Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben nu net een maandje bezig, alles leuk en aardig, maar de afgelopen maand ben ik 3.5 kilo aangekomen. Holy shit! Is dit normaal, drink ik te veel WeightGain4000, eet ik te veel?
Ik ben nu net een maandje bezig, alles leuk en aardig, maar de afgelopen maand ben ik 3.5 kilo aangekomen. Holy shit! Is dit normaal, drink ik te veel WeightGain4000, eet ik te veel?
Ben je al dik van jezelf of ben je juist heel mager?
Als je al (erg) dik bent is dit niet echt een vooruitgang.
Ben je daar in tegen heel erg mager dan is dit juist een verbetering.
Dus het ligt een beetje aan hoe je nu bent. En natuurlijk wat je doelen zijn.
Als je dus heel mager bent en aan wilt komen dan zou ik die weightgainer er nog niet uitgooien maar gewoon lekker gaan trainen en goed eten + eventueel je gainer.
Als je nu al aardig vettig bent dan zou ik aanraden om de gainer even te laten staan.
Hah, ik gebruik geen weightgainer, was een referentie naar Southpark
Maar nee, ik ben niet dik van mezelf, gewoon een vrij dun gebouwde meso. De bedoeling was wel om spiermassa aan te komen, wat ongetwijfeld ook wel deels is gelukt, maar 3,5 kilo lijkt me wel sterk. Comment please
Maar nee, ik ben niet dik van mezelf, gewoon een vrij dun gebouwde meso. De bedoeling was wel om spiermassa aan te komen, wat ongetwijfeld ook wel deels is gelukt, maar 3,5 kilo lijkt me wel sterk. Comment please