XXL Nutrition

usb stick per ongeluk geformatteerd

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
dbbers

mijn oer domme broertje heeft mijn usb stick geformatteerd en je raad het al al mijn belangrijke school documenten zaten erin

ik weet me geen raad meer wat ik moet doen

is er een mogelijkheid met een dergelijke programma dat je alsnog je documenten kan terughalen

owned_BSOD_1.png

dbbers

mijn oer domme broertje heeft mijn usb stick geformatteerd en je raad het al al mijn belangrijke school documenten zaten erin

ik weet me geen raad meer wat ik moet doen

is er een mogelijkheid met een dergelijke programma dat je alsnog je documenten kan terughalen

Ja, ja je broertje. Mijn hond eet ook altijd mijn huiswerk :P

Maar er zijn inderdaad programma's voor. Maar die kunnen niet altijd alles weer terug krijgen. Dus je zult heel wat kwijt zijn.
Ik weet niet hoe die programmas heten hoor.

Maar hier heb je een site die het ook voor je doen. :

http://www.aabboo.nl/algemeen/allgemein.html

Bestanden verwijderen/wissen of formatteren, is het 1e het geval dan is het misschien nog mogelijk. Al is dat mij ook nooit gelukt.
Maar als een schijf eenmaal is geformatteerd dan wordt het heel moeilijk.
Ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb paar van die progjes geprobeerd maar het lukte niet

**** my life man

bedankt rock ga het meteen proberen

Het is zeker wel mogelijk, heb in het verleden zelfs geformatteerde flash kaartjes van camera's weten te herstellen. Je hebt alleen de goede software nodig, en het belangrijkste is dat je geen nieuwe bestanden op de stick zet.

Deze schijnt goed te zijn, al heb ik er zelf geen ervaring mee: http://thepiratebay.org/torrent/5092440/EASEUS_Data_Recovery_Wizard_Professional_4.3.6_(Retail)_[RH] (torrentlink)

Lees wel even goed de readme ;)
Veel positiefs over gehoord idd.

ik heb een complete recovery uitgevoerd en gaat best lang duren

1:12 uur nu

laat de resultaat snel weten

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

total files found: 2

:)

Het is zeker wel mogelijk, heb in het verleden zelfs geformatteerde flash kaartjes van camera's weten te herstellen. Je hebt alleen de goede software nodig, en het belangrijkste is dat je geen nieuwe bestanden op de stick zet.

Deze schijnt goed te zijn, al heb ik er zelf geen ervaring mee: http://thepiratebay.org/torrent/5092440/EASEUS_Data_Recovery_Wizard_Professional_4.3.6_(Retail)_[RH] (torrentlink)

je hebt formatteren en formatteren.

quick formats halen alleen de verwijzingen naar de datablocks weg, dit is vaak te recoveren. een full format schrijft ook de datablocks opnieuw -> no data.

je hebt formatteren en formatteren.

quick formats halen alleen de verwijzingen naar de datablocks weg, dit is vaak te recoveren. een full format schrijft ook de datablocks opnieuw -> no data.

Ja ok, als hij echt overschreven is met nullen kan je het schudden. Maar vaak is er nog wel wat te redden.

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

ik heb een complete recovery uitgevoerd en gaat best lang duren

1:12 uur nu

laat de resultaat snel weten

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

total files found: 2

:)

Oke, 2 is niet zoveel, maar ik weet niet hoeveel er op stond? Heb je nog wel iets terug wat je nodig hebt?

Hoop dat je ze terug krijgt man, en vergeet NOOIT meer te backuppen.

nope niks gevonden

jammer

thx anyway rock

ik kwam net op gedachte dat ik de gegevens van usb stick ook op me hardeschijf had liggen is er een kans dat die hem via de hardisk wel vind?

heb dus 2 partities c: en d:

jammer dat die torrent niet meer werkt
heb je toevallig een ander link the rock

[Link niet meer beschikbaar]

kies de file,

Data Recovery Wizard Pro 4.36

www.usb-unformat.com schijnt het beste te werken. Ik heb er zelf overigens geen ervaringen mee, ik formatteer mijn USB stick nooit per ongeluk.

bedankt jongens ik ga het meteen proberen

jullie hore nog

Terug
Naar boven