AndroidHealthClinic

usenet noob

Baeyb

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m84
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Na gebruik van µTorrent ism Piratebay ga ik me is wagen aan nieuwsgroepen :o

Ik heb binaries4all al ontdekt en ik heb dan ook FTD3.8.5 en SABnzbd reeds geïnstalleerd. Ik ben echter nog op zoek naar een goeie (pay)server voor België, liefst eentje waar ik met Paypal of Visa kan betalen.

Eweka blijkt goed te zijn, maar is vervelend ivm betaling (overschrijving duurt 5 dagen). Ik denk dat ik Newsgrabber is ga proberen, heb er goeie dingen over gelezen en ik kan met Paypal betalen.

Iemand suggesties / tips :)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf Altbinz, dat vind ik fijner als SABnzbd en als payserver heb ik xsnews. Gewoon een afschrijving per kwartaal.

Voor je NSFW nzb's :cool:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb zelf Eweka, werk prima geen problemen met betalen!
je kan bijna op alle mogelijke manieren betalen en het is niet duur.

Hier ook eweka, ik betaal met iDEAL en kan er direct gebruik van maken.

Eweka duurt bij maximaal een uurtje als je betaalt met ideal...

Ik gebruik hitnews. Nooit geen problemen en goedkoop (18eu in de 3 mnd). Retentie gaat wel eindelijk omhoog.

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Ik gebruik zelf Altbinz, dat vind ik fijner als SABnzbd en als payserver heb ik xsnews. Gewoon een afschrijving per kwartaal.

Voor je NSFW nzb's :cool:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier ook altbinz.
Ik ben wel donateur, want ik wil wel betalen voor goede proggies al kan ik dit wel gratis krijgen.

FTD + Altbinz + eweka + onsbrabantnet 100mb internet = win :D

Eweka is top, en de betaling is binnen een uur.
En als je maandelijkse termijnen verlopen is, krijg je van te voren mail, en via een ideal link kan je meteen betalen.
Eweka is 1 van de beste die er is ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb idd al meer goeie dingen gelezen over Eweka, echter moet ik vanuit België met een overschrijving betalen en de verwerkingstijd is 5 dagen :eek:.

Misschien dat ik die in de toekomst wel is ga proberen, echter wil ik nu meteen aan de slag kunnen :p

zal is kijken naar die Altbinz.

Heb een tijdje powernews gehad, werkte prima :). (download op het moment gewoon met de KPN server, omdat het gratis is.)

Usenet Extreme ziet er ook wel goed uit :rolleyes: hmm....Usenet Extreme vs. Newsgrabber...

Ben mn eerste filmpje aan het binnenhalen en zit toch nog met een paar vragen ???

Allereerst zoek ik dus met FTD3.8 naar interessante posts, dan moet ik dus de files gaan zoeken met binsearch en/of NZBIndex.

Als ik in die zoekmachines de post van FTD heb teruggevonden en hij is compleet kan ik het NZB bestand opslaan en vervolgens downloaden met SABnzbd.

Vindt het wel een beetje omslachtig allemaal :rolleyes: misschien toch maar Grabbit installen, heeft meteen ook een zoekmach.

De eerste keer vond ik geen FTD post terug en heb ik maar een willekeurig (volledig) NZB gemaakt met iets dat ik gevonden had via binsearch.
Krijg ik een failed, omdat de rar's zijn beveiligd met een password.
Nadat ik het nzo bestand openklik krijg ik meteen pop-ups van mn antivirus ivm een trojan :eek: trojans geblokkeerd, maar nu krijg ik dus spontaan browservenster die openen met reclame :mad:

+ ben ik nu aan het downloaden tegen 1,4 MB/s, kan dit niet sneller (heb een 12Mbit pakket genomen)?

Laatst bewerkt:
12mbit:8:=1.5mb per seconde

ow :o had ik al gezegd dat ik een noob ben :p

Dan is het goed, heb maar een max. downl.capaciteit van 10 Mbit/s met mn abbo.

lol wrm ga je dan nieuwsgroepen halen, zonde van je geld

Ik zit bij Eweka (al jaren) en gaat prima hoor. Ik betaal gewoon op voorhand voor een heel jaar en hoef ook nooit te wachten op activatie zo (alleen de eerste keer dat ik het ging gebruiken natuurlijk).

Zeker het geld waard voor de retentie en snelheid die je zo hebt.

Verder heb je geen FTD nodig, je vindt alles op de volgende sites:

NZBIndex.nl
Binsearch.info
Ondertitel.org
OpenSubtitles.org

Veel downloadplezier.

belgen hebben download limiet beetje zonde van je geld
Nee limiet is er nu niet meer (alleen voor de goedkoopste abonnementen nog wel), wel word je snelheid overdag verminderd als je de "fair use policy" overschrijdt (Telenet).

Terug
Naar boven