Denk dat een mooie waist houden in de bulk lastig is. Komt wel weer goed lijkt me.
Zeker icm veel eten. Zelf lijk ik eind van de dag wel zwanger.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat een mooie waist houden in de bulk lastig is. Komt wel weer goed lijkt me.

Vindt je het gek met al die HGH shit haha. Het zal er de komende jaren in ieder geval niet mooier of strakker op worden![]()
NJa je weet sowieso niet wat iedereen neemt... Het kan in de bulk heel goed door voeding komen..
Kort door de bocht zou ik zeggen..
Ja dat bedoelde ik niet zozeer.. Het gaat me er meer om dat iedereen ''weet'' wat voor oorzaken dit of dat heeft.. Terwijl die gozer misschien in zijn bulk 4x zoveel vreet..
Ik denk dat het toch lastig blijft daar iets over te kunnen zeggen..
Dit,
Tevens zijn er geen harde bewijzen dat HGH / slin dit zou veroorzaken , misschien heeft het te maken met hun eet patroon waar sommige aan de 5-6k kcal per dag in off season zitten wellicht.
Wat is reacreative volgens jou in welke gewicht klasse %vet , jaren ervaring?Vandaar dat de gemiddelde recreatieve bodybuilder die 5-6k moeten eten door een snelle verbranding ook een HGH gut heeft, toch?
Wat is reacreative volgens jou in welke gewicht klasse %vet , jaren ervaring?
En 5-6 k heeft niemand nodig die niet aan gear zit of onder de 100 kilo lean zit.
En als we dan toch over gaan naar de ecto metabolism gezanik, waarvan ik weet dat je daarover gaat beginnen kan ik er genoeg aanwijzen die ''mager'' zijn maar wel een uitpuilende buikje hebben , of snoepen zij ook HGH op 20+ IU ED?
You tell me.
Dat doet er niet toe.
Dat er geen harde bewijzen zijn dat HGH/slin een plofbuik oplevert zal best zo zijn. Maar als je een beetje je gezonde verstand gebruikt, zie je dat een zeer hoog percentage van de hedendaagse top een HGH gut heeft. De bodybuilders uit de tijd Arnold bijvoorbeeld hadden dit allemaal niet. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ze minder massa moesten voeden, maar nog een stuk meer met het HGH verhaal imo.
Dat doet er niet toe.
Dat er geen harde bewijzen zijn dat HGH/slin een plofbuik oplevert zal best zo zijn. Maar als je een beetje je gezonde verstand gebruikt, zie je dat een zeer hoog percentage van de hedendaagse top een HGH gut heeft. De bodybuilders uit de tijd Arnold bijvoorbeeld hadden dit allemaal niet. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ze minder massa moesten voeden, maar nog een stuk meer met het HGH verhaal imo.
Antoine Mr O? Never. Teveel met andere dingen bezig.
ik wel iigwat is er met die benen van die met dat oranje bikinibroekje..??