XXL Nutrition

Van 80kg naar 55kg

mooi lichaam en echt een prachtig verschil, wat zijn nu je doelen? van plan om spiermassa aan te zetten, of wil je het zo houden?

Squats FTW!

lekker wijf ben je geworden

No troll? then very nice job girl

• Topic Starter Topic Starter
@ivantjeuh ja ga ik zeker doen en bedankt!
@wesleyb8 bedankt, ik wil 'dat ass' krijgen en verder iets strakker worden (vet verliezen en meer spieren, hoeft niet eens zo veel, maar een paar kg) en gewoon doorgaan met trainen en goed eten.
@brw ik ga er mee aan de slag :)
@Jean Lean ja maar ik wil niet te veel fotos van mezelf op internet zetten. Ik maak wel een nieuwe foto wanneer ik veel gesquat heb haha. Of ik post weer iets als ik dat durf.
@Borst haha nee hoor! En Thanks.

persoonlijk zie ik niet al teveel vet op die foto's maar bon... veel succes met het behalen van je doelen alleszins :)

van 80 naar 55 is imo ook al heel mooi

@wesleyb8 bedankt, ik wil 'dat ass' krijgen en verder iets strakker worden (vet verliezen en meer spieren, hoeft niet eens zo veel, maar een paar kg) en gewoon doorgaan met trainen en goed eten.
@Jean Lean ja maar ik wil niet te veel fotos van mezelf op internet zetten. Ik maak wel een nieuwe foto wanneer ik veel gesquat heb haha. Of ik post weer iets als ik dat durf.

Met zonzelfde broekje aan als die pic hierboven?

@reav bedankt, maar zoals ik al zei hoef ik ook niet veel meer vet te verliezen vab mezelf. Misschien maar een paar kg. Als ik me dan te mager vind of niet mooi stop ik :)
@jwdoetookmee hahaha misschien wel en misschien ook wel niet

Net 300gr magere kwark met 1-2 el muesli, quaker havermout, honing, amandelen en sultana rozijnen naar binnen gewerkt jammm. Zo naar school :( tot 18:00 colleges volgen. Neem een zakje rozijnen, amandelen en muesli mee om te snacken, 2 peertjes en pindakaas op volkoren brood denk ik.

goed om te horen dat een vrouw met KT bezig gaat :D squatten is altijd goed

jij gepest? je bent verdomme een lekker wijfie bammm nix geen snorlax .. pikachu rulezzz

Ik heb Snorlax altijd de coolste Pokémon gevonden ;)

Een dikke pokemon haha is nog iets van mijn generatie:D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:42 ----------

vraag me af of dit geen trolletje is

Was jij toen niet wat oud daarvoor? 7-8 jaar ouder als mij, en ik ken snorlax nog van toen pokemon net nieuw op NL tv was.

OT: Je ziet er inderdaad goed uit. Alle succes met je doel, en als je al zover vent gekomen lukt de rest vast ook wel ;)

Was jij toen niet wat oud daarvoor? 7-8 jaar ouder als mij, en ik ken snorlax nog van toen pokemon net nieuw op NL tv was.

OT: Je ziet er inderdaad goed uit. Alle succes met je doel, en als je al zover vent gekomen lukt de rest vast ook wel ;)

Was daarvoor ook op tv denk ik hoor, keek het toen ik jaartje of 9 was in de schoolpauzes :o.

Pokémon :roflol:

No pics?

143.gif

staan in de beginpost.

@ceexex
Haha nu ben ik geen snorlax meer gelukkig!
Bedankt.
@Rovi
Ik vond het ook altijd een leuke Pokémon, zolang ik er niet mee werd vergeleken!

En de rest ook bedankt! Ik type nu op mijn telefoon en dat is super onhandig omdat mijn telefoon telkens tript wanneer ik naar boven 'scroll' om jullie comments te lezen (en ze te beantwoorden) dus ik laat het hier even bij.

Terug
Naar boven