baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
nee inderdaad. Gelukkig is er de laatste jaren zoveel positiefs geweest in het nieuws over de kwaliteit van het hbo onderwijs in nederland.
Ga buiten spelen kneus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee inderdaad. Gelukkig is er de laatste jaren zoveel positiefs geweest in het nieuws over de kwaliteit van het hbo onderwijs in nederland.
+100000000

Hij is gestopt met zijn foto's

trenik junk ook zo veel als antoine maar ik gain fatmaar ik bijf mijn idool volgen in alles
ik junk ook zo veel als antoine maar ik gain fatmaar ik bijf mijn idool volgen in alles
Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zo dachten.
Je hebt wel gelij kdat het interessant is wat hij zo allemaal eet en dergelijke, maar ik kan me enkel storen aan bepaalde foto's. Die hebben vrij weinig met bodybuilden te maken namelijk.
Puur uit interesse. Heeft hij ook al gedeelt wat hij dagelijks naar binnen spuit? Tot nu toe doet elke pro alsof zijn neus bloed als het enigzins over ''steroids'' gaat.

2 tot 3 g testosterone per week
1 tot 2 g anabolics of tren ed
Hgh/insuline
orale steroiden 4 weken on 4 weken off
clen/T3/ephedrine/enz
Dit is niet het schema van Antoine, maar wel van een andere prof.
Waarschijnlijk neemt hij niet zo veel maar zo krijg je wel een idee wat voor dosissen ze naar binnen sjezen![]()