AndroidHealthClinic

Van 130 naar 87

ruudje1994

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m96
Massa
97kg
Ik had al een log, maar deze is verouderd en daar kan ik dus niets meer in posten helaas.

Eerst even mijn beginsituatie:
Hier woog ik dus ongeveer 130, weet het niet precies: weegschaal ging maar tot 125. Echter heb ik bij een vriend een keer 130 op de weegschaal gezien. Foto's zijn van de periode voor maart 2013. Het ging bij mij vooral fout vanwege het feit dat ik vaak 2x avondeten op één dag. Bijvoorbeeld: ik nam de trein van school naar huis rond etenstijd, daar moest ik 20 min. wachten op de bus. Vaak nam ik dan een broodje döner met cola. Daarna ging ik thuis ook weer vrolijk mee zitten eten. Daarnaast weinig beweging, snoepen tussendoor (chips/koeken/snoep etc.)..
cf0a9e7c-a5b9-4656-b97c-ccc0181e72cd.jpg

6.jpg

7.jpg

Huidige situatie: 87KG 1.96M 11%
1.jpg

4.jpg

2.jpg

3.jpg

Ik twijfel nog wel over mijn vetpercentage van 11%, deze is gemeten met de caliper van B&F. Ik heb nog steeds een buikje..(zie laatste foto) Wat denken jullie? klopt 11%?

Per 1 juli start ik met mijn cleanbulk van één jaar.

Laatst bewerkt:
Super gedaan man, chapeau voor de discipline en toewijding! . 11% klopt inderdaad niet, die caliper is sowieso waardeloos. Denk eerder rond de 14%

Niet naar je vp kjken man, is maar een cijfer. Als het er goed uitziet, is het ook goed ;)

• Topic Starter Topic Starter
grootste angst is om weer vet te worden haha, vraag me ook af of ik met 14% moet gaan bulken.. ?

Dit is wel lager als 14%
11% klopt wel gewoon

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

grootste angst is om weer vet te worden haha, vraag me ook af of ik met 14% moet gaan bulken.. ?

Je staat geen 14% ;)

En gewoon 300kcal boven onderhoud gaan zitten als je weer gaat bulken, lekker clean houden.

Jij komt er wel, knappe prestatie ;)

Staat wel op 11% hoor.. zo ziet 11% er nou eenmaal uit zonder massa op het frame.

Netjes gedaan man! En volgens mij kan 11% wel kloppen hoor, iig geen 14.
Ik zou gewoon lekker gaan cleanbulken nu en een buffel worden!

Hoe lang ben je bezig?

Holy shit, respect gast! :thumbs:

Die 11% kan wel kloppen, maar of het nu 11 of 13 is zou geen verschil moeten maken. En schrik om vet te worden moet niet, wanneer je clean bulk doet komt het vet er heel langzaam terug bij. Al zou je na een jaar terug 10kg moeten afvallen (wat enkel zo is wanneer je exact 1 jaar lang elke dag ongeveer 300 kcal te veel zou eten), dat is maar een kleine moeite ten opzichte van de 43 die je nu bent afgevallen.

Die 11% kan wel kloppen, maar of het nu 11 of 13 is zou geen verschil moeten maken. En schrik om vet te worden moet niet, wanneer je clean bulk doet komt het vet er heel langzaam terug bij. Al zou je na een jaar terug 10kg moeten afvallen (wat enkel zo is wanneer je exact 1 jaar lang elke dag ongeveer 300 kcal te veel zou eten), dat is maar een kleine moeite ten opzichte van de 43 die je nu bent afgevallen.

Bedankt, jij ook met jou prestatie @handtekening

Ik twijfel ontzettend over mijn activiteitsniveau voor het bepalen van mijn onderhoud.
Ik cut momenteel op 2500 per dag gemiddeld en verlies daar 0,4 p/w mee. (5,81 kg in 13 weken)
Dus ik schat onderhoud 2900??

Je zit zeker op 11 procent hoor. Gewoon kei en keihard blijven trainen en rustig cleanbulken dan zul je minimaal vet aanzetten. Ga gewoon lichtjes boven je onderhoud zitten en zie wat voor resultaat je hebt na een paar weken. Kom je niet aan schroef je het weer lichtjes op.

Maar echt knap gedaan hoor! Nu nog wat massa op het frame maar dat lukt je vast wel, het karakter heb je er iig voor!

Netjes! Goed gedaan!

Good job. Tijd om te bulken.

Netjes!!!! Veel succes met je doelen!

Kan je je trainningsschema posten?

meestal 3 of 4 keer trainen per week (afhangkelijk van school / werk)
dag 1: bicep - rug
dag 3: borst - triceps
dag 5: benen - schouders
dag 7: bicep - rug
enz.

Vaak dag rust , en abs pak ik om de training zeg maar (1 training wel, volgende niet, volgende weer wel enz..)

Cardio bestaat uit fietsen naar de gym: 20 min. heen en 20 min. terug.
Daarnaast fiets ik elke dag naar het station: 15min heen - 15 min. terug

Respect!!!
Ik wil graag paar dingen aan u vragen, ik weeg nu rond 135 :( en mijn lengte is 1.85.
Hoe vaak sport u per week (begin fase en nu)? En welke oefeningen (kracht,cardio) zou u mij aanraden ?
Ik ga namelijk morgen beginnen met dieet en sporten (4jaar geleden was ik van 130 naar 109 afgevallen maar heb alles weer terug).

Alvast bedankt, en verder succes met bodybuilding ;)

mvg,

Ali

Echt netjes!!! Blijf zo doorgaan respect

Respect!!!
Ik wil graag paar dingen aan u vragen, ik weeg nu rond 135 :( en mijn lengte is 1.85.
Hoe vaak sport u per week (begin fase en nu)? En welke oefeningen (kracht,cardio) zou u mij aanraden ?
Ik ga namelijk morgen beginnen met dieet en sporten (4jaar geleden was ik van 130 naar 109 afgevallen maar heb alles weer terug).

Alvast bedankt, en verder succes met bodybuilding ;)

mvg,

Ali

ik sport 4 soms 3 keer per week. Ik heb altijd een korte periode voor en na de krachttraining cardio gedaan. (20 min voor en 20 min. na)

Terug
Naar boven