AndroidHealthClinic

Valerio en Dennis eten elkaar op (BNN)

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
In Proefkonijnen stellen Dennis en Valerio hun lichaam ter beschikking aan de wetenschap, doen ze spannende experimenten in de studio en leiden ze de gesprekken met een panel van wijze mannen.

Het eten van mensenvlees, ik moet er niet aan denken. Bekrompen misschien, aangezien ik verder geen vegetariër ben, maar ik zal niet de enige zijn die bij het idee van mensenvlees in je mond gruwt. Zo niet Dennis Storm en Valerio Zeno, die volgens eigen zeggen een hapje van elkaar proeven bij wijze van wetenschappelijk experiment voor het tv-programma Proefkonijnen. Ze vinden de nieuwe BNN-show een ware traktatie als programmamakers.

Het kannibalenexperiment is uitgesmeerd over twee afleveringen. In de eerste aflevering is al het voorwerk te zien, waaronder de chirurgische ingreep. Het daadwerkelijke proeven van mensenvlees gebeurt volgende week. Dan zal vermoedelijk ook duidelijk worden of het hier opnieuw een BNN-hoax betreft, of dat Dennis en Valerio hier tv-geschiedenis hebben geschreven.

Bron inclusief promofilmpje
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20111214_081
http://zappen.blog.nl/bnn/2011/12/14/dennis-en-valerio-vinden-proefkonijnen-ware-traktatie

Wtf is dit voor ranzige shit dan :gek:

Hier ga ik me eens ff stevig op aftrekken.

Maar niks mis mee toch, beetje mensenvlees. Wat zouden de ekv verhoudingen zijn?

Als ze elkaar lekker vinden mogen ze wat mij betreft backstage doorgaan. Kunnen er weer twee wannabe figuren worden afgestreept qua tv.

Publieke omroep weer dieper gedaald?

Dennis en Valerio kan ik wel waarderen. Hoop dat ze het wel echt opeten.

Ze zijn nu blind aan het rijden op nl3, rasmongolen. :roflol:

Ben ook wel benieuwd hoe het smaakt. Met een beetje champignon room saus of een pepersausje

zieke shit

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 12:35 ----------

Ben ook wel benieuwd hoe het smaakt. Met een beetje champignon room saus of een pepersausje

Volgens mij smaakt het heel erg taai. Proef je gebakken en met saus niet, denk ik.

Ja ze willen controversieel nieuws maken om zoveel mogelijk kijkers te trekken... kheb het gisteravond ook gezien en moet zeggen ja het was nasty maartoch wouk het zien :P

Goeie actie. Jammer dat het van belastinggeld betaald wordt alleen.

Look i´m a...........

Programma is een dikke kijkcijfer domper hoorde ik.

Geloof er overigens geen snars van dat ze van elkaar gaan proeven, of gaan ze een stuk trapezius van zichzelf afsnijden ofzo.

Zou ze het alleen afraden omdat er dan wel heel erg weinig van die zielige ectokadavertjes overblijft.

Terug
Naar boven