AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Misschien moet 'ie gewoon stoppen of natty verder gaan, lijkt me geen goed recept, anabolica en die andere rommel die hij erbij gebruikt. Lijkt me bovendien lastig met het een te stoppen en door te gaan met het andere, wellicht triggert het elkaar.

Klopt vast en zeker maar sporten en anabolen wel een groot onderdeel van z'n 'identiteit', dat geef je niet zomaar op. Misschien is ie zonder dat nog wel slechter af, en is t alleen maar een reden meer reden om te gebruiken.
 
Klopt vast en zeker maar sporten en anabolen wel een groot onderdeel van z'n 'identiteit', dat geef je niet zomaar op. Misschien is ie zonder dat nog wel slechter af, en is t alleen maar een reden meer reden om te gebruiken.

Doorgaans wordt er geadviseerd te stoppen met allerlei middelen, maar ook de simpelste dingen als roken en gamen, die mogelijk verslavend kunnen werken. Dit kan nl. gevolgen, hebben voor de primaire verslaving en het triggeren.
 
Doorgaans wordt er geadviseerd te stoppen met allerlei middelen, maar ook de simpelste dingen als roken en gamen, die mogelijk verslavend kunnen werken. Dit kan nl. gevolgen, hebben voor de primaire verslaving en het triggeren.
een amfetamine verslaving is gewoon moeilijk van af te komen, ik weet er zelf alles van. (gelukkig al wel 4/5 jaar clean nu) maar het blijft tot aan vandaag door je hoofd spoken.
 
Vaillant kan van zijn hobby z'n beroep maken, namelijk ifbb pro. Heeft of had een enorme fanbase en vergooit het allemaal met zo'n destructieve verslaving ipv sporadisch recreationeel gebruik ...
De gast heeft een shitload aan kameraden die 100% met hun vak bezig zijn zoals Meadows, Mcgrath, Grimes, ...
zonde.
 
een amfetamine verslaving is gewoon moeilijk van af te komen, ik weet er zelf alles van. (gelukkig al wel 4/5 jaar clean nu) maar het blijft tot aan vandaag door je hoofd spoken.

Sterkte!! Alleen zie ik niet in waarom het moeilijk afkomen in deze relevant is. Ik geef slechts aan, dat andere producten, zoals alcohol, of anabolica wellicht als trigger kunnen fungeren bij een voorgaande verslaving. Ik geloof dat ex-drugsverslaafden ook wat afgeraden om te roken, alcohol te drinken, te gokken, maar dat zal jij denk ik beter weten.
 
Elke verslaving is moeilijk van af te komen.

een amfetamine verslaving is gewoon moeilijk van af te komen, ik weet er zelf alles van. (gelukkig al wel 4/5 jaar clean nu) maar het blijft tot aan vandaag door je hoofd spoken.
Ow jazeker :roflol: en dan ben ik er zelf niet eens echt verslaafd aan geweest (wel op het randje though).
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hop naar de volgende teleurstelling
 
Na maandje zal ie wel weer 'even weg moeten om persoonlijke redenen'
 
is hij nog steeds bij Universal?
 
Na maandje zal ie wel weer 'even weg moeten om persoonlijke redenen'
Dit is ook de reden dat ik de beste man niet meer volg. De eerste keer had ik nog zoiets van: dit kan iemand overkomen. De 2e keer: nou hierna is het over met het gezeik. 3e keer: tyf maar op want niemand neemt je meer serieus.
 
Dit is ook de reden dat ik de beste man niet meer volg. De eerste keer had ik nog zoiets van: dit kan iemand overkomen. De 2e keer: nou hierna is het over met het gezeik. 3e keer: tyf maar op want niemand neemt je meer serieus.

Ja klopt helemaal, volg hem daarom ook niet meer.
 
hij heeft schijt of jullie hem volgen of niet
 
Z'n buddy Mike (slechtste triceps genen ooit) ook gestopt als ifbb pro?
 
Back
Naar boven