Fitness Seller

usenet noob

50GB is niet zoveel, zeker niet als je HD films binnen wilt gaan halen. Dan zou ik eerst je internet abo upgraden ja.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit bij Eweka (al jaren) en gaat prima hoor. Ik betaal gewoon op voorhand voor een heel jaar en hoef ook nooit te wachten op activatie zo (alleen de eerste keer dat ik het ging gebruiken natuurlijk).

Zeker het geld waard voor de retentie en snelheid die je zo hebt.

Verder heb je geen FTD nodig, je vindt alles op de volgende sites:

NZBIndex.nl
Binsearch.info
Ondertitel.org
OpenSubtitles.org

Veel downloadplezier.

Vind het wel handig als ik met Paypal kan betalen (Usenet Extreme), maar in de toekomst probeer ik Eweka waarschijnlijk wel is ;)

Bij mn eerste download vond ik niet meteen iets van FTD en heb ik idd gewoon via NZBIndex.nl een filmpje binnengehaald. Nu zit ik blijkbaar met een trojan.downloader :mad: om de tien minuten opent mn browser spontaan met een reclame pagina en ik krijg hem niet weg met Avira, Malware bytes, spybot :fire: kan ik waarschijnlijk weer heel pc gaan formateren :splat:

50GB is niet zoveel, zeker niet als je HD films binnen wilt gaan halen. Dan zou ik eerst je internet abo upgraden ja.

Ik neem altijd DVD5 , zijn 2,5 films per week is meer dan voldoende voor mij :)

Mja, ik zit op Mac dus heb nooit last van virussen e.d.. In principe iemand met een goede AV op pc ook niet, maar anders kan je wel eens troep binnenhalen ja. Voordeel blijft dat je een veel groter aanbod films (vooral blu-ray) zal vinden als je niet door de FTD filter moet. Voor DVD en zonder AV is FTD wel beter.

Terug
Naar boven