XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Ben indd benieuwd naar de fotos en de concurrentie..
 
pics van shemale?
 
Toch een nette shape, te vroeg gepiekt misschien?
 
Verbaast me niks. Vond m altijd al een fagkoppie hebben.
 
Torso oogt erg iel als ik het met de concurrentie vergelijk. Lats lopen duidelijk achter en ook zijn borst heeft te weinig volume.
 
Valt tegen eerlijk gezegd
 
Valt inderdaad enorm tegen. Zag er nochtans heel goed uit op de foto's op voorhand !
 
niet echt heel goed geladen denk ik..
 
Facebook:

Not a pro.. YET! I got 3rd last night... Prejudging I was very flat... then at the night show I was looking like I should be. The pic is from the night show... BUT!!!!!! NO EXCUSES!!! I am just going to work HARDER than EVER this next off season... time to PACK some serious MUSCLES!!! I will share my whole progress all year long. Stay tuned for that!! THANK YOU SO MUCH EVERYBODY THAT HAVE SUPPORTED ME!!! The madness has just begun!!! LET'S ROCK!

119wlj4.jpg
 
Die pic is dan wel weer sick! Nu weer gelijk 1jaar off-season mm
 
Jammer dat hij alleen de laatste avond er goed bij staat, anders had hij misschien wel een plaatsje hoger kunnen komen.
 
Qua massa kan hij echt niet op tegen de winnaar.
Kvind hem echt een schitterende atleet, maar ik denk voor pro te worden dat er nog wat extra massa op moet.
 
Staan ergens op bodybuilding.com.

Is alleen een gerucht dat ze shemale zou zijn. Maar wordt nergens bevestigd. Beetje lame om daarin mee te gaan terwijl het misschien niet zo is. Haar bottenstructuur vind ik niet echt op die van een man lijken. Ze doet ook wedstrijden volgens mij dus wat roids hier en daar passen je kaaklijn ook wat aan. Kijk maar naar Trish Warren.

Nogal sterke beweringen zodat bewijs.
 
iemand pic van haar dan?
 
Is alleen een gerucht dat ze shemale zou zijn. Maar wordt nergens bevestigd. Beetje lame om daarin mee te gaan terwijl het misschien niet zo is. Haar bottenstructuur vind ik niet echt op die van een man lijken. Ze doet ook wedstrijden volgens mij dus wat roids hier en daar passen je kaaklijn ook wat aan. Kijk maar naar Trish Warren.

Nogal sterke beweringen zodat bewijs.

Ho wacht ff...ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg alleen wat ik gelezen heb. Maar gezien de foto die ik zag zou het me helemaal niks verbazen als het echt waar zou zijn. Een echte bodybuilderster is het niet en een vrouw die roids gebruikt ziet er ook wel ff iets anders uit.
 
Laatst bewerkt:
pics van die shemale en zijn er geen filmpjes van de final line-up ?
 
Vrouwtje aan linkerkant moet het blijkbaar zijn...

20uuc0g.jpg
 
Back
Naar boven