XXL Nutrition

vakantie naar cuba

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
dbb ers

ik ga volgend jaar op vakantie naar cuba voor ong. 12 dagen nu zijn we aan het oriënteren welk reisbureau - prijs- hotel etc daar komen we wel uit .

maar ik wil heel graag vanuit cuba een 2-daagse trip maken naar miami maar kom er even niet achter
of je vanuit cuba uberhaubt naar miami kunt met een lokal flight een amerikaanse of cubaanse maatschappij gezien de verhoudingen tussen beide landen ..

en eerst naar miami en dan cuba word te duur qua vliegprijs

zijn er hier mensen die alleens op cuba zijn geweest of miss weten of je idd vanuit cuba naar miami kunt ???

reisbureau heb je niet nodig vriend, zijn oplichters.

Idd zelf ticket boeken. **** reisbureau's. yolo

• Topic Starter Topic Starter
reisbureau heb je niet nodig vriend, zijn oplichters.

ja dat begrijp ik maar het gaat mij nu erom dat als ik op eenmaal op cuba ben dat ik vanaf daar een vlucht kan boeken om 2 dagen in miami te verblijven en dan weer terug naar cuba om de rest van de vakantie voort te zetten

Het kan zowieso ik heb het ff gechecked via cheaptickets.nl. Verder kan je het zelf wel uitvogelen, dunkt me.

wat heb je nou weer in cuba te zoeken

reis je dan direct door naar NK?

Toeristen kunnen vrij reizen. Cuba is een prima land om heen te gaan als toerist, alles goed geregeld, maar daar was je al achter denk ik.

Maak je borst maar alvast nat voor de douane, die gaan het heel verdacht vinden wat jij gaat doen.

Als je maar 12 dg gaat, zou ik dat gewoon besteden in Cuba. Het is een erg groot land, waar genoeg te zien is.
Sowieso kost je het reizen min 2 dg, heb je nog 10 dgn over. En dat is niks

Ik ben een week op Cuba geweest, maar niet in Miami dus kan je niet verder niet helpen.

Wilde gewoon even zeggen dat ik op Cuba geweest ben.

Ben vorig jaar op huwelijksreis naar Cuba geweest, mooi land.
Zijn 3 weken geweest en hebben het westen rondgetrokken.
Met 12 dagen zou ik niet ook naar Miami gaan, gewoon genieten van Cuba.
Daarnaast is het heel lastig om van en naar Cuba te gaan vanuit de VS. Heb Amerikanen gesproken die dat via een ander land moeten doen en dan ook geen stempel in hun paspoort krijgen van Cuba want daar doet de VS. weer moeilijk over.

• Topic Starter Topic Starter
Maak je borst maar alvast nat voor de douane, die gaan het heel verdacht vinden wat jij gaat doen.

hahaha ga met mijn gezin dus dat loopt wel los maar bedankt voor de waarschuwing

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 23:00 ----------

Ben vorig jaar op huwelijksreis naar Cuba geweest, mooi land.
Zijn 3 weken geweest en hebben het westen rondgetrokken.
Met 12 dagen zou ik niet ook naar Miami gaan, gewoon genieten van Cuba.
Daarnaast is het heel lastig om van en naar Cuba te gaan vanuit de VS. Heb Amerikanen gesproken die dat via een ander land moeten doen en dan ook geen stempel in hun paspoort krijgen van Cuba want daar doet de VS. weer moeilijk over.

ja voor zoiets was ik al bang en idd kost je veel tijd en geld .. maar ik wil naar miami-ink voor mijn tattoo.s bijkleuren door.. adam carver .. een van mijn favoriete tattoo artist maar hij is erg duur ..

mijn vrouw heeft al voorgesteld om langer naar cuba te gaan en het jaar daarop naar miami en dan een coast trip te doen lijkt me ook erg gaaf

Hee specialpaint ga je weer een paar donkere vrouwen nken ouwe rukkert

ja voor zoiets was ik al bang en idd kost je veel tijd en geld .. maar ik wil naar miami-ink voor mijn tattoo.s bijkleuren door.. adam carver .. een van mijn favoriete tattoo artist maar hij is erg duur ..

mijn vrouw heeft al voorgesteld om langer naar cuba te gaan en het jaar daarop naar miami en dan een coast trip te doen lijkt me ook erg gaaf
Luister altijd naar je vrouw. ;)

Cuba.......ik geef je een extra koffertje mee Greg, if u know what i mean ;)
Geniet ervan i.i.g. Ik zou ook inderdaad wat langer in Cuba blijven, Miami kan voorlopig wachten :P
Als je allebei wil gaan doen in zo een korte periode, ga je van beide niet kunnen genieten

Je kan wel gewoon vanuit cuba doorvliegen.
Je hebt alleen een grote kans dat je even je kleren mag uitdoen, voorover bukken en even kuchen.
Vanuit Cuba naar Amerika voor 2 dagen en weer terug is a little bit suspicious.

Terug
Naar boven