AndroidHealthClinic

van de 102 na 92 in 8 maande :D

wat zijn je plannen nu ?
door cutten of clean bulk ?
aardig fysiek dat wel;)

• Topic Starter Topic Starter
heere ik leg het jullie uit ik ga door met hard traine 5 x week volgas blijf altijd cutte! dus wil drooge massa kweeke :D ik doe gewoon volgas eiwitte innemen 3 x per dag en aminos en train altijd met een pre work out ! ik wil cker de 100 kilo pakke maar wel droog niet vet dus dat kost gewoon tijd kost cker nog een jaar maarja daar ga ik nu voor ben nie te stoppe gek :P uhmm hoe ik dit heb berijkt? hard traine op mn eten letten! hgh up supliment! en lupo 6 afslankkuur 1 kuur (maand) thats it waar een wil is is een weg zie je maar weer let maar op over een jaar 100 kilo is mn volgende uitdaging! sterkte met bodybuilding en thnx fo julli reacties :D

beter doe je wat je zelf mooi vind ;)

Ziet er netjes uit hoor.
Je kan duidelijk zien dat je niet hebt stilgezeten!

Lekker blijven knallen.

goed resultaat!

thnx fo de reacties (H)

beter doe je wat je zelf mooi vind ;)

Top reactie.

OT:

Zeer net resultaat! Kan niet anders zeggen. Meer spiermassa en lager in vetpercentage is volgens mij toch wat de meesten hier op DBB nastreven en dat is je prima gelukt tot nu toe.

:D

Hoe zag je voedingsschemaeruit?

zkr een verschil! dit heeft je zkr bloed,zweet en tranen gekost :p

goed gedaan;)

uuhm niet echt een schema gehad gewoon vaak kleine porsjes perdag! en gezond eten :D helpt echt :P maar je moet gewoon even kijken hoe je lichaam erop reageert heb niet echt een schema gevolgt

uuhm niet echt een schema gehad gewoon vaak kleine porsjes perdag! en gezond eten :D helpt echt :P maar je moet gewoon even kijken hoe je lichaam erop reageert heb niet echt een schema gevolgt

wait .... whut?

56617186818c5b2298fe3c926e6138ef79c538d.jpg

OT: goede progressie gemaakt. Netjes

Laatst bewerkt:
Mooie progressie.

Hoop ik ook voor elkaar te krijgen als ik eindelijk mijn spiermassa het waard vind om voor te gaan cutten.

Terug
Naar boven