Davidgouda
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie progressie ruudje! blijven gaan.
En moest lachen bij '20 minuten wachten, meteen iets gaan eten', daar herkende ik 'dikkere' versie van mijzelf nog in hahaha goede tijden waren dat. Als de trein binnen 5 min aankwam en ik was pas aangekomen op het station, pakte ik die van 30 minuten later om eerst nog eens goed te eten hehe.
Bekijk je ook mijn log eventjes in mijn handtekening?
Maar had vraagjes:
Hoe zit het momenteel met je metabolisme? Wat is je onderhoud als ik vragen mag.
Heb je moeilijkheden gehad om van 13% BF naar onder te gaan ? Ben je veel plateaus tegengekomen, en indien ja, hoelang bleef je op een plateau steken voor je weer vooruitgang zag?
thx

Denk wel dat je vp zo klopt. Wat is je huidige armomtrek?
Nice gedaan man. Heb je nog voedingsschemas of iets dergelijks die je kunt delen?

Nice,
Maar nu ben je wel beetje mager he.
Heb je nog ergens je eetpatroon en of sportsamenvatting staan?
En over hoeveel tijd is dit?
En ik neem aan dat je bicep -rug wel pakt in de vorm van : rug - bicep? iig in deze volgorde trainen.![]()
Ik twijfel toch nog altijd over m'n vet%.. Wil toch een goede basis van 10% vooraf aan m'n clearbulk om toch zeker een jaar te kunnen cleanbulken.
Als deze foto ziet, komen m'n onderste abs niet door.. Dan kan ik toch nooit op 11% zitten?
Hm ja ben ik met je eens.. Heb echt spijt van de manier waarop ik het afvallen het eerste half jaar heb aangepakt. Was echt gewoon een crashdieet, maar nu helaas niks meer aan te doen..
Ik zoek door je stats, maar vind niet zo 1,2,3 hoe je dit nou werkelijk hebt gedaan.
Voedingspatroon prima.
Maar wat heb je verder aan kracht en cardio gedaan?
) kwijtgeraakt.
succes met je cleanbulk iig en ik ga je volgen!