Fitness Seller

Usa trade Merksem

hypnotizedman

Cool Novice
Waardering
0
Voor diegenen die hem nog niet kennen. USA trade in de nieuwdreef te Merksem (bij Antwerpen). Alle (voornamelijk Amerikaanse topmerken) aan de normale verkoopprijs min twintig procent.:D

Nic

Voor diegenen die hem nog niet kennen. USA trade in de nieuwdreef te Merksem (bij Antwerpen). Alle (voornamelijk Amerikaanse topmerken) aan de normale verkoopprijs min twintig procent.:D

Nic

Is USA trade niet de Belgische invoerder van het merk Scitec nutrition ?

* Bestaat die volumass35 nog altijd ?

• Topic Starter Topic Starter
Zou goed kunnen. Toen ik er was heb ik idd veel potten van dat merk zien staan. Hebben ook bsn etc.

ps. Ik word noch gedwongen noch betaald om dit te vertellen. Vind het gewoon persoonlijk zeker een aanrader!!

Geef eens een linkje naar hun site !!

Ben eens op de site geweest, vind het eerlijk gezegd niet zo bijzonder !

@mistah: ben ook net even op site geweest. Lijkt me geen vermelding van al de merken die ze in huis hebben. Zie geen bsn, celltech, dymatize, etc. staan. Terwijl ik wel weet dat ze die hebben. Mijn enige bedoeling was: aangezien supplementen best wel duur zijn, een goedkope bron aanwijzen. Lijkt me toch best wel nuttig.

Nicolas

@mistah: ben ook net even op site geweest. Lijkt me geen vermelding van al de merken die ze in huis hebben. Zie geen bsn, celltech, dymatize, etc. staan. Terwijl ik wel weet dat ze die hebben. Mijn enige bedoeling was: aangezien supplementen best wel duur zijn, een goedkope bron aanwijzen. Lijkt me toch best wel nuttig.

Nicolas

Ja, je hebt gelijk !
Lijkt me een niet zo betrouwbare site ook ! Mss eens een bezoekje moeten brengen aan de winkel dan;)

thx

Ja doe dat. Kan echt wel de moeite zijn. Weet dat het op een pot no-explode bijna 20euries scheelt.

Hopelijk een beetje tot je dienst

Nicolas

jammer. belgie antwerpen beetje ver...

De eigenaar van die winkel traint bij ons in de gym ;)

Ik moet zéker eens langs de winkel

@the bonsai --> waar train jij?

@mistah: my bad. Kost 59euro. Bij bijvoorbeeld sportennutrition, eveneens in Antwerpen, 69euro. Dacht overlaatst gezien te hebben dat ie bij muscletotaal maar 50euro kost (weet dan wel niet wat de verzendkosten zijn)

Nicolas

59 euro voor een potje no-xplode is véééééél te vééél !!
Kijk maar eens op de site van XXL nutrition !!

verkoopt die kerel ook onder de toonbank? :p

Die Rene, helemaal in zijn element;)

hehe ja best wel goedkoop ook natuurlijk..:D

@mistah: my bad. Kost 59euro. Bij bijvoorbeeld sportennutrition, eveneens in Antwerpen, 69euro. Dacht overlaatst gezien te hebben dat ie bij muscletotaal maar 50euro kost (weet dan wel niet wat de verzendkosten zijn)

Nicolas

Producten bestellen in het buitenland,altijd miserie..In elke stad heb je wel een goede winkel waar je je supss kan gaan afhalen.De meeste winkels geven dan ook kortingen enz. dat het eigenlijk de moeite niet waard is om online te bestellen denk ik.
Ik ga graag es langs voorbij Healthfactor.Daar geven ze ook goede conditie's.Healthfactor - Speciaalzaak in sportvoeding

Terug
Naar boven