XXL Nutrition

Van 130 naar 87

Knap hoor! Respect voor je prestatie!! Vooral doorgaan en iets boven onderhoud gaan eten. Ik ga je volgen :-)

Mooie progressie ruudje! blijven gaan.

En moest lachen bij '20 minuten wachten, meteen iets gaan eten', daar herkende ik 'dikkere' versie van mijzelf nog in hahaha goede tijden waren dat. Als de trein binnen 5 min aankwam en ik was pas aangekomen op het station, pakte ik die van 30 minuten later om eerst nog eens goed te eten hehe.

Bekijk je ook mijn log eventjes in mijn handtekening?

Maar had vraagjes:
Hoe zit het momenteel met je metabolisme? Wat is je onderhoud als ik vragen mag.

Heb je moeilijkheden gehad om van 13% BF naar onder te gaan ? Ben je veel plateaus tegengekomen, en indien ja, hoelang bleef je op een plateau steken voor je weer vooruitgang zag?

thx

• Topic Starter Topic Starter
Mooie progressie ruudje! blijven gaan.

En moest lachen bij '20 minuten wachten, meteen iets gaan eten', daar herkende ik 'dikkere' versie van mijzelf nog in hahaha goede tijden waren dat. Als de trein binnen 5 min aankwam en ik was pas aangekomen op het station, pakte ik die van 30 minuten later om eerst nog eens goed te eten hehe.

Bekijk je ook mijn log eventjes in mijn handtekening?

Maar had vraagjes:
Hoe zit het momenteel met je metabolisme? Wat is je onderhoud als ik vragen mag.

Heb je moeilijkheden gehad om van 13% BF naar onder te gaan ? Ben je veel plateaus tegengekomen, en indien ja, hoelang bleef je op een plateau steken voor je weer vooruitgang zag?

thx

haha precies, een keer per week kan geen kwaard maar ik deed het echt 3 a 4 keer per week:o

Ik ben niet heel veel plateaus tegengekomen, merk alleen dat ik een beetje gedemotiveerd raak door het feit dat ik op 11% sta maar toch nog vet heb om m'n borst/buik/rug(vooral onderrug).. Terwijl ik op andere plaatsen mezelf erg dun vind ( gezicht met name, maar ook m'n polsen / nek / bovenrug). Hopen dat het met m'n cleanbulk allemaal wat rechttrekt..

Nice gedaan man. Heb je nog voedingsschemas of iets dergelijks die je kunt delen?

Denk wel dat je vp zo klopt. Wat is je huidige armomtrek?

Dat is een flinke cut geweest. Petje af hoor! nu nog wat massa op dat frame knallen (droge massa deze keer) en ready for the summer!

Denk wel dat je vp zo klopt. Wat is je huidige armomtrek?

Bedankt! Omtrek is (maar) 37cm in rust.

Nice gedaan man. Heb je nog voedingsschemas of iets dergelijks die je kunt delen?

uhmm ik houd per dag bij wat ik eet (van elke dag).
Belangrijkste is dat ik tussen 1,5gr en 2gr eiwit per KG zit en 0.75 en 1 gr vet per KG.
S' avonds eet ik gewoon thuis mee en probeer dit zo goed mogelijk in te schatten.

Hieronder van vandaag / gisteren:

Bijlagen

thx voor de schema's!

Nice,

Maar nu ben je wel beetje mager he. :)

Heb je nog ergens je eetpatroon en of sportsamenvatting staan?
En over hoeveel tijd is dit?

En ik neem aan dat je bicep -rug wel pakt in de vorm van : rug - bicep? iig in deze volgorde trainen. :P

Edit:
Voeding gevonden, Wat een smerig patroon, ik lust bijna niks van jouw lijst haha.

2500 kcal is overigens ook niet echt veel voor zon grote jongen. :P
Maar je resultaten zijn overigens prima.

Succes met bulken!

Laatst bewerkt:
Nice,

Maar nu ben je wel beetje mager he. :)

Heb je nog ergens je eetpatroon en of sportsamenvatting staan?
En over hoeveel tijd is dit?

En ik neem aan dat je bicep -rug wel pakt in de vorm van : rug - bicep? iig in deze volgorde trainen. :P

Inderdaad rug - bicep

Voedings staat hierboven ergens!

Ik twijfel toch nog altijd over m'n vet%.. Wil toch een goede basis van 10% vooraf aan m'n clearbulk om toch zeker een jaar te kunnen cleanbulken.

Als deze foto ziet, komen m'n onderste abs niet door.. Dan kan ik toch nooit op 11% zitten?

abs.jpg

Ik zou nu beginnen cleanbulken en als je merkt dat je terug teveel vet bij komt ff een maandje cutten ofzo

Ik twijfel toch nog altijd over m'n vet%.. Wil toch een goede basis van 10% vooraf aan m'n clearbulk om toch zeker een jaar te kunnen cleanbulken.

Als deze foto ziet, komen m'n onderste abs niet door.. Dan kan ik toch nooit op 11% zitten?

Vet % klopt, je spieren zijn gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld...

Hm ja ben ik met je eens.. Heb echt spijt van de manier waarop ik het afvallen het eerste half jaar heb aangepakt. Was echt gewoon een crashdieet, maar nu helaas niks meer aan te doen..

Hm ja ben ik met je eens.. Heb echt spijt van de manier waarop ik het afvallen het eerste half jaar heb aangepakt. Was echt gewoon een crashdieet, maar nu helaas niks meer aan te doen..

Het verleden is het verleden, je leeft nu, dat is wat telt.
Zoals je zelf al aangaf, kwam jouw fysiek door weinig lichaamsbeweging en een slecht voedingspatroon.
Die 2 zaken heb je reeds aangepakt, mag je ook trots op zijn.
Wel zou ik niet te bezeten omgaan met het vermageren, vind je persoonlijk wat aan de magere kant nu.
Gewoon eten man, jouw lichaam heeft voedsel nodig. Laat het niet hoger dan 15% komen, dat cut er gemakkelijk weer af, indien je scherper wil komen te staan.

Bedankt voor je feedback!
Mijn cleanbulk begin ik 1 juli met de volgende macro's
Min. 180 eiwit
Min. 86 vet
Rest (-+ 380) koolh.
Totaal 3000 cal.

Ik bekijk hoe ik hierop ga en indien nodig gooi ik er nog wat cal bij

Ik zoek door je stats, maar vind niet zo 1,2,3 hoe je dit nou werkelijk hebt gedaan.
Voedingspatroon prima.
Maar wat heb je verder aan kracht en cardio gedaan?

Ik zoek door je stats, maar vind niet zo 1,2,3 hoe je dit nou werkelijk hebt gedaan.
Voedingspatroon prima.
Maar wat heb je verder aan kracht en cardio gedaan?

het eerste half jaar heb ik (helaas) gecrash dieet.. Was toen nog niet goed op de hoogte van fitness etc.
In combinatie met (bijna) elke dag hardlopen, vaak 10 km, ben ik de meeste kilo's vet (en spier?:() kwijtgeraakt.

herken me hier best wel in haha. zelf woog ik eerst 115 en ben toen door gewoon keihard te crashen zo'n 40 kg afgevallen in een jaar (vooral het eerste half jaar). ben hierna weer keihard gaan bulken en hierbij is mijn vp ook weer flink opgelopen (weeg nu zo'n 96 kg) maar toch voel ik me hier een stuk prettiger bij dan zo ecto rondlopen en maar zorgen maken of mijn sixpack wel duidelijk genoeg zichtbaar is ;) succes met je cleanbulk iig en ik ga je volgen!

in de bijlage mijn transformatie van een jaar terug dus

dbb 115  75.jpg

Terug
Naar boven