MuscleMeat

Vage zooi...

Ik begin te begrijpen waarom ze het windows noemen, ramen staan altijd wagenwijd open voor inbrekers...

(flauw grapje maar toch: :evil:)

Stuur die afbeelding eens op naar mij, wss zit er een uitvoerbaar bestand in verborgen dmv steganography... is je windows up to date btw?

---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:26 ----------

Ik begin te begrijpen waarom ze het windows noemen, ramen staan altijd wagenwijd open voor inbrekers...

(flauw grapje maar toch: :evil:)
Hehe, die bestond al.:p

• Topic Starter Topic Starter
Stuur die afbeelding eens op naar mij, wss zit er een uitvoerbaar bestand in verborgen dmv steganography... is je windows up to date btw?
Windows XP SP3

Die afbeelding heb ik niet geaccepteerd omdat ik weet dat er exe's in kunnen zitten, dat probeer ik zelf al een tijdje te doen.:o

Windows XP SP3

Die afbeelding heb ik niet geaccepteerd omdat ik weet dat er exe's in kunnen zitten, dat probeer ik zelf al een tijdje te doen.:o

****ing easy is dat.

start trouwens eens een logje hier, kan ik je ook nog een beetje volgen ;)

Vroeger toen ik 14/15 was heel wat lol gehad met dit soort programma's, waaronder Sub7 :D

Jaren later nog Prorat gebruikt en als je een victim te pakken had kreeg je een mailtje toegestuurd met het ip adres. Krijg nu na 5 jaar nog steeds mailtjes van dezelfde computers lol.

Heb er een hoop usenet accounts mee kunnen bemachtigen, maar op dit 'lenen' na nooit mensen benadeeld. Grotendeels werkt nog steeds hiervan.

Nu ben ik meer een white-hat :hello:

Vroeger toen ik 14/15 was heel wat lol gehad met dit soort programma's, waaronder Sub7 :D

Jaren later nog Prorat gebruikt en als je een victim te pakken had kreeg je een mailtje toegestuurd met het ip adres. Krijg nu na 5 jaar nog steeds mailtjes van dezelfde computers lol.

Heb er een hoop usenet accounts mee kunnen bemachtigen, maar op dit 'lenen' na nooit mensen benadeeld. Grotendeels werkt nog steeds hiervan.

De goede oude tijd met Back Orifice, Netbus en Netbus Buster, toen was het nog c00l om een skiddie te zijn..;)

Sub7 wat een gouden tijd was dat ja.

als hij je logs kan zien, kan hij alles zien op je pc en zit je met een trojan!
virusscan updaten en draaien, oja en PW veranderen ;)

lol jij weet dus echt niet hoe een trojan werkt hoezo pw veranderen ?
er word meestal gewoon een amdin acount aangemaakt en paar poorten op je computer opgezet zodat ze met een remote programma gewoon mee kunne kijke + als de (virus/trojan etc.) nieuw is dan word die niet herkent..

****ing easy is dat.

start trouwens eens een logje hier, kan ik je ook nog een beetje volgen ;)
Ben niet zo van de logjes, ik heb nooit zin om het bij te houden. Stats zijn momenteel waarschijnlijk(al even niet getest) 95/125/165. Verder zit ik in de bulk, 7 kg zwaarder tot nu toe.
Maar het is dus makkelijk om een .exe in een afbeelding te stoppen, op zo'n manier dat hij uitgevoert wordt wanneer iemand die afbeelding opent?

Hehe, dus eigenlijk ben je een skiddie die niet weet hoe hij Google moet gebruiken?:p
Ik weet niet eens wat een skiddie is, dus blijkbaar wel.:p

Hoop termen waar ik niets van kan volgen weer.:o

Bump.

Enne... is het al opgelost xD

Terug
Naar boven