MuscleMeat

Vage dosis

Tiran86

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ok, weet vrijwel niks over doseringen mbt. bepaalde AAS.. dus niet gaan lachen.

Ik zag dit schema staan:

# Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
# Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
# Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
# Week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW betekent dus elke week 250mg Test Enth. Dat maakt dus 35/36mg per dag. Op een website van een fabrikant staat dit:

Product Desription:
Qualitatively similar to testosterone and its esters in physiologic activity, testosterone enanthate has the advantage of prolonged effect. In hypogonadal males, the effect of a single injection of 200 to 400 mg of testosterone enanthate was observed to be maintained for 2 to 4 weeks, which is 2 to 4 times longer than the effect produced by a comparable dose of testosterone propionate.

Ze hebben het dus over injecties van 250mg per keer. Wat is de clue hier nou achter??

Wat bedoel je nou precies?

Afgezien van het feit dat nolva vanaf week 1 gebruikt wordt zie ik hier niet veel vreemds in...

Het komt er op neer dat testosteron enanthaat een langdurige werking heeft. Vanaf het moment dat je de spuit zet duurt het 2-4 weken voordat het effectief gezien is uitgewerkt. (Maar je merkt de werking van test. enanthaat pas rond de 3 weken nadat je de spuit hebt gezet. Wanneer je de spuiten in week 1-10 zet, treedt de effectieve werking ervan in week 3-12 op.)
Test. enanthaat wordt vanaf het moment dat je de spuit zet geleidelijk opgenomen door het lichaam.

De testosteron propionaat waar ze het over hebben wordt veel sneller door het lichaam opgenomen. Je merkt de werking ervan veel sneller. Maar de werking is ook veel korter. Binnen een week nadat je de spuit hebt gezet merk je er al niets meer van.

Dit komt er op neer dat je test. enanthaat dus maar 1x/week hoeft te zetten. En test. propionaat om de dag, om stabiele bloedwaarden te krijgen.

Ok dan,goede post.

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks, ben weer een stuk wijzer geworden :)

Ik dacht dat die 250mg dosis verdeeld moet worden over de week. Maar blijkbaar moet het dus 1x in de week. Dit betekent dus ook dat je 10 weken kan doen met een enkele vial van 10ml! Normaal zie ik stapels vials van sommige mensen die gaan kuren!

En stel dat je een kuur op maandag begint. Zet je dus 250mg test enth en op diezelfde maandag neem je de deca? Of doe je dat verspreid over de week om een aparte reden?

Laatst bewerkt:
sanniejj zei:
Ok thanks, ben weer een stuk wijzer geworden :)

Ik dacht dat die 250mg dosis verdeeld moet worden over de week. Maar blijkbaar moet het dus 1x in de week. Dit betekent dus ook dat je 10 weken kan doen met een enkele vial van 10ml! Normaal zie ik stapels vials van sommige mensen die gaan kuren!

En stel dat je een kuur op maandag begint. Zet je dus 250mg test enth en op diezelfde maandag neem je de deca? Of doe je dat verspreid over de week om een aparte reden?

ik vind je schema er best goed uitzien hoor! Die deca kun je in de zelfde spuit zetten als de test.

Normaal als je hogere doseringen test zou gebruiken injecteer je die 2 keer in de week en kun je je deca ook over 2 keer verdelen maar voor de eerste keer kun je alles gewoon te gelijk zetten.

Ik zou die nolva niet uit voorzorg elke dag gebruiken maar gewoon goed in de gaten houden of je tepels gaan jeuken. Zo ja, neem je tijdens je kuurtje 20 mg nolva per dag gedurende een paar dagen.

Nolvadex is ook niet gratis dus het is anders ook nog zonde van je geld..

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog lang niet van plan om met AAS te gaan kuren. Heb nog veel research te doen voordat het zover is :)

Des te meer kennis ik erover heb, des te meer ik er dalijk uit kan halen.

Verstandige woorden!

Nakuur..

sanniejj zei:
Ok, weet vrijwel niks over doseringen mbt. bepaalde AAS.. dus niet gaan lachen.

Ik zag dit schema staan:

# Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
# Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
# Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
# Week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

?

Ziet er netjes uit, mooie beginnerskuur, let er echter wel even op dat je er nog een nakuur achter moet plakken vanaf week 13 :)

Terug
Naar boven