ik had dit topic aangemaakt om te kijken of het real is en of mensen al ervaring hadden, daar is dit stukje forum voor dus met onzin antwoorden en elkaar afkraken bereik je niks.!
mijn bloedwaarde resultaten liggen bij mijn arts hun bespreken met mij wat ze zien veranderen.
wat ik eventueel moet aanpassen tijdens het kuren om minder of geen schade op te lopen.
ze houden bv de cholesterol in de gaten dat deze niet te hoog word, dus misschien wil en kan ik daarom niet alles klakkeloos delen!
In de basis gaat het hier niet om iemand neerhalen, maar om bewust kiezen en snappen wát je in je lijf zet. En daar helpt een kritische discussie over vorm/ontwerp van zo’n product juist bij.
@Immerson tegenwoordig zie je vaker kant en klare HGH
Mooi dat je een labrapport hebt, daar kun je in elk geval uit halen dat in dat ene flesje op het moment van testen ongeveer stond wat er op het label staat. Voor zover ik het rapport zie, is het bovendien door Utinon zelf als opdrachtgever aangevraagd bij Analiza Białek, dus het gaat om een door de producent geselecteerd sample, niet om een willekeurige vial uit het wild.
Maar dat verandert niks aan het punt dat ik maakte over hoe dit product überhaupt ontworpen en geleverd wordt.
- Het is nog steeds een kant-en-klare vloeistof van “100 IU / 10 ml” (in de praktijk zelfs ~130 IU/10 ml volgens dat rapport).
- Bij normale doseringen is zo’n vial bedoeld om weken mee te gaan.
- Vloeibare GH is in het gunstigste geval maar een paar weken echt stabiel in de koelkast, en dan ga ik er nog vanuit dat productie > opslag > transport > klant perfect gekoeld is geweest.
Zo’n CoA zegt in feite alleen: “in dit flesje zat op dag X ongeveer 4,39 mg/ml GH (~13 IU/ml)”.
Het zegt níet:
- hoe lang dat zo blijft als jij er 3–6 weken uit prikt,
- hoe de rest van de batch eruit ziet,
- of het productieproces überhaupt in de buurt komt van pharma-niveau (lyo, vacuüm, inert gas, fatsoenlijke QC).
En precies dáárom blijft vooral de manier van leveren voor mij een rode vlag. Een eiwithormoon als somatropine wordt normaal als gevriesdroogd poeder in een (licht) vacuüm vial geleverd, eventueel met los bacteriostatisch water. Zelfs als het “gewoon” als poeder-vial zonder vacuüm was gekomen en je had het zelf moeten aanmaken, was het al een heel ander, en logischer, verhaal geweest dan deze voorgemengde vloeibare variant.
Dat zegt op zichzelf niks definitiefs over al hun andere producten, maar ik vind het gewoon geen slimme zet om uitgerekend met zo’n kwetsbaar middel te gaan werken in de vorm van een grote vloeibare multi-dose vial. Daarmee ondermijn je in mijn ogen vooral het vertrouwen in wat je verder nog verkoopt. Als je het op dit niveau niet goed kunt of wilt doen, laat het dan liever helemaal uit je assortiment.