- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ivantjeuh ja ga ik zeker doen en bedankt!
@wesleyb8 bedankt, ik wil 'dat ass' krijgen en verder iets strakker worden (vet verliezen en meer spieren, hoeft niet eens zo veel, maar een paar kg) en gewoon doorgaan met trainen en goed eten.
@brw ik ga er mee aan de slag
@Jean Lean ja maar ik wil niet te veel fotos van mezelf op internet zetten. Ik maak wel een nieuwe foto wanneer ik veel gesquat heb haha. Of ik post weer iets als ik dat durf.
@Borst haha nee hoor! En Thanks.

tot 18:00 colleges volgen. Neem een zakje rozijnen, amandelen en muesli mee om te snacken, 2 peertjes en pindakaas op volkoren brood denk ik.@ivantjeuh ja ga ik zeker doen en bedankt!
@wesleyb8 bedankt, ik wil 'dat ass' krijgen en verder iets strakker worden (vet verliezen en meer spieren, hoeft niet eens zo veel, maar een paar kg) en gewoon doorgaan met trainen en goed eten.
@brw ik ga er mee aan de slag
@Jean Lean ja maar ik wil niet te veel fotos van mezelf op internet zetten. Ik maak wel een nieuwe foto wanneer ik veel gesquat heb haha. Of ik post weer iets als ik dat durf.
@Borst haha nee hoor! En Thanks.
squatten is altijd goedEen dikke pokemon haha is nog iets van mijn generatie
---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:42 ----------
vraag me af of dit geen trolletje is

Was jij toen niet wat oud daarvoor? 7-8 jaar ouder als mij, en ik ken snorlax nog van toen pokemon net nieuw op NL tv was.
OT: Je ziet er inderdaad goed uit. Alle succes met je doel, en als je al zover vent gekomen lukt de rest vast ook wel![]()
.Was daarvoor ook op tv denk ik hoor, keek het toen ik jaartje of 9 was in de schoolpauzes.