AndroidHealthClinic

Utinon Gear part 2

adoniske

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Nog meer Utinon ontvangen, iemand ervaring met deze gear ?

Drostanolone P (mast p) 100mg
Somatropin 100ui / 10ml
1762350962437.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Dat ie al als vloeistof binnenkomt met een koelelement eromheen is juist precies waarom ik m niet serieus kan nemen.

Normale somatropine, pharma of UGL, hoort als gevriesdroogd poeder in een vial te zitten, onder (licht) vacuüm en vaak met inert gas. Dan merk je ook dat als je er met een naald en bacteriostatisch water in gaat, de vloeistof er letterlijk ingezogen wordt. Pas na aanlengen begint de korte houdbaarheid in de koelkast.

Hier heb je een vial van 100 IU / 10 ml die al kant en klaar in water rondgestuurd wordt. Dat is precies het omgekeerde van logische GH-productie:
- 100 IU is bij normaal gebruik juist bedoeld om weken mee te gaan,
- terwijl vloeibare GH in het gunstige geval maar een paar weken echt stabiel is in de koelkast.

Dat kan alleen “kloppen” als ze elke keer op aanvraag een paar flesjes staan te mixen en direct versturen, wat compleet onrealistisch is als je in batches werkt. En als je wél een batch maakt, staat die hele zooi dus gewoon weken/maanden als eiwitsoep te verouderen.

Voor mij zegt dat één ding: of ze snappen niet hoe kwetsbaar somatropine is, of ze hebben simpelweg niet de kennis/apparatuur om het als lyofilisaat onder vacuüm te maken. In beide gevallen neem ik dit soort “vloeibare 100 IU HGH” én het merk daarachter niet serieus. Sterker nog: een leverancier die dit zonder blikken of blozen in z’n assortiment heeft, neem ik ook niet serieus. Alleen al de manier van leveren is één grote rode vlag.
He bedankt voor je feedback en onderbouwing, eindelijk iemand die wel een normaal antwoord kan geven.
Zoals ik al aangaf loop ik mee bij de Android Health Clinic, hun testen maandelijks mijn bloedwaardes.
Ik zet dagelijks 3iu op dit moment en dit was duidelijk te zien in mijn bloedwaardes volgens een van de artsen.
Ik snap je twijfel, maar mijn ervaring tot nu toe is dat alles van Utinon real is.
Ik kreeg dit merk door via een Poolse vriend (IFBB Pro Classic Physique)
Daarom ben ik overgestapt en bevalt tot nu erg goed.

He bedankt voor je feedback en onderbouwing, eindelijk iemand die wel een normaal antwoord kan geven.
Zoals ik al aangaf loop ik mee bij de Android Health Clinic, hun testen maandelijks mijn bloedwaardes.
Ik zet dagelijks 3iu op dit moment en dit was duidelijk te zien in mijn bloedwaardes volgens een van de artsen.
Ik snap je twijfel, maar mijn ervaring tot nu toe is dat alles van Utinon real is.
Ik kreeg dit merk door via een Poolse vriend (IFBB Pro Classic Physique)
Daarom ben ik overgestapt en bevalt tot nu erg goed.
Hoezo bevallen je de andere antwoorden niet? Je kan zelf niet eens antwoord geven op de vraag wat je gemeten bloedwaarden zijn? En dan vraag je of iemand ervaring heeft terwijl je het zelf goed weet te vertellen🤷🏻‍♂️🤦🏼‍♂️

Maar als het al kant en klaar is dan is de houdbaarheid toch een maand ongeveer. Met 4 vials 100iu mag je dan nogal wat zetten. Je weet immers ook nooit hoelang het al gemengd is dus wellicht staat het al half jaar ergens.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo bevallen je de andere antwoorden niet? Je kan zelf niet eens antwoord geven op de vraag wat je gemeten bloedwaarden zijn? En dan vraag je of iemand ervaring heeft terwijl je het zelf goed weet te vertellen🤷🏻‍♂️🤦🏼‍♂️
ik had dit topic aangemaakt om te kijken of het real is en of mensen al ervaring hadden, daar is dit stukje forum voor dus met onzin antwoorden en elkaar afkraken bereik je niks.!

mijn bloedwaarde resultaten liggen bij mijn arts hun bespreken met mij wat ze zien veranderen.
wat ik eventueel moet aanpassen tijdens het kuren om minder of geen schade op te lopen.
ze houden bv de cholesterol in de gaten dat deze niet te hoog word, dus misschien wil en kan ik daarom niet alles klakkeloos delen!

ik had dit topic aangemaakt om te kijken of het real is en of mensen al ervaring hadden, daar is dit stukje forum voor dus met onzin antwoorden en elkaar afkraken bereik je niks.!

mijn bloedwaarde resultaten liggen bij mijn arts hun bespreken met mij wat ze zien veranderen.
wat ik eventueel moet aanpassen tijdens het kuren om minder of geen schade op te lopen.
ze houden bv de cholesterol in de gaten dat deze niet te hoog word, dus misschien wil en kan ik daarom niet alles klakkeloos delen!
Citeer jij eens waar je afgekraakt wordt dan?

Zodra hgh aangelengd geleverd wordt dan gaan er bij mij al alarmbelletjes af vandaar dat er naar je bloedwaarden gevraagd wordt. Anyway zoals
AK zegt, dat conserveren gaat problemen opleveren

In de basis gaat het hier niet om iemand neerhalen, maar om bewust kiezen en snappen wát je in je lijf zet. En daar helpt een kritische discussie over vorm/ontwerp van zo’n product juist bij.

@Immerson tegenwoordig zie je vaker kant en klare HGH

IMG_1685.jpeg
IMG_1686.jpeg
Mooi dat je een labrapport hebt, daar kun je in elk geval uit halen dat in dat ene flesje op het moment van testen ongeveer stond wat er op het label staat. Voor zover ik het rapport zie, is het bovendien door Utinon zelf als opdrachtgever aangevraagd bij Analiza Białek, dus het gaat om een door de producent geselecteerd sample, niet om een willekeurige vial uit het wild.

Maar dat verandert niks aan het punt dat ik maakte over hoe dit product überhaupt ontworpen en geleverd wordt.
- Het is nog steeds een kant-en-klare vloeistof van “100 IU / 10 ml” (in de praktijk zelfs ~130 IU/10 ml volgens dat rapport).
- Bij normale doseringen is zo’n vial bedoeld om weken mee te gaan.
- Vloeibare GH is in het gunstigste geval maar een paar weken echt stabiel in de koelkast, en dan ga ik er nog vanuit dat productie > opslag > transport > klant perfect gekoeld is geweest.

Zo’n CoA zegt in feite alleen: “in dit flesje zat op dag X ongeveer 4,39 mg/ml GH (~13 IU/ml)”.
Het zegt níet:
- hoe lang dat zo blijft als jij er 3–6 weken uit prikt,
- hoe de rest van de batch eruit ziet,
- of het productieproces überhaupt in de buurt komt van pharma-niveau (lyo, vacuüm, inert gas, fatsoenlijke QC).

En precies dáárom blijft vooral de manier van leveren voor mij een rode vlag. Een eiwithormoon als somatropine wordt normaal als gevriesdroogd poeder in een (licht) vacuüm vial geleverd, eventueel met los bacteriostatisch water. Zelfs als het “gewoon” als poeder-vial zonder vacuüm was gekomen en je had het zelf moeten aanmaken, was het al een heel ander, en logischer, verhaal geweest dan deze voorgemengde vloeibare variant.

Dat zegt op zichzelf niks definitiefs over al hun andere producten, maar ik vind het gewoon geen slimme zet om uitgerekend met zo’n kwetsbaar middel te gaan werken in de vorm van een grote vloeibare multi-dose vial. Daarmee ondermijn je in mijn ogen vooral het vertrouwen in wat je verder nog verkoopt. Als je het op dit niveau niet goed kunt of wilt doen, laat het dan liever helemaal uit je assortiment.

@Immerson dat blijft eindeloze discussie Ugl lab vs Ugl gear.
Beste is zelf blind laten testen, maar doet bijna niemand persoonlijk.

Snap niet dat iemand überhaupt nog gh koopt ergens anders dan de chinees.

Legit kwaliteit 360iu gevriesdroogd / 120€. Uiteraard zit er ook een test rapport bij (die geen waarde heeft), maar alsnog moet de eerste persoon zich melde die ooit ondergedoseerd materiaal van daar ontvangen heeft. Denk dat van lokale dealers hier het vaker mis gaat.

Snap niet dat iemand überhaupt nog gh koopt ergens anders dan de chinees.

Legit kwaliteit 360iu gevriesdroogd / 120€. Uiteraard zit er ook een test rapport bij (die geen waarde heeft), maar alsnog moet de eerste persoon zich melde die ooit ondergedoseerd materiaal van daar ontvangen heeft. Denk dat van lokale dealers hier het vaker mis gaat.
Je weet sowieso niet wat je waarde moet zijn op 6iu, want dat verschilt per persoon.
Dus of de hGH die jij gebruikt vol gedoseerd is weet je niet.

Je weet sowieso niet wat je waarde moet zijn op 6iu, want dat verschilt per persoon.
Dus of de hGH die jij gebruikt vol gedoseerd is weet je niet.
Bij twijfel altijd dubbel doseren voor de zekerheid en met de prijzen van de chinees halen we dat wel.

Ik zou zelf iig geen risico lopen, mits het prijs technisch de moeite waard is maar ik vermoed zelfs dat dit niet eens het geval is.

Terug
Naar boven