Fitness Seller

Vader vriendin tegen onze relatie :s

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je hebt je lesje geleerd en een volgende keer ben sterker maar je kijk dan ook realistischer naar je relatie.
Bij mij was het zo erg dat ik zelfs op mijn werk zat te huilen, ze hebben me zelfs een dag naar huis gestuurd.
Maar nu ben al 3 jaar getrouwd en sta heel sterk in mijn schoenen. Als ik iets niet wilt dan ben ik daar niet bang voor om er eerlijk te zeggen tegen d'r. Ik zeg gelijk hoe ik over alles denk de goede en slechte dingen.

Over een tijdje zal je d'r een keer tegen komen. Laat je niet kennen en blijf cool.
 
Ik ben er kapot van... ik zit ook overal te huilen, en mijn leven staat al 3 weken compleet stil... ik zou werk moeten zoeken, maar ik ben niet in staat om iets zinnigs te doen.
 
Ik ben er kapot van... ik zit ook overal te huilen, en mijn leven staat al 3 weken compleet stil... ik zou werk moeten zoeken, maar ik ben niet in staat om iets zinnigs te doen.

Bestel gewoon nen hoop lekkere supplementen en hit the gym om uw gedachten te herzetten.
 
Bestel gewoon nen hoop lekkere supplementen en hit the gym om uw gedachten te herzetten.

Kwou dak da kon... maar behalve me amuseren en optrekken met andere meisjes, is er nix da me goed doet. Alhoewel, gisteren met iemand afgsproken die ik allang ni meer had gezien... twas kei fijn maar soms had ik zin om spontaan te bleiten omdat ze duidelijk zien dat ze me wel leuk vond... maar alleen dat gevoel van iemand anders, bweik!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet naar de dokter, ik functioneer al meer dan 3 weken ni meer :s
Heb me altijd met haar een toekomst ingebeeld met veel leuke kinderen. Ik ben een emotionele drol momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Zoek goed steun aan je naasten, je komt er wel overheen het kost alleen wat tijd. Wens je iig heel veel sterke bro :thumb:
 
Kl*te, sterkte man!!!!!
 
Ik zuip niet, mijn lichaam is mijn tempel. En als die tempel onderhouden wordt raak ik er sneller bovenop dan door te drinken. Kga liever aan de anti depressiva dan zuipen :p
 
Kben alweer opt goede spoor... ben aant uitgaan met andere meisjes, altijd zeer korte dates. Ik win weer kei veel zelfvertrouwen, gewoon omdat ik al veel afleid uit hun lichaamstaal (aan haar krullen en achter oor steken bijvoorbeeld). Ik begin weer hetzelfde zelfvertrouwen te kweken zoals ik die had toen ik mijn ex leerde kennen: dat ik in een vingerknip toch iemand anders vind als ik wil. Dat is weggegaan omdat ik terwijl ik ze kende niet meer wegging (ik was immers liever bij haar). Ik weet dat ik nu flirt gewoon voor mijn zelfvertrouwen op te krikken, want als ik denk aan iemand anders te kussen of mee te vrijen of te knuffelen word ik ziek. Ik dacht altijd dat ze voor mijn leven er was en ik hou gewoon zielsveel van haar.
 
Laatst bewerkt:
**** nachje geslapen, tgaat weer ****ing slecht... wil men kop inslagen om van de pijn verlost te zijn. Wat is er eigenlijk het gezondste in combi met een geod gevulde agenda om van de pijn af te raken? Drinken of anti depressiva? Normaal gezien wil ik niets in mijn lijf, maar zo kan het echt niet.
 
Go see the doctor..

Een depressie? Lijkt me eerder liefdesverdriet.. Maar goed.. hier een testje:
GGZ Drenthe - Zelftest depressie
Niet dat je bij jezelf een ziekte kan diagnosticeren! Kan je zien hoe je er nu bij zit. Neem de uislag bv mee naar de doc.

Sterkte in ieder geval
 
tis alweer beter, gewoon het gevoel van eenzaam wakker te worden dat ik niet meer gewoon ben. Ik voel me eigenlijk wel goed nu. Is geen depressie. Khad me eigenlijk een veel moeilijkere tijd voorgesteld. Wil niet zeggen dat ik ze niet graag zag, wil gewoon zeggen dat ik echt wel zonder haar kan als het moet, en spijtig genoeg moet het.
 
Laatst bewerkt:
Ik zuip niet, mijn lichaam is mijn tempel. En als die tempel onderhouden wordt raak ik er sneller bovenop dan door te drinken. Kga liever aan de anti depressiva dan zuipen :p

hahaha anti depressiva boven het zuipen jongen toch een avondje zuipen of een maand of wat antidepressiva weet wel wat het beste is zuipen want daar heb je twee dagen plezier van ...
 
Zowiezo werken anti-depressiva pas na een paar weken.

Lekker zuipen man !
 
Zowiezo werken anti-depressiva pas na een paar weken.

Lekker zuipen man !

Idd, antidepressiva zijn in sommige gevallen zelfs vrij gevaarlijk de eerste weken. Moet een weloverwogen beslissing zijn ism een psychiater.
 
Gast, ga gewoon weer lekker een avondje de kroeg in met kameraden, of ga lekker een filmpje kijken.. Zorg dat je wat afleiding vind, maar ga ook gewoon weer lekker verder met je leven! Dat is naar mijn mening de enige manier om verder te gaan, routines weer zoeken!
 
tgaat wel hoor mensen, ik red me wel... ik kan zo iemand anders hebben en dat gevoel op zich maakt me sterker. Ik ben wel heel heel triest, want ik zie ze heel heel heel heel heeeeeeeeeeeel graag (ondanks dat ze dat nooit kon geloven, ik moest het altijd maar opnieuw bewijzen). Ze was het dichts mogelijk bij mijn alles.

btw: mensen van in de buurt van leuven die eens uitgaan, sign me up!
 
Laatst bewerkt:
Idd, antidepressiva zijn in sommige gevallen zelfs vrij gevaarlijk de eerste weken. Moet een weloverwogen beslissing zijn ism een psychiater.

Ik was ze niet van plan om te nemen, hoor. Ik ben in staat om mijn eigen boontjes te doppen zonder een partner. Hoewel ik haar echt wel ****ing hard mis! En ook het beeld met haar dat ik samen kinderen heb, ik wou dat dat weer reëel was :)

Los daarvan is het wel interessant om weten waarom ze gevaarlijk zijn de eerste weken?
 
Laatst bewerkt:
Soow sterkte zeg! Wat een verhaal.

Doe atm zo sociaal mogelijk, zo veel mogelijk bij vrienden en vriendinnen blijven. En praten helpt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven