XXL Nutrition

Update; 3maand fitniss nu + Foto

Mitch010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Yow people [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's zijn niet echt duidelijk, binnekort betere)

Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)

Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen betere foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is... Wat ook spijtig is dat ik geen foto's van 3maanden gelden heb :( Wat denken jullie, ectomorph?
Alvast bedankt :)

Mitch Body pic.jpg

Mitcke arm.jpg

goed bezig

Misschien lullige vraag, maar niet zo lullig bedoelt; Heb je gyno?

Verder goed bezig man!

denk ook niet dat dit gyno is :rolleyes:
je borst moet gewoon wat harder worden das al :D

veel succes!

Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is... Wat ook spijtig is dat ik geen foto's van 3maanden gelden heb :( Wat denken jullie, ectomorph?
Alvast bedankt :)

Jep die heb ik ook. Worden alleen maar erger en erger :( Najah zolang het maar onder mijn oksels blijft is het minder erg. Begint wel uit te saaien richting binnen kant biceps :(

Je groeit gewoon te snel voor je lichaam.

Terug
Naar boven