MuscleMeat

Update Antoine Vaillant

Ja dat bedoelde ik niet zozeer.. Het gaat me er meer om dat iedereen ''weet'' wat voor oorzaken dit of dat heeft.. Terwijl die gozer misschien in zijn bulk 4x zoveel vreet..

Ik denk dat het toch lastig blijft daar iets over te kunnen zeggen..

Ja dat bedoelde ik niet zozeer.. Het gaat me er meer om dat iedereen ''weet'' wat voor oorzaken dit of dat heeft.. Terwijl die gozer misschien in zijn bulk 4x zoveel vreet..

Ik denk dat het toch lastig blijft daar iets over te kunnen zeggen..

Dit,

Tevens zijn er geen harde bewijzen dat HGH / slin dit zou veroorzaken , misschien heeft het te maken met hun eet patroon waar sommige aan de 5-6k kcal per dag in off season zitten wellicht.

Dit,

Tevens zijn er geen harde bewijzen dat HGH / slin dit zou veroorzaken , misschien heeft het te maken met hun eet patroon waar sommige aan de 5-6k kcal per dag in off season zitten wellicht.

Vandaar dat de gemiddelde recreatieve bodybuilder die 5-6k moeten eten door een snelle verbranding ook een HGH gut heeft, toch?

Vandaar dat de gemiddelde recreatieve bodybuilder die 5-6k moeten eten door een snelle verbranding ook een HGH gut heeft, toch?
Wat is reacreative volgens jou in welke gewicht klasse %vet , jaren ervaring?
En 5-6 k heeft niemand nodig die niet aan gear zit of onder de 100 kilo lean zit.

En als we dan toch over gaan naar de ecto metabolism gezanik, waarvan ik weet dat je daarover gaat beginnen kan ik er genoeg aanwijzen die ''mager'' zijn maar wel een uitpuilende buikje hebben , of snoepen zij ook HGH op 20+ IU ED?

You tell me.

Wat is reacreative volgens jou in welke gewicht klasse %vet , jaren ervaring?
En 5-6 k heeft niemand nodig die niet aan gear zit of onder de 100 kilo lean zit.

En als we dan toch over gaan naar de ecto metabolism gezanik, waarvan ik weet dat je daarover gaat beginnen kan ik er genoeg aanwijzen die ''mager'' zijn maar wel een uitpuilende buikje hebben , of snoepen zij ook HGH op 20+ IU ED?

You tell me.

Dat doet er niet toe.
Dat er geen harde bewijzen zijn dat HGH/slin een plofbuik oplevert zal best zo zijn. Maar als je een beetje je gezonde verstand gebruikt, zie je dat een zeer hoog percentage van de hedendaagse top een HGH gut heeft. De bodybuilders uit de tijd Arnold bijvoorbeeld hadden dit allemaal niet. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ze minder massa moesten voeden, maar nog een stuk meer met het HGH verhaal imo.

Dat doet er niet toe.
Dat er geen harde bewijzen zijn dat HGH/slin een plofbuik oplevert zal best zo zijn. Maar als je een beetje je gezonde verstand gebruikt, zie je dat een zeer hoog percentage van de hedendaagse top een HGH gut heeft. De bodybuilders uit de tijd Arnold bijvoorbeeld hadden dit allemaal niet. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ze minder massa moesten voeden, maar nog een stuk meer met het HGH verhaal imo.

Feit = feit.

Zolang er geen bewijs is staat voor mij alles open , mensen wijzen altijd naar HGH maar de meesten weten niet eens hoe HGH dit effect zou moeten maken.

Pens komt vooral van insuline, niet van hgh;)

Dat doet er niet toe.

Volgens mij gebruikten ze in de tijd van arnold wel al hgh, enkel was het geen synthetische maar onttrok men dit uit lijken/kadavers?

typisch weer dbb gezeik, post gewoon niet als je geen antoine update hebt of iets nuttigs hebt te vertellen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://instagram.com/p/cPk3xvub7w/

Als je die filmpjes van hem ziet in 2012 is die in een jaar tijd toch enorm gegroeid vind ik persoonlijk. Al twijfel ik er wel aan of die ooit groot genoeg zal worden om olympia waardig te zijn.

Antoine Mr O? Never. Teveel met andere dingen bezig.

hij heeft wel de tijd van zijn leven dus imo ligt hij daar momenteel ook niet wakker van

Antoine Mr O? Never. Teveel met andere dingen bezig.

lastig te zeggen, misschien zou ie nog strikter moeten leven om echt de top te bereiken, hij is er nu
iig nog niet... Voor zn leeftijd wel maar als je m naast de echte beesten zet valt ie nog weg en springt
niets, op benen na, er echt uit..
Wel een erg mooie bouw, houding en gewoon qua persoon is het ook een toffe gozer

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 17:19 ----------

lol wij weten al wel een beetje via internet hoe deze gasten zijn, maar als je dit soort types
in de kroeg tegenkomt kijk je wel raar op toch :P ik wel iig

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 17:22 ----------

wat is er met die benen van die met dat oranje bikinibroekje..??

niet veel behalve brede knieën, je bent te kritisch :P

Vandaag is z'n verjaardag.

hahahaha al deze vids

biggie

iets ouder maar wel tantoe slick

Terug
Naar boven