XXL Nutrition

vails in beslag genomen

martin10

Novice
Waardering
1
Gegroet, ik zit met de volgenden problemen:

Gisteren heb ik mijn eerste test p injectie gezet (100mg) . Toen ik opstond rijde ik naar brussel waar ik onderweg werd tegengehouden voor een drugscontrole. Ik had mijn gear in de auto liggen en het is in beslag genomen en het word onderzocht.

Nu heb ik dus 1 injectie gedaan -.-. Is dit schadelijk?
Ik kan pas nieuwe gear in huis hebben in 2 weken.
Is dit schadelijk voor mijn test lvl's ?

graag reactie

Gisteren heb ik mijn eerste test p injectie gezet (100mg) . Toen ik opstond rijde ik naar brussel waar ik onderweg werd tegengehouden voor een drugscontrole. Ik had mijn gear in de auto liggen en het is in beslag genomen en het word onderzocht.

graag reactie
klote zeg,maar kan geen kwaad
gewoon zo snel mogelijk nieuwe gear regelen,je zegt test p
wilde je een cutkuur beginnen?
of als kickstart?

• Topic Starter Topic Starter
cut kuur :), Ik weet niet of het tussen mijn oren zit , maar de training vandaag ging heel vlotjes , kan het zijn dat ik het al begon te voelen? dit is ook mijn eerste..

cut kuur :), Ik weet niet of het tussen mijn oren zit , maar de training vandaag ging heel vlotjes , kan het zijn dat ik het al begon te voelen? dit is ook mijn eerste..
het is wel prop,maar zal merendeels tussen je oren zitten

waarom als eerste kuur een cutkuur?
zonde man,je eerste kuur moet altijd een massakuur zijn,je reageert maar 1x zoals de eerste keer,cutten kan altijd nadat je massa hebt gepakt
gelukkig voor jou kan je dit nog aanpassen,geluk bij een ongeluk?

Laatst bewerkt:
Das balen, kreeg je nog een boete of ...?

ze gingen me op de hoogte houden na het onderzocht was.

Waarom heb je je gear in de auto liggen?

Ik woon in een appartementje met mijn vriendin. Ik wil niet dat ze het weet. Zeker nu nog niet.

graag reactie

nee joh, aas zijn niet schadelijk :rolleyes:
instant classic

Da's wel echt pech hebben. Hebben ze je wagen dan zo goed onderzocht of lag het ergens waar het gemakkelijk te vinden was omdat je toch geen controle verwachtte.

Belgie is echt k*tland wat dat betreft

je had je vails ook moeten inslikken (zoals met bolletjes)
Dan had je de volgende dag nog verder kunnen gaan met je kuur.

Beetje stom je kan met dit weer zowieso geen gea4 meer in de auto bewaren

Als je geluk hebt dan blijkt je gear nep te zijn en krijg je geen boete

Ik woon in een appartementje met mijn vriendin. Ik wil niet dat ze het weet. Zeker nu nog niet.

Foute instelling, zorgt voor nog meer problemen later.

Echt wel balen man, ik vrees dat je zal mogen rekenen op een boete van 1000 tot 2000 euro en als je pech hebt ook nog een jaar of 2 gym verbod.

Was die controle random? Gebeurt hier nooit volgens mij. Random mensen van de straat onderzoeken hehe

geen foute instelling, maar typische Belgenmentaliteit. Liever laf achter de rug dan in het gezicht.

hahaha +1

Eerlijk zijn of niet doen, anders ga je zowiezo problemen krijgen...

Hoe ga je nu je boete bvb uitleggen, laat staan dat bezoekje aan de rechtbank dat je zal moeten brengen...

Terug
Naar boven