MuscleMeat

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar]
 
toffe link Excentrique, kende m nog niet
 
via bbing.com kun je ze voor 15 dollar kope, als je ze net iets goedkoper wilt ;Pmaar dat is alleen die met animal er op in rood/geel
 
via bbing.com kun je ze voor 15 dollar kope, als je ze net iets goedkoper wilt ;Pmaar dat is alleen die met animal er op in rood/geel

dan moet je wel "Super Saver (8-20 Business Days) $5.39" selecteren als verzendmethode, anders mag je minimaal 40 usd erbij lappen om te verzenden :) bij die sportvoedingshop is t maar 3 euro ofzo
 
Spannen die shirts eiglk aan? of zijn het egt zo wijde tshirt? Ik bn aan het twijfelen over de maat..
 
dan moet je wel "Super Saver (8-20 Business Days) $5.39" selecteren als verzendmethode, anders mag je minimaal 40 usd erbij lappen om te verzenden :) bij die sportvoedingshop is t maar 3 euro ofzo
5 euro, maar dat scheelt niet echt veel. maar als je de tijd ervoor over hebt zou ik zegge waarom niet ;P

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 15:32 ----------

Spannen die shirts eiglk aan? of zijn het egt zo wijde tshirt? Ik bn aan het twijfelen over de maat..
meestal zijn ze stuk wijder

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 15:40 ----------

http://www.universalnutrition.eu/shop/nl/19-universal-gear
 
Laatst bewerkt door een moderator:
5 euro, maar dat scheelt niet echt veel. maar als je de tijd ervoor over hebt zou ik zegge waarom niet ;P

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 15:32 ----------


meestal zijn ze stuk wijder

Dat dacht ik al.. Ik vrees dat ik in zon shirt met mijn ecto stats een beetje zal verloren lopen.. En als ik te kleine maat pak dan is hij veel te kort =/
 
Dat dacht ik al.. Ik vrees dat ik in zon shirt met mijn ecto stats een beetje zal verloren lopen.. En als ik te kleine maat pak dan is hij veel te kort =/
gewoon de maat pakken die je in normale klere ook hebt, zijn ze vaak wel te groot maar dat komt vanzelf wel dat ze keer te klein worde ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
animal is numero uno 20 euro, :roflol: je maakt reclame voor hun en nog steeds 20 euro? zon shirt is niet eens 8 euro waard man gtfo
 
animal is numero uno 20 euro, :roflol: je maakt reclame voor hun en nog steeds 20 euro? zon shirt is niet eens 8 euro waard man gtfo
ja vind het ook nergens op slaan ;) vind het wel jammer opzich een lache shirt
 
ja vind het ook nergens op slaan ;) vind het wel jammer opzich een lache shirt
kan je net zo goed naar een kledingwinkel gaan ben naam ervan wel kwijt en je naam erop zetten met numero uno dan een suppmerk die je belazerd om hun eigen reclamekleding :roflol:
 
kan je net zo goed naar een kledingwinkel gaan ben naam ervan wel kwijt en je naam erop zetten met numero uno dan een suppmerk die je belazerd om hun eigen reclamekleding :roflol:
late bedrukken bedoel je? :P
 
Verschil tussen gepompt en in rust is groot he, Als je aan al die shit zit hoef je maar een paar setjes te doen en alles loopt vol...
 
Pracht fysiek..
 
Wat een bullshit, die gast is echt HUGE , op Fiba stond hij gewoon te chillen en ik kan je verzekeren dat die echt massive is ! Juist alsof elke foto op elk moment Uber kan lijken
 
Back
Naar boven