Mitch010
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Yow people [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's zijn niet echt duidelijk, binnekort betere)
Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)
Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen betere foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is... Wat ook spijtig is dat ik geen foto's van 3maanden gelden heb
Wat denken jullie, ectomorph?
Alvast bedankt
Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's zijn niet echt duidelijk, binnekort betere)
Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)
Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen betere foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is... Wat ook spijtig is dat ik geen foto's van 3maanden gelden heb
Wat denken jullie, ectomorph?Alvast bedankt

zoekfunctie?