XXL Nutrition

Up test/Bold

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
No go ? Of g2g ?

Test batch : up2434
Bold batch: up1535
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Aan batch nummers hebben we niets. We mogen alleen zeggen of de verpakking echt of nep is en zodoende vermoeden dat het product dat er in zit, echt is en werkt.

In dit geval kan ik dus "echt" zeggen aangezien ik zelf ook op UP heb gekuurd. Al heb ik helaas zelf ook het "nep" gedeelte van UP ondervonden.

Hoop dat dit binnen de lijntjes is @sanca

• Like
Waarderingen: cjw
Aan batch nummers hebben we niets. We mogen alleen zeggen of de verpakking echt of nep is en zodoende vermoeden dat het product dat er in zit, echt is en werkt.

In dit geval kan ik dus "echt" zeggen aangezien ik zelf ook op UP heb gekuurd. Al heb ik helaas zelf ook het "nep" gedeelte van UP ondervonden.

Hoop dat dit binnen de lijntjes is @sanca

In principe niet ...

Dat mag in principe ook niet ! (ik heb de regels niet opgesteld maar moet er wel op letten dat ze nageleefd worden)
Probeer de antwoorden te beperken tot Echt of Nep.
Regels zijn er om nageleefd te worden. En alleen maar goed dat je er een beetje als een havik op zit.
Echter kunnen wij alleen op basis van eigen ervaringen zeggen of een merk "echt"/goed is/er in zit wat er in moet zitten. Toch?
Nu kunnen we alleen zeggen of de verpakking echt is danwel niet nagemaakt is.

Regels zijn er om nageleefd te worden. En alleen maar goed dat je er een beetje als een havik op zit.
Echter kunnen wij alleen op basis van eigen ervaringen zeggen of een merk "echt"/goed is/er in zit wat er in moet zitten. Toch?
Nu kunnen we alleen zeggen of de verpakking echt is danwel niet nagemaakt is.

Ik weet het maar in het verleden is er misbruik gemaakt door dealers die hun eigen waar de hemel in prezen en andere gear onterecht als niet werkend bestempelden, dit is de voornaamste reden van die regel.

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk boys ! Ben weer terug op het forum naar 2 jaar weg te zijn geweest. Eerder moest de batch nummers ook altijd wist ik nog vandaar haha! Thanks !

Ik weet het maar in het verleden is er misbruik gemaakt door dealers die hun eigen waar de hemel in prezen en andere gear onterecht als niet werkend bestempelden, dit is de voornaamste reden van die regel.
Maar daar ben jij toch voor? Die kan je er dan uithalen. Want zo is de info wel heel simier en de langere betrouwbare leden kennen elkaar toch wel goed...

• Like
Waarderingen: GruX
Ja en deze dealers zeggen nu gewoon fake ipv hun eigen merk op te hemelen....beter uit je dan het hele echt nep topic

Als je nu een merk hebt dat zwaar is ondergedoseerd moeten we nog real zeggen omdat het wel echt dat merk is...al werkt het voor geen meter --》 zo krom als iets dus...

Ja en deze dealers zeggen nu gewoon fake ipv hun eigen merk op te hemelen....beter uit je dan het hele echt nep topic

Als je nu een merk hebt dat zwaar is ondergedoseerd moeten we nog real zeggen omdat het wel echt dat merk is...al werkt het voor geen meter --》 zo krom als iets dus...

Zal ik het forum maar gewoon verwijderen dan ? :rolleyes:

Zwaar ondergedoseerd is dan gewoon Nep imo

Terug
Naar boven