AndroidHealthClinic

Van 80kg naar 55kg

Snorlax

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m53
Massa
55kg
Hallo, mijn naam is Snorlax. Ik werd vroeger gepest en ik werd vaak Snorlax genoemd omdat ik zo dik was (80kg bij 1,53...ik ben nog steeds deze lengte). Ik at veel en ongezond en ik had een hekel aan bewegen. Rond mijn 18e ben ik gezonder gaan leven. Krachttraining, cardio en gezond en gevarieerd eten. Op mijn 19e woog ik 55kg. Nu ben ik 21 en ik wil nog beter mijn best gaan doen. Ik ben niet meer dik maar ik wil wel meer vet kwijtraken en meer spieren krijgen. Dus niet echt afvallen. Ik ben van plan om hier mijn trainingschema en voedingsschema te delen en advies te krijgen, maar eerst wil ik graag mijn foto's delen.

Mijn foto's staan hier: http://psychonaut.valtaf.nl/fotos/

:)

Laatst bewerkt:
Succes met je doelen en als je echt wilt zul je ze behalen

Welcome!

inb4 white knights XD

Succes inderdaad met je doelen.
En idd wijze woorden hierboven ^. Ga er 100% voor en het lukt je

Knap resultaat, niemand die jou nu nog snorlax gaat noemen. Succes met je verdere doelen!

Zat even raar te kijken toen ik je titel zag, dacht huh hoezo zou een man van 80-55kg afvallen. Knap gedaan hoor!
Hoe is je voeding/trainingsschema?

Poe poe, wereld van verschil ;) netjes!

Netjes ga zo door! hard gaan op die squats!

Veel squatten en deadliften. Maak je elke man gelukkig mee :D

mooi resultaat al ;)

Ziet er al goed uit, maar wat is een snorlax?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, ik denk dat het me wel zal lukken want ik heb veel discipline opgedaan (noem je dit wel zo?) de laatste paar jaar! Ik doe geen squats maar leg press. Ik wil wel beginnen met squatten en deadlifts! Mijn voeding en training wil ik plaatsen in een aparte topic, doe ik als ik thuis ben!

idd, mooie vooruitgang, je mag er zeker zijn :p

Ik voelde geloof ik iets in mn rug schieten toen ik dat las

LOL! Als ik last heb van een humeur ga ik willekeurige topics openen, ben zo weer aan het lachen..

Snorlax was (van wat ik mij herinner) wel sterk.

Srs.

Al een geweldige verandering begaan.
Zoals hierboven aangegeven; deadliften en vooral squaten! :D

This forum, just lol, alles draait hier om deadlifts en squats, way to go

Terug
Naar boven