AndroidHealthClinic

Vakantie locatie jongeren

Frank1l

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
16%
Ik ga in de komende zomervakantie met een paar vrienden naar spanje maar we weten nog niet zeker waar. We willen vooral graag een locatie met veel nederlanders en clubs. Op het moment zitten we te twijfelen tussen Lloret de mar en El arenal (Mallorca). Welke lijkt jullie leuker? ???

Is één pot nat.

Lloret de mar, sowieso.

Lloret zelf ook geweest, zat te doen ;)

Veel nederlanders? ga naar amsterdam op vakantie en neem dagelijks een zonnebank.

Mallorca is tof. Als je echt alleen tussen de Hollanders en Duitsers wil zitten moet je inderdaad naar Arenal gaan. Maar beter fix je zelf iets ipv Gogo en die meuk en zorg je dat je ook een paar dagen in Magaluf e.o. bent. Veel lachen met bezopen Britten maar tussen de penzen en manwijven ook érg veel lekkere Scandinaviërs.

Sziget!! Ligt wel niet in Spanje, maar is heel gaaf..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties ;). Het is toch Lloret de mar geworden.

Bedankt voor de reacties ;). Het is toch Lloret de mar geworden.

Hangt er natuurlijk vanaf wat voor vakantie je zoekt. Mij zal je nooit meer in Lloret de mar zien. Wat een platte boel is dat! Er zijn zoveel leukere bestemmingen waar je ook kan feesten zonder dat je tussen de marginalen zit!

Kroatie en Malta zouden de moeite zijn!

Zowaar met Stunna eens :o

Als je dan naar al die Nederlanders wilt, blijf dan in Nederland!
We zullen hier vast ook wel wat zon krijgen, scheelt je reiskosten en een taalbarrière

Naar Nederlanders op vakantie willen... Daar zeker Heineken drinken en patat met shoarma of saté eten bij de lokale Nederlandse eetcafé tokkietent?

Ben vorig jaar naar Lloret de Mar geweest en heb me er erg goed vermaakt. Top vakantie gehad.

Terug
Naar boven