XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Als hij z'n pro-card krijgt, wat hem wss lukt wilt hij net als David Hofmann zijn proporties behouden heb ik eens gelezen. Hij zal dan meer vergelijkbaar zijn met Jason Huh met hun smalle (vacuum) taille.
 
2 weeks out
ik word er eng van haha awesum
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind hem echt baas, hopelijk gaat ie zijn fysiek niet vernken door enorm veel massa te pakken.
 
Ik vind hem echt baas, hopelijk gaat ie zijn fysiek niet vernken door enorm veel massa te pakken.

Haha, hij zal toch nog heel veel massa moeten pakken man anders kom je er niet ;)
 
2duzi43.png


---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:52 ----------

En via me phone upgeload
 
lol @ 0:51, zit je daar je biceps curls te doen en komt er ineens zo'n beest naast je trainen :D

dat is toch geen trainen wat die kerel doet he, bij mij in de gym heb je ook van die figuren die zo trainen , blijf dan thuis he .
 
Holy shit wat een fysiek.
 
body 2 die 4! onze man Antoine is met een stevige bicycle rit bezig nu, ook te begrijpen nu hij echt voor z'n pro card wilt gaan, kan me niet voorstellen dat hij hem niet pakt!
 
Ook leuk van 'm dat die zelf post en update op US boards. Weinig big ****ers doen dat voor de rest
 
die deadlifts begrijp ik niet
 
idd ik had wel meer verwacht. Pr van 290kg voor een animal van 110kg....

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 21:03 ----------



ff wanken brb
Want met 2 weeks out ben je op volle kracht..
 
Want met 2 weeks out ben je op volle kracht..

dat maakt op 1 of 2 herhaling niet zo veel uit hoor. Op setten ga je pas echt achteruit.
 
Ik bedoelde meer dat het geen enkel nut dient in deze fase van zijn voorbereiding. Hij kan zich enkel blesseren.
 
Ik bedoelde meer dat het geen enkel nut dient in deze fase van zijn voorbereiding. Hij kan zich enkel blesseren.


daarom staat er denk ik ook ''deadlift stupidity''
 
Back
Naar boven