnen gewerkt, de PWO deed zn werk prima maar kreeg last van mijn hart(sloeg bij inspanning meerdere malen over). Dit heb ik wel vaker gehad dus no big deal, echter nu thuisgekomen voel ik me echt kneiterwazig, licht in mijn hoofd, aandrang toilet, vergrote pupillen.

Ik heb me zojuist dus even verdiept in de ingredienten, deze zien er op zichzelf niet echt spannend uit op een paar vage toevoegingen na zoals bijvoorbeeld ''Legendary Lancelot" of ook wel Thermopsis Lanceolata Extract genoemd, na wat opzoeken heb ik meerdere aanbieders van dit goedje gevonden(china, korea etc.) en de structuur van deze stof heeft als naam Cytisine een stof die gebruik wordt in anti rookproducten zoals bijvoorbeeld Champix. Nu zit er 75mg van deze stof per maatschepje in Unstoppable en lees ik op wikipedia (niet de beste source iknow) dat dit spul bij een inname van 50mg tot de dood kan leiden door ademstilstand.

Best wazige shit dus en ik vraag me echt af wat die rommel in een PWO doet, in combinatie met andere stimulaten vind ik het al helemaal een vaag verhaal, voel me veel waziger dan bijvoorbeeld de oude noxi/maximize v1 etc...

Let me know what you guys think...

Link poeder: Cytisine
Wiki: Cytisine

Ik denk dat je je teveel zorgen maakt. Probeer je next time toch half schepje en bouw je dit op jij dit noodzakelijk vindt?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wel, ik vermoed alleen wel dat Dedicated gewoon Cytisine toevoegt aan Unstoppable. Waarom zou ik echt niet weten, het is in hogere doseringen stimulerend(maar dan ook meteen gevaarlijk). Hier nog een pagina met alle toxische informatie over het stofje. Ik neem die rommel niet meer, snap niet waarom er een alkaloide agonist(die wetenschappelijk onderzocht schadelijk is) en zich hecht aan de NICOTINE receptor in mijn preworkout moet zitten. Het trademark ''Legendary Lancelot" is bovendien in geen enkele database terug te vinden, alleen al de reden dat er een schuilnaam achtig trademarkje wordt gemaakt zegt mij eigenlijk al genoeg.

Nogmaals ik ben echt wel wat gewend, snoepte veelvuldig van de good old 1,3 dmaa. Deze shit geeft niet eens dezelfde energieboost en focus maar wel een enorm vaag nagevoel met vrij vage bijwerkingen (hypertensie, irritatie, onrust, enig gevoel van verwardheid, huge pupillen)

Ik snap al niet hoe je die troep uberhaupt wegkrijgt. Wat een fucking ranzige smaak. Ik heb het serieus gelijk de prullenbak in gegooid, destijds.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap al niet hoe je die troep uberhaupt wegkrijgt. Wat een fucking ranzige smaak. Ik heb het serieus gelijk de prullenbak in gegooid, destijds.

Niet normaal he, die cola-rum is echt gewoon nog smeriger als een hele gram M. Niet te pruimen gewoon, hij brand ook behoorlijk door in je keel haha. Ik vermoed dat er gewoon echt weer rommel in zit. Die 1,3 was op zijn tijd ook vrij heftig maar dat van gisteren was echt ff een brug te ver, had echt het gevoel dat ik van mijn stok afging en zelfs 3 a 4 uur na inname bij het opstaan een racehart..

Zodra een supplementenbedrijf een smaak "rum cola" noemt - dan weet je dat het fucked up is.

breaking news de supplementenindustrie is kut

goed dat je mensen een heads up geeft btw alhoewel ik persoonlijk geen preworkouts gebruik buiten caffeine

Klinkt als een prima pwo :D

wazige shit + stoppen met roken.. win/win situatie lijkt me!

Maar ik geef je gelijk hoor, dit soort rommel hoort niet in supplementen thuis.

Mee eens, ik klaag zelden over smaak maar dit was écht belachelijk smerig. Eén grote chemische teringzooi. Heb 'm 2 keer gebruikt daarna weggegeven.

Ik snap zelf ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen deze smaak te ontwikkelen. Met versie 1 was er niks aan de hand kwa smaak.

Ze hebben ook Cherry wodka

Terug
Naar boven