AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

wel aardig bedacht om het natuurlijke stollingsproces van die coconut oil te gebruiken om gans de boel hard te krijgen zonder te moeten bakken
Ik heb het geprobeerd en het is best lekker!
1 cup = +- 90 gr oats
 
  • Like
Waarderingen: mat
zelf ook powerbar gemaakt alleen met cacao boter in plaats van kokos olie. 300g oats, 100g pindakaas 50g honing 50g cacao boter 1 scoop whey. in een bakje gedaan koelkast en later gesneden in 4 repen. zooitje samen was geloof ik 2400kcal wat ik berekent had dus 600 per reep. Ik had de oats niet fijngemaakt trouwens vind het grof lekkerder en de opname is ook wat trager daardoor.
 
Gelukkig zit er nog een schep whey bij, anders was het alleen maar carbs en vet geweest ;) :D.
 
zelf ook powerbar gemaakt alleen met cacao boter in plaats van kokos olie. 300g oats, 100g pindakaas 50g honing 50g cacao boter 1 scoop whey. in een bakje gedaan koelkast en later gesneden in 4 repen. zooitje samen was geloof ik 2400kcal wat ik berekent had dus 600 per reep. Ik had de oats niet fijngemaakt trouwens vind het grof lekkerder en de opname is ook wat trager daardoor.


hoe heb jij dat gemaakt dan?
 
Ziet er goed uit haha. Misschien ook maar een proberen.
 
Gelukkig zit er nog een schep whey bij, anders was het alleen maar carbs en vet geweest ;) :D.

Oats: 12-13 gram eiwit/100 gram, dus bijna 40 gram eiwit uit je oats.
Pindakaas: 26 gram eiwit/100 gram

Dus al 65 gram eiwitten. De schep whey bevat dus nog geen derde van het totale aantal eiwitten.
 
Ik ga een poging wagen zometeen!^^
 
Oats: 12-13 gram eiwit/100 gram, dus bijna 40 gram eiwit uit je oats.
Pindakaas: 26 gram eiwit/100 gram

Dus al 65 gram eiwitten. De schep whey bevat dus nog geen derde van het totale aantal eiwitten.

gelukkig haal ik me eiwitten bijna nooit uit whey, de bedoeling van deze bar is dan ook calorieen ;)
 
zelf ook powerbar gemaakt alleen met cacao boter in plaats van kokos olie. 300g oats, 100g pindakaas 50g honing 50g cacao boter 1 scoop whey. in een bakje gedaan koelkast en later gesneden in 4 repen. zooitje samen was geloof ik 2400kcal wat ik berekent had dus 600 per reep. Ik had de oats niet fijngemaakt trouwens vind het grof lekkerder en de opname is ook wat trager daardoor.

hoelang heb je die kunnen bewaren in de koelkast trouwens?
ik veronderstel dat je die niet alle 4 op 1 dag gegeten hebt? :D
 
gelukkig haal ik me eiwitten bijna nooit uit whey, de bedoeling van deze bar is dan ook calorieen ;)

Die indruk had ik al wel ;). Ik wou gewoon duidelijk maken aan RobbertK dat die whey verre van het grootste aandeel van de proteïnen levert in jouw repen :D.
 
Die indruk had ik al wel ;). Ik wou gewoon duidelijk maken aan RobbertK dat die whey verre van het grootste aandeel van de proteïnen levert in jouw repen :D.
en dat is je ook goed gelukt hahaha. Wat een druiloor die robbert
 
100 gram eiwit in 2400 kcal. Dat is toch al gauw 16% eiwit waarvan 2/3 plantaardig. :rolleyes:

Wat een druiloor ben ik toch om dit niet als een geweldig product te zien.
 
Back
Naar boven