XXL Nutrition

Upcoming Movies Topic!!

Ik kijk eigenlijk alleen uit naar:

Pirates 3
Oceans 13 (erg veel, hoop dat het nu WEL weer een goede film wordt zoals oceans 11)
en 300 lijkt me wel aardig

is shooter trouwens al uit? of moet ie nog uitkomen?

Voor trailers, nieuw en wat minder nieuw kan je het beste deze site in de gaten houden, wordt zo goed als dagelijks geupdate en je kan de trailer gewoon downen in HD kwaliteit, staat een hele hoop ook

Dave's Trailer Page

Films kijken is voor nerds.

gister trailer van zodiac gezien,lijkt me ook wel vette film.

• Topic Starter Topic Starter
nog? :)

X-men 4 - Wolverine Story
T-4 Zonder arnold
Spiderman 4 , mogelijk met lizard en/of vulture
Jurassic park 4, Met die blonde chick uit het eerste deel.

X-men 4 - Wolverine Story
T-4 Zonder arnold
Spiderman 4 , mogelijk met lizard en/of vulture
Jurassic park 4, Met die blonde chick uit het eerste deel.

zijn dit nu films waarvan je hoopt da ze uitkomen? of films die werkelijk binnekort in de zalen lopen?

ik heb van geen enkele al iets gehoort...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sequel: Laura Dern over Jurassic Park IV

Wat mij vooral interesseert als ik hoor van een sequel is wie van de acteurs uit de oorspronkelijke film zullen terug keren. In het geval van Jurassic Park IV (2008) speelt dit eigenlijk een minder grote rol, gezien de hoofdacteurs uiteindelijk de dino’s zijn.

Je moet zowiezo een paar acteurs opnieuw casten om de identiteit van de film weer te geven, maar ik denk niet dat iemand het moeilijk had om een The Lost World: Jurassic Park (1997) te zien zonder Sam Neill en Laura Dern, of Jurassic Park III (2001) zonder Jeff Goldblum. Maar het zijn stuk voor stuk goede acteurs en uiteraard wil je hen er wel bij hebben naast het CGI-geweld.

Goldblum (die de hoofdrol speelde in het 2de deel) en Neill (die de hoofdrol vertolkte in het 1ste en 3de deel) zullen waarschijnlijk niet terugkeren. Maar de kans is groot dat Laura Dern nu eens op de voorgrond zal treden. In een interview sprak de actrice openlijk over het 4de deel, nadat ze een telefoontje had gekregen van Steven Spielberg.

"Well a certain fellow [Spielberg] is the one that called me and it's hard to say no to him cause he's always got something totally genius up his sleeve so we'll see what they have in mind. But I don't know anything about it at this point. I'm told it's happening and I'm told they're calling me. I'm told that Ellie Sattler is involved in it."

"Actually I just oddly talked to Sam Neil shortly before I arrived here. But we didn’t speak about that. It’s always an awkward thing because sometimes one person is in it and another person isn’t and who knows who is going to do it or not do it. So it’s the unspoken dinosaur date."

2008 lijkt me toch wel wat snel. Als Spielberg hier werk van zal maken mogen we iets bigger en better verwachten, en daarvoor is toch wat tijd nodig in post-productie. Ik verwacht deze film dus een jaartje later. Zit ik er op te wachten: eu…neen. Ik denk dat ik zelfs de derde film niet heb gezien in de bioscoop. Hoewel, als Spielberg regisseert ga ik zeker wel kijken.

Sequel: Arnold Schwarzenegger in Terminator 4

Volgens de mensen van MovieHole zou Arnold Schwarzenegger dan toch terugkeren als Terminator in de opkomende Terminator 4 (2008). Maar als men het nieuwsbericht mag geloven zou hij enkel een cameo-rol vertolken en er dus een presentatie zal gebeuren van een nieuwe (en jongere) Terminator. Dit komt niet echt als een verrassing, Arnold heeft het druk als gouverneur, hij wordt er niet jonger op en zijn gezondheid is niet echt opperbest.

"I think it's in his contract [to make an appearance]", MGM CEO Harry Sloan told The Boston Herald, confirming that it’ll probably only be a 'cameo'.

According to Sloan, they’re on the hunt for another actor to play the new Terminator, though (There was talk at one stage of Vin Diesel... but I'd say that idea is long forgotten). No doubt, John D. Brancato and Michael Ferris, have written the film with someone in mind.

Vin Diesel als Terminator, dat had lachen geweest. Dan nog liever Jean-Claude Van Damme. Hoe dan ook, ik sta hier echt niet op te wachten. De gesprekken rond T4 blijven nu al een paar jaar aanslepen en als ze een stevig script hadden dan had er al wat meer schot in de zaak geweest. Tenzij ze natuurlijk de hoop blijven koesteren dat Arny terugkeert voor een hoofdrol, wat bijzonder onwaarschijnlijk lijkt. Hebben jullie nog ideeën van wie de nieuwe Terminator moet worden – ook al vind je eigenlijk dat er nooit een T4 zou moeten komen?

News: Conan the Barbarian in nieuwe handen

Ik heb het al vaker gehad dat er mogelijks een remake of vervolg komt op de populaire barbarenfilm Conan the Barbarian (1982). Arnold Schwarzenegger speelde het mythische karakter begin jaren ’80, maar volgens producent Millennium Films zal deze nieuwe versie trouwer aan de originele korte verhalen van Robert E. Howard zijn dan de Schwarzenegger versie. Lange tijd speelde Warner Bros met het idee om Conan te reanimeren, maar uiteindelijk besloot de studio de filmrechten in juni te verkopen aan Millennium Films, waarover Joe Gatta zei: "We geloven in het merk en we zijn er van overtuigd dat we meerdere Conan films zullen gaan maken." Over de plot van de nieuwe Conan is op dit ogenblik nog niets bekend. MovieWeb schreef het volgende:

Millennium Films has acquired the rights to Robert E. Howard's mythical conqueror. Fredrik Malmberg, president and CEO of Paradox Entertainment, chose Millennium after winning the rights from Warner Brothers last spring. His aim is to get the film into production by next spring.

This will be the biggest production Millennium has ever mounted. The film is being put together on a very tight timetable. Many big names have worked on the Conan The Barbarian script over at Warner Brothers these past seven, including Larry and Andy Wachowski, John Milius, and Robert Rodriguez. Boaz Yakin wrote the last known version to come out of that studio. But all of their hard work is being scrapped. Malmberg and Millennium are staring over with a completely fresh screenplay.

Dat moet niet als muziek in de oren klinken van de Wachowski Brothers, John Milius en Robert Rodriguez die eerder hadden gezwoegd op het script. Toch spijtig, want met dergelijke namen zou je toch meteen al een publiek achter je project kunnen scharen en bijgevolg ook productiebudgetten los krijgen. Nu het in nieuwe handen terecht is gekomen mag men alle werk opnieuw beginnen – want de ingeleverde scripts zijn waarschijnlijk nu eigendom van Warner Brothers.

De mogelijke optie van de terugkeer van Arnold in de film Conan the King is nu goed als zeker uitgesloten. De acteur zal niet meer in naakte torso met zijn zwaard kunnen zwaaien alsof het een keukenmesje is. Ik denk niet dat de producers een parodie op Conan willen maken. Ook de carrière van Arnold maken een terugkeer naar dergelijke rollen heel moeilijk. Hoe kan je nog geloofwaardigheid uitstralen als politicus (…als het daar al om te doen is)? Wie dan wel de schoenen kan vullen van Arnold is een moeilijk vraagstuk. In ieder geval niet Vin Diesel, Nathan Jones, Paul "Tripple H" Levesque of The Rock. Wat dachten jullie van Tyler Mane?

Comics: Wolverine krijgt oscarwinnende regisseur

De Wolverine (2009) prent heeft een regisseur – en dan nog wel een Oscarwinnaar - Gavin Hood die het weinig bekende Tsotsi (2005) (gangster) regisseerde. Een bangelijke prent die het verhaal traceert van de impulsieve en gewelddadige 19-jarige Tsotsi, in de straten van Johannesburg. Samen met een aantal anderen leeft hij van de straatmisdaad. De prent neemt een onvoorziene wending wanneer de jonge gangster op de vlucht slaat van zijn eigen bende. We zien hem een vrouw van haar wagen beroven en dan merkt hij iets ongewoons; er blijkt een baby van drie maanden in te zitten. De baby brengt een zorgzame kant in Tsotsi naar boven. Geen comic dus, maar een sociaal-maatschappelijk-misdaad-drama.

Het blijft een vreemde keuze voor deze ex-advocaat, die eigenlijk heel toevallig regisseur is geworden. Ik ben wel benieuwd wat hij ervan zal bakken, vooral als je weet dat hij GEEN ervaring heeft met 3-D effecten, laat staan dat hij iets afweet van deze Marvel Comic superheld of dat hij zelfs ooit een comic heeft gelezen. Hij zal er toch zijn klauwen moeten inzetten want de fans hebben hoge verwachtingen voor deze X-Men-spin-off.

De opnames beginnen in de herfst van dit jaar met uiteraard Hugh Jackman in de hoofdrol. Over het plot doen er heel wat wilde cowboy-verhalen de ronde. Wat men zeker weet is dat het een prequel wordt die zich zal situeren in de jaren '80 (17 jaar voor de X-Men films).

Wolverine werd geboren als James Howlett, maar is beter bekend als Logan. Hij komt oorspronkelijk uit Canada en beschikt als mutant over de zintuigen en reflexen van een roofdier en de mogelijkheid tot regeneratie wat hem in staat stelt te genezen van elke verwonding. Verder bezit Wolverine over drie intrekbare klauwen per hand. De klauwen maken deel uit van zijn skelet. De sterke genezing maakte hem een geschikte kandidaat voor het Supersoldaten project Weapon X, waarin Wolverine een operatie onderging waarbij zijn gehele skelet werd bedekt met het fictieve onverwoestbare metaal (adamantium). Ook zijn klauwen kregen hierbij een extra versterking.

Volgens nog andere geruchten zou het verhaal beginnen met Logan tijdens de Vietnam-oorlog met Team X. Het personage heeft een langdurige leeftijd, en hij had evengoed in een Wereldoorlog I of II – context kunnen verschijnen, maar Vietnam is net een stukje meer Amerikaans en 'Amerikaans' is ook de overgrote meerderheid van het potentiële bioscooppubliek. Ik denk dat dit een evidente keuze was. Hopelijk verspillen ze niet al teveel tijd met de opbouw en krijgen we snel een stevig verhaal te zien.

Hoeveel andere X-Men personages er nog zullen opduiken in deze prent is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk zullen we William Stryker (Brian Cox), Victor "Sabretooth" Creed (Tyler Mane), Cain "Juggernaut" Marko (Vinnie Jones) aantreffen, maar de rest van de cast zou geen cameo's hebben in deze prent. Ook een pak nieuwe superhelden doen hun intrede, zoals John Wraith (ook bekend als Kestrel), Fred "The Blob" Dukes en misschien ook wel Silver Fox die een liefdesrelatie met Wolverine had en die stierf door een woeste aanval van Creed. Verhaallijnen zijn er anders wel gen

nice man,een remake of sequel van conan zal met de hedendaagse technologie a la "300" wel een kaskraker kunne worden denk ik,ik wil wel alle films zien die je net opnoemde...

Righteous Kill (2008)

Sugarland (2008)

What Just Happened? (2008)

Frankie Machine (2008)

First Man (2008)

Sin City II (2008)

Sin City III (2008)

Rififi (2009)

Wolverine (2009)

Magneto (2009)

Persoonlijk hoop ik dat wolverine niet ook zoon kindvriendelijke sfeer krijgt (ala fantastic four, hulk, spiderman, en al die troep).

Gewoon veel bloed geweld en brute actie alah sin city.

zal ff zeggen wat ik gezien heb deze week (stonden nl hier een paar tussen)

oceans 13 : viel goed mee wel minste van de 3
shooter: slecht, valt tegen
evan almighty lijkt me dom, wou ik gewoon even zeggen :D
the simpsons movie: tja lange tv aflevering dus wel ok
the good sheppard: :yawn:
shrek 3: zwakker als de 2e
ghostrider: ow my god wat bezielde nicolas cage en eva mendes voor deze film te maken???
300: is ok wel raar gefilmd qua belichting
smokin' aces: goed
crank: leuke film
16blocks: irritante stem, niet zo goede film
click: adam sandler humor, eigenlijk kinderfilm
alpha dog: goede film ondanks justin timberlake
night at the museum : ok
wild hogs: matig
mi-3 + edison force+man about town : matig
children of men: damn nog ni gezien :D
the holiday: ook nog ni gezien
the bourne ulitimatum: damn goede film, net zoals de andere jason bourne's
blood diamant: goede film hoor
babel: beetje saai en langdradig
perfect stranger: goede film
sunshine: valt mee als je voor dat genre (sf) bent

verder kijk ik ook wel uit naar pirates 3 (nog niet kunnen zien) sin city 2 en verder weet ik het nog niet

Zal moeilijk gaan, enkel Righteous Kill zijn ze al aan het filmen :D

worden er nog eens wat oorlog films uitgebracht???

ik dahct eigenlijk dat sin city dit jaar al moeten uitkomen, pech dus

Hollywood Herontdekt De Oorlogsfilm

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De oorlog in Irak en de "war on terror" van George Bush zijn een grote inspiratiebron voor Hollywood. De komende maanden verschijnen verschillende oorlogsfilms in de bioscopen.

De groeiende afkeer in de VS van de oorlog in Irak zal aan bod komen in onder meer "In the valley of Elah" (Paul Haggis), "Grace is gone" (James Strouse), "Lions for lambs" (Robert Redford) & "Redacted" (Brian De Palma).

"Nu tweederde van de Amerikanen denkt dat de invasie in Irak een fout was, is het risico klein dat het publiek af zal knappen", weet professor Darrell West.

+ Nog 1 met Tom Cruise over een mislukte aanslag op Hitler.

In The Valley of Elah
A career officer (Jones) and his wife (Sarandon) work with a police detective (Theron) to uncover the truth behind their son's disappearance following his return from a tour of duty in Iraq.

Grace Is Gone
Upon hearing his wife was killed in the Iraq war, a father takes his two daughters on a road trip.

Lions For Lambs
Injuries sustained by two Army ranger behind enemy lines in Afghanistan set off a sequence of events involving a congressman (Cruise), a journalist (Streep) and a professor (Redford).

Redacted
A montage of stories about U.S. soldiers fighting in the Iraq conflict, focusing on the modern forms of media covering the war.

Valkyrie
Based on actual events, a plot to assassinate Hitler is unfurled during the height of WWII.

Terug
Naar boven